|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zowat iedere beatdownband die wat death metal probeert te spelen heeft Nasty-invloeden, jeweet. Ben dat genre wel kotsbeu geworden |
|
Ik heb er gelukkig nooit naar geluisterd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prijs jezelf gelukkig. Hatemoshen kan ook op Hatebreed, natuurlijk. |
|
Eerder de armen van links naar rechts zwaaien. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Met een wijf op je schouders wordt hatemoshen inderdaad wel moeilijk. |
|
Ik weet niet helemaal of Katalepsy binnen de regels van deathcore speelt, wellicht eerder 'slammende' brutal death. Dat nieuwe album klinkt best wel bruut: Vooral na de eerste minuut is het gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wauw, die klinken ook wel helemaal anders dan op hun vorige plaat. Iets saaier, al was het voorgaande ook niet bepaald fantastisch. |
|
quote: Nee hoor. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oh, juist Heb wel al eens in een pit op een dame haar schouders gezeten, maar daar kon ze niet mee lachen. Ik kende ze ook niet. |
|
Haha! Ga ik ook eens proberen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jij mag wel eens op mijn schouders komen moshen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: I love it signature |
|
Opa is in een sentimentele bui: |
|
Fuck, het zou maar zo kunnen dat de nieuwe Within The Ruins gelekt is. En FUCK wat is ie goed Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Minder gepriegel en meer song dan de vorige? Die vond ik dodelijk saai. |
|
Ik ga er hardop, schrijven zeer goed songs imo. Ook lekker dit, Ben. Gasten hebben veel naar Emmure geluisterd. iPim, niet luisteren aub. Dank je. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 28-02-2013 22:52] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nét als je denkt dat het niet slechter kan... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Slecht is het niet! Ga ik op cd niet naar luisteren, maar live zou ik er wel hard op kunnen gaan. De laatste minuut |
|
quote: Kijk, jij snapt het Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Pim kan zelfs niet doen alsof hij het begrijpt. |
|
die Roadkill echt je meuge? signature |
|
Yup, echt. Check Slam Coke ook eens, is ongeveer hetzelfde maar dan net dat beetje lomper. Dat beetje veel lomper. |
|
zegt me iets jaa, is lekker Black Tongue al gehoord? Ashton Butcher, Forest Whitaker signature |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |