|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo mensen ik heb een vraag: Ok tot mijn grootse verbazing zag ik dat ze bij bol.com antichrist hadden liggen, maar zag dat het de remastered versie was. Ik heb de geluidsfragmentjes vergeleken met mijn mp3tjes van antichrist (wat volgens mij de oorspronkelijke versie is) en het klonk best wel anders. Zal ik tog maar de remastered versie bestellen of is er ergens een site waar ik de oude versie vandaan kan halen? Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Je hebt vier CD versies van Antichrist: - Origineel op Malicious Records (1996) - Heruitgave 1 door Century Media (1999) - Heruitgave 2 door Season of Mist (digipack, 2005) - Heruitgave 3 door Regain Records (2007) De uitgave van Regain Records is de gemasterde versie voor zover ik weet. De andere versies (muv. de Season of Mist versie) zijn niet meer te krijgen lijkt mij. Ik heb zelf de gemasterde versie niet gehoord, maar als ik zou moeten kiezen tussen de Season of Mist digipack of de versie van Regain Records zou ik voor de laatste gaan; die heeft ook weer het oude artwork. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 29-12-2009 23:19] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
bekijk dit maar eens: http://www.bol.com/nl/p/muziek/antichrist/1000004003140962/index.html Of is dat het digipack? En volgens mij heeft die ook het oude artwork. Dan nog iets, op het plaatje wat bij mijn torrent zat, staat als het goed is dat het gereleased in 1996, dus als het goed is heb ik de gemasterde versie als mp3tjes. Hmmm maar voor die van season of mist gaan dan? Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
quote: Dat is de digipack volgens mij, want hij heeft een andere voorkant. Of de muziek anders klinkt weet ik niet. |
|
Dat is de digipack versie van Season of Mist. Die klinkt volgens mij hetzelfde. Overigens, volgens Metal-Archives bevat die versie een interlude van 13 seconden na het nummer 'Gorgoroth'. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 30-12-2009 9:09] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
[edit]domme wikibare vraag[/idiot] Hmmm mischien vind ik hem op een jaarbeurs wel ofzo xD [Dit bericht is gewijzigd door Tran op 31-12-2009 4:34] Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
quote: Het tempo zit er weer lekker in I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mooi, de nummer 1 van de jaarlijst 2011 is bekend. |
|
|
|
Weinig te lezen hier over die nieuwe Gorgoroth schijf. Apart. Dat ding is itt de vorige drie/vier CD's en den verwachtingen echt heeel gaaf geworden! Typisch begin/mid-jaren'90 Noorwegen/Scandinavie sfeertje en geluid. Echt weer in het straatje van de eerste twee/drie werken met een licht vleugje echt oude Immortal. Zo klinkt het natuurlijk als niets bijzonders, maar god, o god, wat is dit gaaf. Toffe rifs, toffe loopjes en melodie-en. Neemt je zo 15 jaar mee terug de tijd in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb hem nog steeds niet gehoord maar door je omschrijving ben ik wel benieuwd. Maar eens luisteren vandaag. |
|
Zaterdag 21 augustus, Doornroosje, Nijmegen meer info volgt |
|
quote:Yuuuuuuuuu!!! voor het nieuwe album en toch ook een heel klein beetje voor de heropname, al zal ik hem maar 1 keer draaien waarschijnlijk omdat het origineel al perfect is, maar ik ben toch wel benieuwd wat ze ervan maken. quote: Ze spelen bij u in de buurt Hypnos. |
|
quote:En wat vond je ervan? |
|
een relatief nieuw, wederom verassend interview met Gaahl: http://www.viceland.com/int/v18n3/htdocs/gaahl-hates-your-sweatpants-730.php?page=1 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Interessante read weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Vice is toch wel het ultieme hipstermagazine. Straks het interview even lezen. bedankt Hub. |
|
quote: Het nummer Postludium (normaliter #5) mist schijnbaar. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Vraag me echt af wat deze heropname gata toevoegen aan het origineel. Temeer omdat dit net een van de gaafste platen van Gorgoroth is. Blijf er dan af. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ² Faustian Spirit of the Earth |
|
best wel lekkere video signature |
|
Word tijd dat de band stopt. Voegt niks toe. |
|
met de nieuwe line-up misschien anders? signature |
|
Ook niet. Zijn net een stelletje domme Belgen. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |