|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
thanx , niet vr mij dus signature |
|
Hij straalt het ook echt uit:"Hallo, ik ben een goedkope kudt bootlegg." Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Werd enkele weken terug ook al gezegd Daffodill op 23-4: laatste twee minuten: hij knipperde niet een keer met zijn ogen... [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-05-2007 16:25] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dus dat houdt in dat ik het ook niet meer mag zeggen? [edit] Mijn computer, die waar ik het WEL op kan kijken in tegenstelling tot dit hoopje plastic/metaal, was ook enkele weken kaduuk dus vandaar dat ik pas gisteravond kon kijken. Bijdeweg, iemand nog opgevallen dat hij de laatste paar minuten geen een keer met zijn ogen knipperde? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-05-2007 18:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Komen we weer terug op dat verhaal van afgelopen week aangaande de reacties t.o.v. de nieuwe Mayhem dat iedereen hier mekaar maar na praat, zo ook hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat iedereen elkaar napraat is niet zo erg. Wat ik erger vind is dat Gaahl de laatste 2 minuten niet 1 keer met z'n ogen knippert. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag en dat het beeld bleef hangen, of misschien een fout aan de video zelf. Maar achteraf blijkt dus dat hij 2 minute niet knipperde. Wel wat raar... Verlekkerd op dood metaal |
|
En dan afsluiten met een slok wijn; grimm ende ievil ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat ik alleen niet snap is dat ze de teksten niet vrij geven als Gorgoroth geheel in het teken van de message staat. maar AMSG is ook zonder tekst briljant. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Under The Sign Of Hell is nog steeds mijn favoriet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geweldig spelfout weggehaald... |
|
|
|
die is echt erg netjes. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Haha schitterend come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik had net in de auto Under the sign of hell opstaan. Ik ben geen fan van Gorgoroth maar dit is toch wel een hele fijne schijf. Voor mij is het hun meest genietbare. Smerig, rauw en agressief. De scherpe zang van Pest (Obtained enslavement) snijdt door merg en been en er zitten behoorlijk sterke riffs op dit album. Hier en daar zitten wat songs die een beetje de vicking richting op gaan en dat zorgt voor wat afwisseling. Vooral door de zang van Pest, maar ook door het gebruik van melodie doet dit album me meer dan eens aan Soulblight van Obtained enslavement denken. En laat dat nou net een van mijn favoriete black metal cd's zijn. Toch wel een aanrader voor mensen die eens in de historie van Gorgoroth willen duiken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Pest is overduidelijk de beste zanger die Gorgoroth ooit gehad heeft. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Van Gorgoroth zet ik eigenlijk enkel 'Destroyer' nog regelmatig eens op... De rest kan me maar matig boeien En qua liveprestaties staat de teller hier voorlopig op 0-2 in het 'voordeel' van complete wanprestaties Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Destroyer is dan ook een van hun beste platen. Vooral de nummers Open the Gates en Om Kristen Og Jodisk Tru steken daar bovenuit! Maar ook oude werk als het door XnegX genoemde Under the Sign.., maar toch ook Pentagram zijn behoorlijk de moeite waard. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, ik vind die Pest dus ook echt een geweldig strot hebben, maar ik weet niet of 'ie nog in andere bands zit die de moeite waard zijn? Ook zoek ik nog een band van die oude zanger van Hecate Enthroned, iemand? |
|
Pest is enkele jaren terug naar Amerika vertrokken vanwege zijn vriendin. Hij heeft daar in een ander bandje gezongen maar weet niet of 'ie nog steeds actief is in die band. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat betreft Pest moet je Soulblight van Obtained enslavement eens proberen. Ook een magistraal album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |