|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan zou CUNT ook van je lijstje af moeten. Persoonlijk vind ik Ion Dissonance meer leunen op Deathcore dan CUNT. Maar goed. Inmiddels al enkele namen beluisterd. Heb er alleen nog niet heel veel tijd voor gehad. Kom er nog op terug! Ben toe aan nieuwe zooi op mijn mp3 speler voor de zomer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zorg aub voor goeie oordoppen, de bassdropps zullen je om je oren vliegen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Al jaren voorzien van een dikke Sennheiser koptelefoon. Fuck oordoppen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog beter Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Suicide Silence |
|
Ik ga echt The Partisan Turbine nog eens vernoemen. De Surgical Assault-demo rammelt aan alle kanten, heeft een gruwelijke kutproductie, belachelijke squeals, lompe breakdowns en een idioot Waking the Cadaver-gevoel. Echt geweldig Een van de beste deathcoreplaten ooit. |
|
quote: Beter zoek je goede muziek op dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, ga dan sowieso naar Death Squad luisteren. Sowieso. |
|
quote: Heerlijke rammelpaat dit, gegarandeerd alles kapot op dit Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als we het toch over epische rammelcore hebben, mag Misericordiam niet ontbreken: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: DO YOU EVEN LIFT? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TDE fuckin' P quote: Die hebben mij ook al aangezet tot een aantal verbouwingswerken hier in huis. Vooral die eerste plaat is geschift. |
|
INHALES FTW!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Inhales = eerste EP van Annotations of an Autopsy |
|
quote: Klopt. Ook een klassiekertje hoor. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Klinkt als The Discovery en dus ben ik zeer tevreden. Laat maar komen die plaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Af en toe komt er wat van dit genre langs als ik rond kijk. Ik krijg een beetje de slappe lach. Dat heb ik bijvoorbbeeld ook met doedelzak muziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dan moet je dit es luisteren signature |
|
triest zeer triest signature |
|
Jaarlijstmateriaal. Attila is geweldig. Die titeltrack is overigens mijn grote favoriet van de cd, Callout op de tweede plaats. Kan er niet genoeg van krijgen |
|
neeee signature |
|
Toch wel, man. Of check dit oudje, zolderdeathcore. |
|
quote: Ernstig! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
schrijnend zelfs! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |