|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee weet ik. Maar toch Nu Krig aan het luisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zitten ze niet. Bovendien had hij het over de muziek, maar volgens mij klinkt het zo vaak anders door de line-up wisselingen. Maar de meeste platen (en CD's) vind ik erg gaaf en geniaal klinken. Vooral: Pentragram, Antichrist en Destroyer! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: ben ik nou zo in de war??? Ach, BM is mijn ding ook niet echt... |
|
dat was toch taake? achja, weer een kutband minder Je moeder. |
|
quote: waarom zitten ze vast? konden ze de huur niet meer dokken? Suck my piss |
|
geen idee, boeit me ook weinig, zolang ze daardoor geen nieuwe cd kunnen maken die 16jarig bm land in beroering brengt :D Je moeder. |
|
quote: Mongool, dat je het niet goed vind is prima, maar om dat andere het wel goed vinden op leeftijd af te schuiven is echt zielig. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het typetje wordt bedoeld. Hee, ik ben zelf ook slechts 17, maar de meeste mensen in die leeftijdscategorie die zich metal vinden blijven dat voor... like... 2 maanden? |
|
En ik ben net 16. Nu opsodemieteren, j44pst3r. |
|
quote: toch nog één die hem snapt Je moeder. |
|
quote: Toch knap, ze heeft al door dat je jouw posts altijd met een korrel zout moet nemen. Een flike korrel. |
|
Je moeder. |
|
Ik heb het niet zo op "typetjes" Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
tsja, toch is het makkelijk indelen vooroordelen for the win! Je moeder. |
|
Er is een sample van het nieuw album te beluisteren op hun site (www.gorgoroth.org) Ik moet zeggen dat het lekker klinkt hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klinkt oké maar de sommige riffs klinken me nog iets té DM. |
|
Ja, dat viel mij ook op. Niet slecht maar toch.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
heers... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: inderdaad |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"Ad Majorem Satanhas Gloriam" is echt een brute plaat geworden! Het gaspedaal is weer wat ingetrapt alhoewel er ook nog wat tragere nummers op staan... (Wie weet trouwens wie er drumt op deze cd?, heb em vooralsnog alleen op mp3) , kille/donkere haatdragende sfeer en Gaahl is lekker op dreef! Checken die hap! Oja! Geen vage ambient fillers dit keer , maar nog steeds een erg korte cd hehe [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-05-2006 18:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
In de nieuwe Terrorizer staat een interessant interview met Gaahl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[quote]Op 31 mei 2006 18:53 schreef Argh het volgende: (Wie weet trouwens wie er drumt op deze cd?, FROST ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Wat is er nou eigenlijk kut aan Taake, Jaap? En nou nietr met dat Noorwegen 'punt' komen want het kleine beetje black dat jij nog hebt is best Noors. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |