|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaygoroth signature |
|
quote: idem |
|
Black Dildo Metal :') [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 13-12-2008 21:44] Against God and Government |
|
Gay = anti-christenlijk = true. Gay = true. True = gay. |
|
quote: +1 Zoals R gisteren tegen mij zei: "volgens mij zijn die overdreven homofoben zelf homo" Je zou het bijna denken als je ziet hoe spastisch sommige mensen erover doen, het is jou aars toch niet waar hij zijn focking worst in duwt? |
|
quote::') [Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-12-2008 2:14] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het is hun eigen Spiegelbeeld!!! |
|
Ghanaal signature |
|
Dus Pest is terug in infernus zijn versie van Gorgoroth. Nu maar wachten op de uitkomst van de rechtzaak volgend jaar. |
|
quote: Nu dus ook op veronica. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ban is ban. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-12-2008 9:49] |
|
Ban is ban. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-12-2008 9:50] |
|
Tjongejonge, wat deed die blondie haar best om te doen alsof die Gaahl van Gorgoroth eng is. Natuurlijk, anders is haar programma niet spectaculair. Zelf denk ik dat hij een soort gedissociëerde persoonlijkheidsstoornis heeft, zijn manier van praten en doen, vooral als het over het mishandelingsverhaal enzo gaat. Wat dat betreft past hij prima bij de rest van die Noren. Allemaal redelijk rijp voor de psychiatrie. Zouden ze als koorknaapjes verkracht zijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
Hahaha, mensen toch....geloof toch niet alles wat er gezegd word. Ooit er over nagedacht dat verhalen wel eens opgeklopt en aangedikt kunnen worden om ze interessanter te maken? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
Met wat als doel? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
quote: Ok? Werd niet in het programma verteld. Typisch weer zo'n "oew, kijk die BMgasten toch eens eng zijn" programma. *gaap* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
Maar wat win je ermee? Extra fans? Lijkt me sterk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik geloof helemaal niet dat hij het daarvoor doet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Yep. White metal-fans geloven bijvoorbeeld wrede verhalen uit boeken vol moord en doodslag die vlak na het begin van de jaartelling geschreven zijn. En popzangeressen en zangers ondergaan de vreemdste operaties. De kinderen van Britney Spears hebben het denk ik ook niet makkelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Om over mensen als Winehouse maar niet te spreken, die gebruikt in haar eentje meer drugs dan de hele "metal-scene" bij elkaar :') |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |