IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Interessant wetenschappelijk nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 9:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 november 2018 20:30 schreef spectre het volgende:
ho, je hebt gelijk.. maar als wij er mee stoppen winnen de relies
ja het is een dingetje, WMP zal je bijvallen maar of dit nu al speelt weet ik nog niet zo, volgens mij is er nog wel ruimte..

Vleesconsumptie indammen, daar win je heel snel mee
Er is misschien ruimte. Maar nuet dezelfde mate van resources consumptie. Enige logische conclusie is dus dat én bevolkingskrimp én matigen van consumptie t meeste resultaat gaat opleveren


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2018 9:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

first things first, al lastig zat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 10:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2018 9:57 schreef spectre het volgende:
first things first, al lastig zat
Ik zie niet in waarom het één het predicaat 'first thing' verkrijgt boven het ander? Ik denk dat beide dusdanig lastig zijn dat ze niet voor elkaar onder doen qua haalbaarheid.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2018 11:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het lijkt mij minder ingrijpend.. maar probeer me maar te overtuigen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 12:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2018 11:13 schreef spectre het volgende:
Het lijkt mij minder ingrijpend.. maar probeer me maar te overtuigen
Is goed. Neem jij dan ook de moeite om te proberen me te overtuigen van t tegenovergestelde, i.e. jouw standpunt?

Ik denk dat de moderne mens, en zeker de laatste 1 tot 3 generaties (afhankelijk van wel continent of land zelfs) echt compleet gewend en verslaafd is aan een luxe leven. Veel mensen (vooral mannen) slaan helemaal dicht als je begint over minder vlees, of soms zelfs alleen maar vlees van diervriendelijker gehouden dieren (maar dat parkeer ik even). Ze denken dat de nieuwste mobiele telefoon, de dikste auto en zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk vlees zo vaak mogelijk een soort van verworven recht is. Zo erg zelfs dat tot voor kort sommige milieuorganisaties de ecologische impacht van vlees/zuivel/wol/leer etc niet bij hun leden durfden aan te kaarten. Prima om zielige diertjes in Bulgarije of lieve panda's in China te redden, maar kom niet aan t stukkie vlees van de hardwerkende man als ie thuis komt van een dag ploeteren.

Vlees is zo ingebakken in onze cultuur, daar wil de consument niet. Alhoewel Nederland erg progressief is, verwacht ik helemaal niets op dat gebied van de meeste landen. En zeker niet van de landen die t meeste impact zouden kunnen hebben (in Latijns-Amerika, VS, China, Indie etc).


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2018 13:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ze moeten gewoon beginnen met beprijzing van milieuschade. Dus dat de kosten ook daadwerkelijk aan de vervuilers worden doorberekend. Gaat voor mij ook vervelend worden, want ik werk op een uur rijafstand van mijn woonplaats. Logische consequentie gaat dan worden dat ik ander werk moet zoeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 13:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Soweiso denk ik dat IEDERE maatregel door overheden afgedwongen moet worden. De gemiddelde burger heeft niet de ballen en t verantwoordelijkheidsgevoel om wat op te offeren voor de komende generaties


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2018 14:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Exact.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 14:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

SAP.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-11-2018 14:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2018 12:26 schreef Fusion het volgende:
Ze denken dat de nieuwste mobiele telefoon, de dikste auto en zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk vlees zo vaak mogelijk een soort van verworven recht is.


Had jij niet een 5-serie en een up-to-date flashy mobiel-dinges? Niet om jou persoonlijk af te zeiken hoor, maar het is wel grappig om dat in je achterhoofd te houden, zeker als daarna komt:

quote:
Op 27 november 2018 13:20 schreef Fusion het volgende:
Soweiso denk ik dat IEDERE maatregel door overheden afgedwongen moet worden. De gemiddelde burger heeft niet de ballen en t verantwoordelijkheidsgevoel om wat op te offeren voor de komende generaties





Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 14:48 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2018 14:47 schreef Negatieveling het volgende:
Had jij niet een 5-serie en een up-to-date flashy mobiel-dinges? Niet om jou persoonlijk af te zeiken hoor, maar het is wel grappig om dat in je achterhoofd te houden, zeker als daarna komt:




Ik ben niet Roomser dan de Paus nee. Maar dat bevestigt toch alleen maar mijn stelling?


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-11-2018 14:50 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Daar is een woord voor wat exact de lading dekt: hypocriet.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 14:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Verbzaingwekkend altijd hoe vaak jij onterecht t woord bezigt. Het is niet dat ik het ene zeg en het andere doe toch? Ik ben altijd volkomen transparant over mijn auto, mobiel en vleesconsumptie, en pretendeer niets anders.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-11-2018 14:58 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Maar wel met het moraliserende vingertje naar anderen wijzen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-11-2018 14:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2018 14:48 schreef Fusion het volgende:
Ik ben niet Roomser dan de Paus nee. Maar dat bevestigt toch alleen maar mijn stelling?


Dat was ook mijn punt natuurlijk. Aan de ene kant weten we allemaal heel aardig wat er zou moeten veranderen, maar aan de andere kant gaat, een enkele uitzondering daargelaten, niemand zijn mooie leventje opgeven. Ach, dan gaan we in ieder geval op aangename en comfortabele wijze naar de klote. Toch?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2018 15:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2018 14:58 schreef WMP het volgende:
Maar wel met het moraliserende vingertje naar anderen wijzen.
De evangelische achtergrond wreekt zich...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 16:21 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2018 14:58 schreef WMP het volgende:
Maar wel met het moraliserende vingertje naar anderen wijzen.
Oh? Waar doe ik dat? Waar wijs ik naar *anderen*?`

EDIT: je standaard tactiek is om nu gewoon weer een pagina's lang je koest te houden, dus bij deze de uitnodiging je claim te onderbouwen. Waar zie je mij in deze het vingertje moraliserend naar anderen heffen? Ik ben reuze benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 27-11-2018 16:27]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 16:23 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2018 14:58 schreef Negatieveling het volgende:
Dat was ook mijn punt natuurlijk. Aan de ene kant weten we allemaal heel aardig wat er zou moeten veranderen, maar aan de andere kant gaat, een enkele uitzondering daargelaten, niemand zijn mooie leventje opgeven. Ach, dan gaan we in ieder geval op aangename en comfortabele wijze naar de klote. Toch?
Nou ja, ik doe uiteraard wel e.e.a. net als iedereen denk ik. Vleesconsumptie extreem omlaag geschroefd, ikzelf rij bijna nooit auto maar bijna altijd OV en recentelijk weer fiets, en hou mijn telefoon eigenlijk tot ie stuk is, om maar even op je lijstje in te haken


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2018 16:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Helemaal ok toch? Snap niet waarom dat nou opeens hypocriet zou moeten zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2018 16:50 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

WMP heeft wel vaker last van zijn knee-jerk reflex (en bezigt dan vaak zijn favo 'moraliserend vingertje'). Terwijl ik heel vaak commentaar lever op de mens, inclusief mezelf. Zo poste ik ooit een plaatje van een slachthuis en poste daarbij iets in de trant van "dit is de plek die iedere vleeseter zou moeten bezoeken". En ja hoor, WMP roeptoeterde gelijk alweer "Fusion is hypcriet"... nu vermoed ik dat WMP niet zo van de zelfkritiek is, met zijn persoonlijkheid van een scheet-van-een-aan-buikgriep-lijdende-carnivoor, maar blijkbaar komt t ook niet in hem op dat anderen wel aan zelfkritiek doen en als ze bijv spreken over 'de moderne mens' bijv ze zichzelf daar (uiteraard, lijkt me nogal logisch zelfs) daar ook gewoon onder scharen.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-11-2018 16:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Je bent zelf een vleeseter, etterende puist. Als je dan anderen (zogenaamd ook jezelf) aanspreekt dat ze moeten stoppen met vlees eten, begin daar dan éérst zelf eens mee. Niet nog een heel klein beetje, maar volledig. Dat maakt je hypocriet, dringt dat eens door die dikke plaat voor je kop heen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-11-2018 17:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2018 16:23 schreef Fusion het volgende:
en hou mijn telefoon eigenlijk tot ie stuk is


Het is niet zozeer je toestel maar wat je er mee doet, he? Misschien heeft Elite wel wat getallen bij de hand over het toenemende gebruik en met name de opslag van data wereldwijd en de hoeveelheid energie die dat vreet.


En jullie gelovigen moeten eens stoppen met het in praktijk brengen van Genesis 9.1.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-11-2018 19:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-11-2018 19:19 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Duurde nog lang, denk ik dan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-11-2018 19:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gelukkig is het een Chinees.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen