|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
gorgelgoth? No meat is sweater |
|
oh, dan moet ik die eens kopen 50 euro bij de gratis cd winkel? No meat is sweater |
|
quote: Met kortingsbon, slechts 54,95 |
|
och, dat valt mee... No meat is sweater |
|
Ik heb nog een gorgosnot shirt over Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Als je echt Gorgoroth bedoeld, moet je die maar bij de Iron Maiden en Meshuggah LP doen die ik nog van je ga kopen |
|
quote: Omg ik luister nu Revelation of Doom zometeen Krig. Die drumsound.... hehe Klinkt opzich wel vet |
|
Apollyon van Cadaver Inc. en Aura Noir zal voorlopig als sessie gitarist Gorgoroth uithelpen met de in september geplande optredens in Italie en Hongarije. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-07-2003 18:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Moest er iemand interesse hebben: Als iemand me een leuke ruil (andere CD of LP) kan aanbieden wil ik m'n CD van Under The Sign of Hell wel omruilen. Foto is mogelijk, maar op aanvraag A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Godverdomme, Sexual Bloodgargling is wel het meest heerschende nummer ooit van Gorgoroth~!!!!! SATAN, SATANA!! |
|
hou meer van "ritual" Winter is coming |
|
Veel te laat ontdekt door mij! Pentagram heerscht de pan uit! |
|
kvind Trelldom (van Ghaal) veel beter dan de nieuwe Gorgoroth... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik vind zelf de nieuwe gorgoroth een beetje tegen vallen zelf vind ik Under the hell sign erg goed en voor al het nummer Revelation of Doom |
|
Ik heb eens een keer een Gorgoroth-cover gespeeld. "Under the pagan Megalith" Whahahaaa ben ik nu trui!! Dit slaat nergens op. |
|
Gorgoroth, de true-e sneue band uit noorwegen, die hun trueheid uit hun slechte rehearsal opnames halen. Iedere cd heeft dezelfde taperecorder kwaliteiten...ik vind het niets. Dieptepunt was wel de show van gorgoroth in de 013 op het no mercy (of was het heavey x-mass?)fest. Drummer die gewoon met een roadie stond te praten, af en toe dubbele bass gebruikte. Het publiek dat massaal wegliep : Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Misschien ruilen tegen iets van hieronder: Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Blood duster-Str8 outta northcote Dark tranquility-Haven Dying fetus-Destroy the oppostion Greyhaven-Greyhaven Een cd van Soulreaper (ben even de naam vergeten maar op de cover staat een alien ofzoiets) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iemand enig idee wat het email adres van Pyrexia is? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Geen idee, maar ik wil je written in blood cd van soulreaper wel overnemen Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Ik wil deze alleen traden tegen iets wat ik echt goed vind (zoals Gorgoroth - Under the sign of hell ) Dus wat heb je er voor terug? Mail me anders maar. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hey Pé, misschien da'k die wel wil overkope, zeg de prijs maar! |
|
quote: Ik heb wel Gorgorsnoth- Destroyer or how to philosophise with the hammer Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Die wil ik wel! Mail me maar one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Wat heb je te ruil? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |