|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zowat iedere beatdownband die wat death metal probeert te spelen heeft Nasty-invloeden, jeweet. Ben dat genre wel kotsbeu geworden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb er gelukkig nooit naar geluisterd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prijs jezelf gelukkig. Hatemoshen kan ook op Hatebreed, natuurlijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eerder de armen van links naar rechts zwaaien. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Met een wijf op je schouders wordt hatemoshen inderdaad wel moeilijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik weet niet helemaal of Katalepsy binnen de regels van deathcore speelt, wellicht eerder 'slammende' brutal death. Dat nieuwe album klinkt best wel bruut: Vooral na de eerste minuut is het gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wauw, die klinken ook wel helemaal anders dan op hun vorige plaat. Iets saaier, al was het voorgaande ook niet bepaald fantastisch. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nee hoor. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oh, juist Heb wel al eens in een pit op een dame haar schouders gezeten, maar daar kon ze niet mee lachen. Ik kende ze ook niet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Haha! Ga ik ook eens proberen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jij mag wel eens op mijn schouders komen moshen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: I love it signature |
|
Opa is in een sentimentele bui: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Fuck, het zou maar zo kunnen dat de nieuwe Within The Ruins gelekt is. En FUCK wat is ie goed Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Minder gepriegel en meer song dan de vorige? Die vond ik dodelijk saai. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ga er hardop, schrijven zeer goed songs imo. Ook lekker dit, Ben. Gasten hebben veel naar Emmure geluisterd. iPim, niet luisteren aub. Dank je. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 28-02-2013 22:52] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nét als je denkt dat het niet slechter kan... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Slecht is het niet! Ga ik op cd niet naar luisteren, maar live zou ik er wel hard op kunnen gaan. De laatste minuut I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Kijk, jij snapt het Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Pim kan zelfs niet doen alsof hij het begrijpt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
die Roadkill echt je meuge? signature |
|
Yup, echt. Check Slam Coke ook eens, is ongeveer hetzelfde maar dan net dat beetje lomper. Dat beetje veel lomper. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
zegt me iets jaa, is lekker Black Tongue al gehoord? Ashton Butcher, Forest Whitaker signature |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |