IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-06-2022 16:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2022 15:16 schreef iPim het volgende:
After The Burial
Die eerste plaat


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-06-2022 18:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Damn. Wazzikvergeten!



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-06-2022 19:37 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 27 juni 2022 21:48 schreef Negatieveling het volgende:
Despised Icon
The Red Chord






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2022 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2022 16:36 schreef TedjeVanEs het volgende:
Nog iets moois kunnen vinden Hiepnos?


Beneath The Massacre ken ik nog van vroegah, helemaal vergeten

dit natuurlijk (wissikal)






yum

Infant Annihilator ook natuurlijk

Signs of the Swarm lekker bruut


Shadow of Intent is ... raar. meloblackdeath met een overproductie. Goeie nummers wel.


Ik heb per ongeluk Born Of Osiris geluisterd, niet ok


signature


TedjeVanEs
Usericon van TedjeVanEs
Posted 29-06-2022 21:41 by TedjeVanEs Wijzig reactieProfiel van TedjeVanEsQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2022 21:39 schreef Hypnos het volgende:
Beneath The Massacre ken ik nog van vroegah, helemaal vergeten

dit natuurlijk (wissikal)






yum

Infant Annihilator ook natuurlijk

Signs of the Swarm lekker bruut


Shadow of Intent is ... raar. meloblackdeath met een overproductie. Goeie nummers wel.


Ik heb per ongeluk Born Of Osiris geluisterd, niet ok


Jaajajaaaaaaaaaaaaaaa Signs of the swarm. Luister eens naar Monolith


De Tegenpartij


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2022 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



bah






niet meteen deathcore, wel interessant


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2022 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Alterbeast is gewoon death metal toch?

Impending Doom heeft wel iets, lekker traag



oude ID is beter



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2022 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok nog eentje


geen deathcore, wat het wel is weet ik niet

kutmuziek wellicht



zit wel ok in elkaar

deze is wel te doen

minder




deze was subliem https://zwaremetalen.com/albumrecensies/atlas-ukko


nieuwe Upon a Burning Body

oude For I Am King is ok


lijkt wel de coregame - Fit For An Autopsy - Fit for A King - For I Am King - ...


beste nummer is natuurlijk dit



signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-06-2022 16:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Dit was een vraag die in me opkwam: vallen Knocked Loose en Jesus Piece eigenlijk onder deathcore?

Vooral de laatste Knocked Loose-EP heeft behoorlijk wat deathmetal in zich, en dat is bij Jesus Piece ook.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-06-2022 16:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik denk het niet, maar dit nummer is het posten waard



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-06-2022 17:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2022 16:47 schreef HierIsMike het volgende:
Dit was een vraag die in me opkwam: vallen Knocked Loose en Jesus Piece eigenlijk onder deathcore?

Vooral de laatste Knocked Loose-EP heeft behoorlijk wat deathmetal in zich, en dat is bij Jesus Piece ook.
Als we gaan nitpicken passen ze daar totaal niet in, imo. Maar ze maken wel hardcore (JP) of metalcore (KL) met heel veel death metal en de nodige beatdown.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-06-2022 17:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook genietbaar



signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-06-2022 17:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Within Destruction ten tijde van 'Deathwish' kan ook nog wel. Nou ja, het kàn natuurlijk niet, maar goed, u snapt wat ik bedoel.



TedjeVanEs
Usericon van TedjeVanEs
Posted 30-06-2022 18:21 by TedjeVanEs Wijzig reactieProfiel van TedjeVanEsQuote dit bericht


Oooooooooooooooooh Hypnooooooooos

Listen to this Extinction A.D.


De Tegenpartij


TedjeVanEs
Usericon van TedjeVanEs
Posted 30-06-2022 18:27 by TedjeVanEs Wijzig reactieProfiel van TedjeVanEsQuote dit bericht


Oooooooooooooooooh Hypnooooooooooooooooossss


Vulvodynia

Alustrium
Cognitive

To the grave
Bound in fear

Bonecarver
Eschaton


De Tegenpartij


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 30-06-2022 20:19 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2022 21:56 schreef Hypnos het volgende:
Impending Doom heeft wel iets, lekker traag



oude ID is beter



Die clip die je hier post is niet van de deathcore band genaamd Impending Doom. Er is ook nog een Duitse band die black/death/thrash speelt, de band van het filmpje hierboven dus

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 30-06-2022 20:21]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-06-2022 21:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Impending Doom ten tijde van Nailed Dead Risen. Dat was nog eens wat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2022 14:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2022 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





damn.

Dit is gewoon Scandinavische melodeath met deathcore.
Niveautje Mors Principium Est ... fffffffffffff!!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2022 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




nog eentje


beetje clean wel)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2022 20:35]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-07-2022 0:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 10:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

frkn' fantastisch

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-07-2022 10:08]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2022 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 04-08-2022 20:39 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Impending Doom, de trash/black band, heeft een fantastisch album, Caedes Sacrilege

Hypnos, het spijt me, maar Lorna Shore kan ik niks mee, ik heb zo'n tyfushekel aan breaks, dat vrijwel elk core genre niks voor mij is. En ik geef het toe, die zanger ziet er uit als een geitenwollenveganseashepperdhipster. Dat helpt ook niet.


Hafgufa


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2022 8:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ooorw


signature


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen