|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar't schijnt is de footage door de politie in beslag genomen... Edit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 04-02-2004 21:35] |
|
Heb de delen van de footage en de "SCHANDALIGE" poolse journaals gevonden. http://www.teppah.prv.pl/ (Die foto's van Carpathian Forest zijn ook niet te versmaden ) Chelman jij begreep toch pools? WTF zeggen al die politici/politie/kerkelijken hier: http://christiandeatch.szm.sk/gorgoroth/gorgoroth-polsat-interwencje_04-02-2004.avi |
|
hier trouwens meer info: http://teppah.tk/ Het ging er met name om twee zaken: 1.De studio waar het e.e.a. plaatsvond is van de Publieke Omroep en wordt weleens gebruikt door de 'Poolse EO'. Sommige mensen vonden dat een beetje vreemd. Ook was er schijnbaar niet gecomuniceerd met de eigenaren/beheerders over de aard van het optreden. Helemaals snappen doe ik het neit want MEtal Mind is al jaren in Polen actief en heeft vaak in grote Poolse studio's opnames gedaan. De Omroep zou dus moeten weten wie ze binnenhalen lijkt me. (Behemoth wordt o.a. op Metal Mind uitgebracht) 2.Polen kent 'anti-defamation' wetgeving die een publiekelijke belediging van verschillende erkende religies aan banden legt. Dit is er na de omwentelingen ingekomen als een soort reactie op het beleid van afgelopen 50 jaar. Het is een juridische fictie aangezien dit soort concerten in Polen net zo regelmatig als hier gebeuren. Ook zijn er veel kunsttenoonstellingen die wellicht als aanstootgevend gezien kunnen worden. Er wordt niks aan gedaan...totdat iemand klaagt en dat is hier gebeurd. Volgens mijn neef is het storm alweer tanende. Dat clipje van jou ga ik thuis kijken, kan hier geen media downen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-02-2004 13:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja zo had ik het ook ongeveer begrepen. Zitten ze nou echt vast daar? Want er was ook sprake van een eventuele celstraf. Ik vond het al vreemd dat men niet van tevoren wist wat de bedoeling was. (Professioneel...) Maar Metal Mind had het inderdaad al helemaal aan hebben moeten voelen komen. Ik hoop dat ie nog wel uitkomt want die belabberde filmpjes beloven veel moois van de DVD. Uberhaupt gebeuren dergelijke dingen idd wel meer. Of heeft Mayhem nog nooit in Polen gespeeld? En Goddes of Desire had ook al een dergelijke act. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Nee,ze zitten niet vast daar. De poolse politie onderzoekt de zaak en mocht het tot aanhoudingen overgaan zullen zij contact opnemen met de Noorse politie. Zie ook www.gorgoroth.tk met daarin de nieuwsberichten uit de kranten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop dat die zielepieten een paar jaar vastgezet worden... geez wat kan ik me ergeren aan die "satanisten".....grow up! |
|
Of je nu akkoord gaat met dit soort show of niet, ik zie er uiteindelijk toch niets mis mee... Muziek, en de uitvoering ervan, in al zijn vormen, is en blijft kunst. Waarom zou je omwege van je muziek moeten gaan zitten? |
|
nee...maar dit is bgewoon zielig...er zijn best "Black" metal bands die ik goed vind, zoals Immortal maar die nemen zichzelf gelukkig alleen op muzikaal gebied serieus...zoiets is IMO gewoon een aanfluiting met die afgehakte schapenkoppen etc. mensen die kerken in de fik steken etc zijn gewoon Ziek in hun hoofd... mensen die in een mortuarium lijken gaa stelen en het hoofd erafhakken om er op een feestje mee rond te gaan zeulen! Zulk soort mensen moeten ze opsluiten en nooit meer loslaten, dat heeft helemaal niets met kunst te maken! |
|
Carpathian Forest deed ook zijn best om het publiek te vermaken: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
damn Je moeder. |
|
Inderdaad, Carpathian Forest had er ook een aantal "apart uitziende" fotoos staan (o.a. met twee mega vette wijven ). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-02-2004 19:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fuck ik hoop toch wel dat die Gorgoroth dvd in volle glorie te aanschouwen valt binnenkort! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat van Carpathian Forest is gewoon keihard sneu ... Die "versieringen" bij Gorgoroth voegt wel wat toe aan sfeer. Maar ik zal er zelf niet meer plezier van door beleven bij zo'n concert. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Je mag er wel over zingen maar het niet echt doen? Beetje vreemd ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
wat is dat nou voor een ongelofelijk zielige uitspraak... M.a.w. je zou kerken in de brand mogen steken?? omdat je erover zingt.... dan kun je er idd beter ook niet over zingen als je zo'n zieke geest hebt, je hebt het recht niet om andermans eigendommen te beschadigen...we gaan jouw woning toch ook niet in de fik steken. |
|
quote: Akkoord, maar daar gaat het toch helemaal niet om? Gorgoroth wordt beschuldigd van dierenmishandeling en belediging aan de religie. Ze hebben toch geen kerk in de fik gestoken? |
|
quote: Alsof dierenmishandeling is goed te praten. |
|
Tuurlijk niet. Maar die schapenkoppen en dat bloed waren bij een slager gekocht, zo meen ik te hebben gelezen. Is toch niet bepaald mishandeling, nee? |
|
als je met een gotgoroth shirt loopt ben je al strafbaar volgens zulke maatstaven Je moeder. |
|
quote: Nee, lijkt me in dat geval ook niet. |
|
Als Gorgoroth ineens op de omgekeerde Darkthrone tour gaat en death-grind gaat spelen heb ik hun bandnaam al klaar: Gore-Gore-Rot [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-02-2004 18:20] |
|
quote:Bier- metal komt idd wel erg volwassen over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wanneer komt die dvd uit??? Kwil hem zeker zien! In de Metro(krant die in Belgie in de stations ligt) stond er dat je in Polen 2 jaar celstraf kunt krijgen als tegen de kerk bent en dat in het publiek uit!alez das toch erg! Kvin gorgoroth kweenie oe goede groep en je weet dat als naar één van ulder optredens gaat dat je zoiets kan verwachten en dat televisiestation die dat optreden uitzend moest dat toch ook geweten hebben!! en dierenmishandeling? die schapenkoppen kwamen van den slager!!!Nu wil ek nog meer naar één van ulder optreden, de show van zoon groep staat er om bekend en hoort er gewoon bij (eigen mening)!! |
|
quote: Er staat een algemene straf op beledigende en lasterlijke uitspraken in Polen. Dit omvat tevens een belediging van verschillende religies (is dus niet specieifek ter bescherming van de RK Kerk). Zie mijn post boven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |