|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo'n meid met lange nagels krijg je niet bij een mailorder bestelling van de CD helaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar is deze versie met slipcase / patch te krijgen? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Je moet kijken naar de limited version, dat is 'm Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Displeased heeft 'm. Edit: krijg 'm maar niet open [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-10-2009 15:49] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij dis-order zie ik 1 versie staan (van €13,50); dat is dus de limited edition? Sorry voor het vragen enzo. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik heb bij Displeased besteld ja zonder te weten welke versie ik zou krijgen...zag namelijk maar 1 in de lijst staan dus ik ga er van uit dat zolang de voorraad strekt deze 1ste oplage geleverd word. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een aanfluiting, die nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Waarom dan? Hij is gewoon in de stijl van Antichrist en aanverwanten. Niks mis mee. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
In mijn ogen is er zeer zeker wel wat mis mee. Het album is te tam, te standaard, klinkt te uitgemolken, heeft geen passende productie en voegt compleet niks toe. Dát is er mis mee Maar goed, smaken enzo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb het album vandaag binnengekregen; het was een drama om de CD uit de slipcase te krijgen. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik kreeg 'em ook niet te pakken! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb 'm er nog steeds niet uit, had de hoop opgegeven hahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat doet de deur dicht: naai het CD-hoesje op je jas (en even een bericht naar de band voor een Gorgoroth breekijzer bij een volgende plaat als ze dit geintje weer uithalen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ook ik krijg er hem ook niet uit ,ik vind hem wel goed |
|
Nieuwe gorgoroth klinkt goed,....dr had van mij alleen wat meer venijn en snelheid in gemogen. Logisch vervolg, heerlijk om pest weer te horen. Alle invloeden vd gaahl periode zijn weg. |
|
Gorgoroth tour 2010: Fr 09.04.2010 Belgium Vosselaar Biebob Sa 10.04.2010 Holland Rotterdam Baroeg Su 11.04.2010 France Paris Trabendo Mo 12.04.2010 Germany Hamburg Marx Tu 13.04.2010 Germany Cologne Underground We 14.04.2010 Germany Ludwigsburg Rockfabrik Th 15.04.2010 Italy Milan Magazzini Generali Fr 16.04.2010 Germany Osnabrueck N8 Confirmed Sa 17.04.2010 Germany Glauchau Alte Spinnerei Gorgoroth in Baroeg? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Het wordt weer helemaal 1994. |
|
Ja Ik heb nog een Gorgoroth shirt met Gaahl op de voorkant... zou ik het concert overleven? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 24-11-2009 18:12] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
dat met Taake en KoK |
|
Oeh, voor Taake wil ik best even afreizen naar Baroeg |
|
Kok is een zaadband (tegenwoordig), maar Taake zou ik érg graag willen zien ja [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-11-2009 22:16] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je gaat nu toch niet zeggen dat je al 6 maanden voor een concert weet wat je die dag aantrekt? |
|
:') |
|
quote:Dat was inderdaad niet de intentie van de post I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |