|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Np: gorgoroth - revelation of doom Klinkt goed, erg goed zelfs [Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 16-11-2002 17:07] |
|
Heeft iemand weleens "The Last Tormentor" beluisterd? Daar klinkt die zang ook zo gaar. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
deze band heerscht, lekkere drum. ik ken alleen pentagram van ze. ik vind zeker de vocalen er goed inzitten. ze gaan ,zeg maar, mooi mee met de gitaar, echt |
|
Ik ken de 2de en DEEEEEEEE-SSSTROOOOOOO-YYYEEEEEEEERRRrrrrr!!!! |
|
Ik heb er ooit een cd van gehad, de eerste geloof ik. Heb ze ook nog gezien samen met Satyricon en Dissection. Vond het toen wel te pruimen Niet meer mijn ding |
|
Heb ze destijds ook gezien met satyricon in de Tagrijn Hilversum. Zal wel effe duren voor ze weer iets uitbrengen aangezien Gaahl nog vastzit.Ze hebben trouwens ook nog steeds geen repetitieruimte dus het zit allemaal behoorlijk tegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Cool, ik heb de bootleg van die show van Satyricon maar zoek nog altijd die van Gorgoroth! |
|
quote: Vet,hoe heet die bootleg van satyricon? Over die bootleg van Gorgoroth,ik zal Einar volgende keer vragen of zij hier misschien een kopie van hebben zodat wij kunnen kopieren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: All Evil Baroeg ... toch? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Die heb ik inderdaad al lang.Dacht dat er ook een van Hilversum was. Heb trouwens wel een bootlegvideo van Gorgoroth live in Essen 13-12-1999. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee, niet All Evil Baroeg... Das uiteraard in Baroeg en dus Rotterdam! Deze is echt uit Hilversum, en heeft volgens mij geen naam... Ik wil hem wel voor je overteepen hoor! |
|
quote: Dat zou geweldig zijn Word trouwens tijd dat ze weer eens wat gaan doen.Hebben lang genoeg op hun gat gezeten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geen probleem... Mail me maar... Ik heb hem al over geteept voor je! |
|
quote: Bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geen probleem hoor! |
|
quote: Ik zal zelf achter die bootleg van Gorgoroth aangaan.Zodra ik hem heb gevonden laat ik het je wel weten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Prima hoor!! Ik heb (als het goed is) binnenkort nog veeeel Satyricon video's!! |
|
quote: Mail me maar een lijst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: www.graf-records.com (en dan de tradelist kiezen en niet de labelsite) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-11-2002 17:33] |
|
Heb nog even een vraagje over Gorgoroth, waarom kom ik echt overal de demo tegen? Een demotape zou toch zeldzaam moeten zijn, maar hij wordt om de haverklap te koop aangeboden. Waaraan kan ik zien dat het om een origineel gaat en niet om een goedkope kopie? Hub? Jij een idee |
|
quote: Ik zou het niet weten.Wel weet ik dat er mensen zijn die bootlegdemo's verkopen.Ze doen ze zelf kopieren en verkopen ze alszijnde origineel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, je hebt altijd van die lui. Ik kwam er pas één tegen, heb het toen gekocht... Ben benieuwd... |
|
quote: Als ik weer in Noorwegen ben zal ik Einar(drummer) wel eens vragen hoe het zit met die demo en hoe te onderscheiden van nep en echt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, bedankt! Want ik heb ook een demo van Black Funeral, en daar zit het originele stempel in. Maar ik denk niet dat het bij deze zo goed te zien zal zijn! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |