|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Best wel. Je moeder. |
|
Damn, humor! |
|
"Let's pick on that bald guy over there!" Je moeder. |
|
quote: En Trelldom gaat ook gewoon door want dat is volgens de man geen metal. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hoe je dat met droge ogen kan beweren... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik denk dat je idd op het goede pad zit. Want als King in God Seed Gorgoroth nummers mag spelen. Zou Infernus die nummers niet mogen spelen, omdat de rechten bij King liggen. In dat geval dan hè. [Dit bericht is gewijzigd door Forseti op 26-08-2009 19:26] One by one by the northern tribe you fall. One by one... die by the strongest of them all |
|
quote:Hoe dat je überhaupt serieus kan nemen.. kom op zeg.. ? Het lijkt mij toch wel duidelijk dat de opmerking niet serieus bedoeld was? Ik snap heus wel dat ik het woord verkeerd gebruikt had.. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-08-2009 22:20] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Nieuw sample ("Aneuthanasia") op de MySpace van Gorgoroth: http://www.myspace.com/gorgoroth Ik vind het absoluut niet boeiend klinken I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: +1 Wat een bagger zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vind "Prayer" anders wel boeiend klinken hopen dat het album in de lijn daarvan ligt. Ik kijk hier wel naar uit maar die 2e sample klinkt inderdaad niet echt veelbelovend. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De tweede sample op rij die me niks doet. Mijn verwachtingen waren al laag en dat is er nu niet op gebeterd Faustian Spirit of the Earth |
|
Ghaal is uitsmijter geworden bij de plaatselijke tough guy gay club? Against God and Government |
|
quote: Misschien moet je daar eens wat mooie foto's gaan maken!!! |
|
quote: Ik dacht eerst je hebt een kinder suprise als avatar maar het is de TON Voetbal Against God and Government |
|
quote: quote: Ik vind "Aneuthanasia" op zich best okee klinken, met name vanaf de versnelling op 0:48. "Prayer" vind ik dus echt saai; uitgekauwde harmonieën en een (naar mijn smaak) veel te hoog meedein-gehalte. Oftewel: ik blijf onverminderd benieuwd naar de héle plaat. |
|
Nou! kom maar op, de eerste reacties van Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt... na een eerste luisterbeurt een aantal dingen: 1. Rukkend saai helaas (neem een nummer als 'rebirth') 2. Drums zijn echt belabberd, maar ik had ook niets anders verwacht met Tomas Asklund op de krukken. Als ik m'n wijf zwaffel maak ik volgensmij nog een beter geluid. 3. laat maar, ik kan niets nuttigs meer toevoegen ...nou, misschien is 'Satan-Prometheus' een klein lichtpuntje? 'Vo |
|
Ik ben nu aan het zoeken ben benieuwd. |
|
Vind het maar matig. Satan-Prometheus is inderdaad wel aardig. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik vind de nieuwe wel lekker eigenlijk. Doet een beetje denken aan Incipit Satan qua geluid en inhoud. Top 10 plaat op zeker. Edit: vergeten dus bij deze Edit 2: Godver. Bij dezen dus [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-09-2009 0:28] |
|
Ik weet het zo nog eens niet of ik het wel een goede plaat vind. Het klinkt wel typisch als een Infernus album. Als een voortzetting van de oude gorgoroth maar toch heb ik tot noch toe het gevoel dat er iets mist. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Na één keer luisteren: ietwat saaie drums, heel erg (oude) Gorgoroth gevoel, tempo had wat hoger mogen liggen, een paar heel leuke riffs gehoord en een iets te droge mix. Toch overheerst een positief gevoel. Het klinkt vertrouwd omdat het qua gevoel dichter ligt bij de Gorgoroth uit de beginjaren. Minder chaotisch/furieus. Eigenlijk is de Ghaal/King-periode achteraf bekeken bijna een compleet andere band. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nieuwe cd is een groeier, vind hem al een stuk beter. Maar het is wel gewone standaard black metal |
|
Vandaag binnen gekregen, de versie met de gratis patch. Maar alles zit zo strak in de slipcase dat ik de CD er niet uit krijg zonder de boel kapot te maken. Kutzooi. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: + 1 (gisteren gehaald) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |