|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mmmz, dan toch maar de Boring Angel cd :D OF Bewitched...welke is beter? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Morbid Angel is stukken beter. Maar mail me even over je adres enzo. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Morbid Angel it is Maaruhm, ben je niet een beetje kansloos bezig, zo snel reageren op het forum..heb je geen werk? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Ach ik heb vakantie... mijn mailadres staat in mijn profiel one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ahhh, heerschend. Dit jaar geen vakantie voor mij , lekker werken en daarna weer naar school. Maar boeiend, ik mail je straks wel. Of meel mij op: dissection.DITISENORMKANSLOOS@ orange.nl zonder de capslockletters en punt Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Meneer Dissection, als je nog steeds geintereseerd bent in die Soulreaper moet je je tradelist posten dan hoor je het wel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Pentagram heerscht. NP: Drommer om Dod Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
NP: revelation of domm...wat een heerlijke drums toch We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ja, ik moet Under the Sign of Hell opnieuw aanschaffen, want ik heb em getrade one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik had een videoclip live van ze maar het geluid was nogal bagger en ik ben hem ook alweer kwijt AARGHHH |
|
Vriend van me heeft net een VHS tapje met 65 minuten Marduk en 45 minuten Gorgoroth gekocht...Bootleg maar wel verassend "goed" geluid |
|
Ik heb hun nieuwe album.het komt nog niet in de buurt van "under the sign of hell" maar het is tog wel om aan te horen."procreating satan" en "blod og minne" zijn bruut! |
|
quote:Ik heb die bootleg video ook al een jaar.Heel erg slechte beeldkwaliteit helaas...gewoon leuk voor de collectie. Heb afgelopen week nog aangeschaft de dubbel lp van "Twilight..." met "Incipit..." als bonus lp gelimiteerd tot 666 handgenummerd.Op de hoes is een afwijkende cover te zien.Het gaat om de foto met de brandende kerk die in eerste instantie door Nuclear Blast werd afgekeurd voor de cd versie. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind Twilight of the Idols trouwens een heerlijke plaat! Beter dan Incipit Satan iig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind alle Gorgoroth platen goed met als hoogtepunt nog altijd Pentagram Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pentagram heerscht inderdaad jezus op het kruis. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:hahaha,daar kan inderdaad geen weiwater tegenop hehe. NP. Gorgoroth-The last tormentor 7"EP live in Bergen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zijn er al mensen die Twilight of the idols gekocht hebben? Ik heb hem nu een keer gehoord en de eerste indruk was wel ok. Maar niet echt verpletterend. Dus ik weet nog niet zeker of ik wel tot aanschaf over ga. Bij die winkel was er een of andere miep die me wist te vertellen dat het oudere werk van Gorgoroth afwisselender en stukken minder chaotisch was. Na even door te vragen bleek ze het over Incipit satan te hebben. Hahaha, dus ik heb haar direct Under the sign of hell aangeraden. Arme meid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb de promo al enkele maanden (voor recensie zie Vampire magazine)en die is erg goed Heb daarom ook al de beide vinylversies gehaald Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: akkoord, ma Antichrist, stukken beter!! - Automatisch speelt zich nu het nummer 'Possessed' af in mijne kop - Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: ik heb hem onlangs aangeschaft, ik vind dat de plaat in het verlengde ligt van under the sign of hell, kopen dus! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
geef je helemaal gelijk kopen!!!!!!!!! |
|
Eind deze maand speelt Gorgoroth enkele optredens in Polen en 1 daarvan word gefilmd en uitgebracht op dvd in 2005 met als extra nog interviews en ander beeldmateriaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waarom zit hij vast. Ik ken enkel Destroyer. Lekker bangen idd. Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |