|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit kan nog best spannend (grappig) worden Faustian Spirit of the Earth |
|
Mijn god wat een treurigheid... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Die video is leuk enzo, maar ik versta er geen kloot van. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-10-2007 2:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha, bij welke blackmetal band drumt die gast nog niet ? No meat is sweater |
|
quote: CHD . Ik dacht dat hij last van zijn voorpootjes had, of is dat alweer verholpen? Bruce Banner |
|
Dat die kerel nog merg in zijn armen heeft. |
|
Hij begint dan ook pas bij Gorgoroth (als dat dan nog zo heet tenminste) in 2008. :3 |
|
quote: Nog niet nee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
King |
|
O. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
gezocht: gorgoroth tourshirt van de afgelopen tour (die met de enkele beeltenis van infernus erop) in XL grindleech[at]hotmail.....etc Expired,Erased and Forgotten |
|
29.10.2007 - Nick Barker joins Gorgoroth on the upcoming European Tour Nick Barker (ex- Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Testament) will play drums on Gorgoroth's upcoming tour across Europe beginning November 2007. In addition to Nick, guitarist Teloch (Nidingr, Umoral, 1349) will again return to Gorgoroth's live assault, while guitarist Sykelig completes the group's 2007 live line up. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-10-2007 19:39] |
|
Nick! Wat ontzettend vet, dan wordt het feestje nog leuker volgende week vrijdag [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 31-10-2007 19:50] |
|
Nou geen slecht nieuws. Maar voegt hij ook iets toe aan de band? |
|
quote:Moet dat dan? Hij hoeft alleen maar de drumpartijen foutloos te spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou dat moet geen probleem zijn lijkt me. |
|
Ik vind het wel een opmerkelijke keuze, maar lijkt me wel gaaf om eens mee te maken, Nick Barker op drum bij Gorgoroth. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: ja absoluut, begin me nu ook zorgen te maken dat ik het moet gaan missen hehe eerst maakte dat me niet zoveel uit |
|
Maar wacht.. de tour is dus wel met ghaal en die andere knaap? of de gitarist die de naam heeft? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nee volgens de laatste info met Teloch en Sykelig. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Gewoon komen dus an evil incarnation of DEATH! |
|
Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Deathroad op 02-11-2007 18:35] |
|
Hallo mensen, Ik heb nog een concertkaartje over voor het concert in Leeuwarden, 9 november aanstaande. Bij interesse graag pm sturen. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |