|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Whitechapel boeit mij al een hele tijd niet meer (enkel dat debuut is nog deftig). De nieuwe Float Face Down heb ik nog niet gehoord, is dat wat? Van The Acacia Strain verwacht ik ook veel, maar die reken ik niet echt tot dit genre Found in the Fallen ken ik dan weer helemaal niet. De enige bands die mij momenteel wel nog boeien (en die ik dus nog af en toe beluister) zijn Killwhitneydead, Dr. Acula (het oude werk), Thy Art is Murder (idem), Oceano, Elysia, See You Next Tuesday en After the Burial (al is dat ook geen deathcore meer). Nieuw bloed komt er blijkbaar niet meer bij. Elders is er gelukkig nog genoeg moshmoshmosh te vinden |
|
quote: Check dat Found in the Fallen maar eens, simpel doch effectief Float Face Down nog niet gehoord, TAC rekende ik voor het gemak even onder dit genre. Sowieso Ben, MOSH is er meer dan genoeg te vinden. Ik zal je eind juni wat masterclasses geven Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oeh, vet hoor, dat staat in de DL! Simpel, maar effectief idd. quote: Lukt dat nog, met die driehonderd kilo van je? ... *wordt bang* |
|
quote: Hehe, d'r is zelfs wat af Mwoah, qua vet dan, POWERRRRRRRRRRR!!! Fucking zin in Graspop man, we komen met een flinke club richting Dessel. We gaan wel ff bieren toch!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
'We gaan toch wel ff bieren' vraagt hij... Logisch man, natuurlijk gaan we daar meeten! Samen wat bier drinken en gezellig bands checken, heb er ook weer vet zin in Barry komt ook, toch? Btw, pre-deathcore? |
|
quote: Barry is uiteraard in tha house, evenals zo'n 500kg aan Rotterdam. Wordt weer een mooie bende hehe. Muziek check is straks ff, lukt niet op m'n werk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Vet! Die gehele 'laten we een willekeurig slachtoffer door de gehele pit gooien'-crew bedoel je? Godver, ik voel mij ondervoed als ik bij jullie sta. quote: Is ook NSFW-muziek, goede keuze. |
|
Haha inderdaad. Nu zitten 2 van die gasten (broertjes) ook nog op rugby, dus die trainen erop om je zo snel en hard mogelijk te "tackelen". Prachtig gezicht, de jongste pakt er zo 2 of 3 op en doet een rondje Marquee Check trouwens deze band ff, Calmed by the Tides of Rain, uit Moshkou. Ik las bij de beschrijving "down-tuned metal", dat beloofde dus wat. Luister maar effe en draai je SUB open [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 20-05-2012 20:58] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eerst lekker hoofdje knikken en vanaf 0:30 had ik ruzie met de buren Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heel erg vies begin, maar naar het einde toe begon ik me toch te vervelen. |
|
Yep, het zet heel je "even" op scherp Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zoals die in 'even wakker worden'. |
|
beter signature |
|
Klinkt niet verkeerd, maar ze moeten niet tèveel melodie gaan gebruiken. Bruut beuken, net als het debuut Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godver, het stuk vanaf 1:44... Edit: nog een schijfje, ben even in de mood. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-07-2012 14:04] |
|
Mooie lyrics :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
is dit niets voor jullie? signature |
|
quote: Ah vandaar de haat jegens Cattle Decapitation. Ben je op je teentjes getrapt? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehehe... Tekst is niet zo heel sterk, overigens, inhoudelijk wel meer dan terecht Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Neen, heb voorheen een albumpje van Murder Construct nog gereviewed (alweer 2 jaar geleden toen ik net begonnen was als reviewer). http://www.osmium.zwaremetalen.com/recensie/17442/Murder-Construct-Murder-Construct.html Die nieuwe Murder Construct vind ik ook niet boeiend eerlijk gezegd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Triestig clipje, maar het album is best aardig! |
|
Klinkt ok idd! Ook lekker, slopen op 0:35 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 1.05...Is toch zoals het hoort..:D |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |