|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben eens benieuwd wat ze ervan gaan maken Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou, aangezien zij twee al het werk deden bij Gorgoroth zal het volgens mij niet zo gek veel verschillen van hun wat Gorgoroth de laatste tien jaar deed. Ik ben vooral benieuwd of Infernus van deze schop onder zijn kont gebruik gaat maken om weer 's wat gave muziek op band te zetten zoals in de beginjaren. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 24-03-2009 6:33] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Under The Sign Of Hell Wat blijft die prachtig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja.. zeker benieuwd wat Ifernus nu gaat uitspoken.. Gaahl & King redden zich tóch wel. Maaruhm, wie komen er nou naar die festivals als Hellfest? |
|
Haha, dat zal wel God Seed zijn dan vermoed ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
En dan is nog de veel grotere vraag, wat voor muziek gaan zij dan spelen? Ik neem niet aan dat ze Gorgoroth werk mogen spelen... Of hebben ze al werk onder de naam God Seed staan? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Om even een voorbeeld te geven: Soulfly/Cavalera Conspiracy speelt toch ook telkens Sepultura materiaal? Faustian Spirit of the Earth |
|
Denk ik ook. Soweiso staan bij bijna alle songs van de laatste 8 à 10 jaar de credits van King. Lijkt me sterk dat ie z'n eigen songs niet mag spelen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zou dat niet in overleg met zijn? Aangezien er in dit geval ook echt een rechtzaak aan te pas is gekomen... quote: Dat is waar, maar hij heeft het geschreven voor het "bedrijf" (want dat is het in feite) Gorgoroth. Als ik als software ontwikkelaar software schrijf voor mijn huidige baas, ik zou vervolgens door hem ontslagen worden en daarna weer een nieuwe baan vinden, dan mag ik bij mijn nieuwe baan niet de software die ik voor mijn vorige baas heb geschreven aan de man brengen. Ik ging er vanuit dat het in dit geval net zo werkt, of sla ik de plank hier helemaal mis? [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 03-05-2009 20:04] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Komt omdat je baas dan eigenaar van de software is. Bij een song ben je volgens mij toch eigenaar als je 't geschreven hebt (denk ik). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: En wat als je het nummer niet alleen geschreven hebt? Het lijkt me sterk dat Dave Mustaine alle nummers die hij destijds voor 'tallica geschreven heeft, in principe gewoon met MegadetH mag spelen... Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
King heeft zo goed als al die songs alleen geschreven. Geen probleem lijkt me. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmmm, ik vraag het me af... Dus volgens jou mogen ze dan alleen de Gorgoroth nummers die King alleen geschreven heeft spelen? Ik ben in elk geval nog niet overtuigd . Iemand die hier meer zekerheid over kan geven? [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 03-05-2009 21:41] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Waar maken jullie je druk om? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De noeste kenner verpest het weer eens met zijn alwetende blekkie metal kennis... komop smijt met namen, theorieën en post gelijk even een foto van jezelf in een benevelde toestand terwijl je gepijpt wordt door de rottende grafbek van Quorthon (onee, die was niet ARISK NORSKORGSK) [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-05-2009 21:50] |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: (iets met een rode lap en een stier...) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zit je wat dwars? Bruce Banner |
|
quote: ozzy speelt toch ook sinds jaar en dag dingen als children of the grave, paranoid, iron man etc... het lijkt me sterk dat je die nummers niet meer mag spelen, dat zou betekenen dat je nummers waaraan je niets hebt bijgedragen gewoon live mag spelen (kies maar een cover uit jongens!)... en nummers waar je aan meegewerkt hebt niet. |
|
De mannen komen weer op tour dit jaar met Infernus, Pest, Frank Watkins |
|
vreemd dat die bolle obituarykerel erbij zit |
|
Hmmm, ik blijf het debiel vinden. Dan heb je nu dus gewoon 2 Gorgoroth's rondlopen . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Nee, je loopt al wat achter. Gorgoroth(King en gaahl versie)--> god seed |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |