|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah, misschien es halen dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Frost is sessie drummer op de nieuwe CD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jazeker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha grappig ja. Gaahl moet gaan acteren. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Doet ie al. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Droog Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nogal ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: uhauah zo droog |
|
|
|
geweldig inderdaad. overigens is die documantaire waar dat stukje vandaan komt erg goed, heb 'm laatst ergens gezien. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Idd, A Headbangers Journey. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Haha, wat een drama-drag-queen. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 01-08-2006 11:10] |
|
quote: hahaahha als de wijn, is in de man.... Suck my piss |
|
quote: jep, die van die amerikaanse antropoloog. wel mooi stuk als 'ie op Wacken rondloopt, wat blijkbaar voor amerikanen al helemaal de metal heaven is. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Destroyer is een van de beste albums dat ik ooit heb mogen horen. ik zou serieus een moord plegen, om ze een keer live te zien |
|
Gewoon naar een concert gaan, hoef je nog niet eens voor te moorden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
misschien helpt moorden wel als je een persoonlijk contact zoekt met Ghaal of als je hem een plijster vraagt tegen het bloeden signature |
|
Nieuw(st)e is best gaaf! Heersende riffs, afwisseling, en beuk'n! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Weet er iemand soms waar ik de teksten van de eerste 3 Gorgoroth albums ("Pentagram", "Antichrist" en "Under the sign of hell" ) kan vinden ? Googlen levert me niet veel op. [Dit bericht is gewijzigd door carion op 25-10-2006 22:41] |
|
Volgens mij weigert Gorgoroth de teksten van de nummers uit te brengen. Zou best kunnen dat er ergens toch teksten staan, maar ik heb er zelf ook al erg vaak naar gezocht, en ik kon ook nooit wat vinden. Normaal kijk ik altijd op www.darklyrics.com en die zegt bij Gorgoroth "Gorgoroth lyrics removed due to copyright complaint by the band" Dus ik denk dat we pech hebben ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Om een of andere reden heeft alleen Pentagram mij echt kunnen boeien, met name door de zang van Hat. Apart en geniaal. Heeft hij ooit ergens anders bij gezongen? |
|
ja signature |
|
Wauw, daar heeft 'ie vast wat aan gehad ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |