|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jammer |
|
Staat die al in het harde bazen topic? Want dat moet eigenlijk wel, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-06-2011 21:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En van Princess Bride natuurlijk, niet te vergeten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Lekker weekje. RIP Ryan Dunn Peter Falk Clarence Clemons Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Peter Falk, tjah. Wat ik er van vind? Het zal me werkelijk de reet oxideren. Het is al erg zat dat die troep waar ie in speelde nog steeds op tv kan worden uitgezonden. |
|
quote: Niemand stelt je deze vraag. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik vraag mij af of Falk op die foto naar mij of naar de persoon naast mij aan het kijken is. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nee, maar ik denk laat ik de vraagstellers voor zijn. |
|
quote: Dat van Ryan Dunn is niet zo erg. Daar liep een dikke streep doorheen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote:Ik vond Jackass in het begin wel leuk. Maar na een paar jaar vond ik die gasten wel sneu worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja ik kon dat ook wel kijken. Maar als jij met je bezopen harses ergens 200 per uur gaat rijden waar je 90 mag...en dan jezelf doodrijdt, en nog iemand die naast je zit. Dan ben je toch wel wat erger dan sneu. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ik las op Nu dat zijn eigen fans hem in een uur dronken hebben gevoerd voor dat ie zig te pletter reed, toffe fans heb je dan ook Ben benieuwd of die lui nog aangeklaagd gaan worden straks. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hij had natuurlijk ook gewoon 'nee, ik moet nog rijden' kunnen zeggen Black seeds of bunny! |
|
quote:Ja, aangezien hij volkomen wilsonbekwaam was zou je een zaak kunnen hebben.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat ben ik helemaal met je eens maar het is wel in Amerika gebeurt, dus je weet maar nooit natuurlijk. Ondanks dat ik het erg vind voor de nabestaanden kan ik er wijnig medelijden voor op brengen. En dat Jack ass gebeuren zal ze ook wel een bepaalde gevoel hebben gegeven van " alles kan en mag en is mogelijk " met dit als trieste gevolg. Jee, leuk man beroemd zijn.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: + 1 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Juist ja, hij heb het er wel zelf naar gemaakt natuurlijk! Wel jammer dat hij dood is, moet ie maar niet 24 uur per dag een Jackass willen zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Wat bedoel je hier precies mee? |
|
quote: quote: Huh? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat er mensen voor mindere dingen aan worden geklaagt daar zoot Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wat er staat............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ah, op die manier! |
|
wat een debiele manier van deaud gaan. Megaul hau hau pip pip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-06-2011 19:36] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |