|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar komt bij, je kunt er ook geen afspraken mee maken. Daarom alleen al vind ik alle dolfijnen klotebeesten en eet ik uit principe vis. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dolfijnen zijn toch zoogdieren? Maar goed, vis dus, lekker.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Voor de biologie zou het mega-interessant zijn. Nu hebben we uiteindelijk maar één steekproef (namelijk "ons"). Wat dat betreft hebben natuurkundigen en scheikundigen het een stuk makkelijker; een proton is overal hetzelfde in het heelal, de zwaartekracht werkt ook overal. Hoe het leven zich ontwikkeld is een heel ander verhaal. Niemand weet of dat volgens vaste regels gaat. Jammer dat ik dat nooit mee zal maken dat andere planeten bestudeerd kunnen gaan worden. |
|
quote: dat klopt. |
|
quote: Nee bedankt, geen voorbinddildo's in mijn lijf. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat organismen slim zijn wil niet zeggen dat ze geen domme dingen doen? Hoeveel mensen gaan er niet dood aan domme dingen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hoe weet jij dat? |
|
quote: Jij kan ook geen afspraken maken met een of andere zuid afrikaan met klikjes in zn taal. Ik heb meer dolfijnen meer kunstjes zien doen dan bosnegers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou nog leren vuur maken met twee stokjes. |
|
quote: Onder water!! Subtiel kamerolifantje |
|
Volgens mij houden ze meer van sushi. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Sterker nog, ik ken geen ander soort dat zich zo bewust is van de domme dingen die ze doet, en de grootschaligeheid ervan, en er toch mee doorgaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wil je nou zeggen dat de dolfijnen bewust gestopt zijn met hun cultuurmaatschappelijke ontwikkeling omdat ze zagen waar dit toe zou leiden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik raak een beetje in de war van al die dolfijnen en walvissen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Precies! Eh... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dolvissen en walfijnen? Bestaat ook nog http://nl.wikipedia.org/wiki/Walfijn [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-12-2011 20:12] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar wel een stom idee verders. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wil eerst de chiman of de humpansee(heel erg toepasselijk) zien dan kijken we verder of andere kruisingen geoorloofd zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wetenschappers vinden aanwijzingen voor Higgs-deeltje CERN-wetenschappers vinden aanwijzingen voor het Higgs-deeltje. De geruchten gingen al, maar op een persconferentie van het Europees Centrum voor Kernonderzoek (CERN) in het Zwitserse Genève is dinsdagmiddag bevestigd dat er aanwijzingen zijn gevonden voor het bestaan van het zogeheten Higgs-bosondeeltje waar wetenschappers al 40 jaar naar zoeken. Een tweede onderzoeksteam bevestigde de resultaten. Het Higgsdeeltje is het ontbrekende puzzelstuk in de natuur. Het deeltje zou ervoor zorgen dat alle minieme deeltjes in het universum massa hebben. Als het Higgsdeeltje bestaat, heeft het een massa tussen de 116 en 127 gigaelektronvolt (GeV). Dat bleek vanmiddag tijdens de persconferentie van CERN. God-deeltje Massa beïnvloedt hoe deeltjes zich gedragen. Higgs-bosonen bepalen dus uiteindelijk wat wij om ons heen zien, van de kleinste levende wezens tot de grootste sterrenstelsels. Het deeltje is een van de bouwstenen van het leven. Omdat het zo belangrijk is, noemen wetenschappers het ook wel het God-deeltje. Wetenschappers van de Atlas-onderzoeksgroep verwachten dat de ontdekking van het Higgs-bosondeeltje volgend jaar definitief geclaimd wordt of dat het bestaan van het deeltje definitief afgeschreven wordt. Levensduur Higgsdeeltjes hebben een korte levensduur en kunnen op verschillende manieren vervallen. Omdat onderzoekers niet weten hoeveel de Higgsdeeltjes wegen, weten ze ook niet precies waar ze naar moeten zoeken. Daarom kijken ze naar de massa van de deeltjes die ontstaan tijdens dit verval. Nu vonden de onderzoekers aanwijzingen dat er vooral veel meer deeltjes waren met een massa tussen de 124 en 126 GeV. Geen van deze toenames is echter statistisch significant. Het is dus te vroeg om te zeggen dat de detectoren ATLAS en CMS in Genève het Higgs deeltje hebben ontdekt. “De toename van het aantal deeltjes met een lage massa is mogelijk interessant, maar we moeten meer onderzoek doen en meer gegevens verzamelen. Gezien de uitstekende werking van de LHC dit jaar zullen we daar niet lang op hoeven wachten. We kijken ernaar uit om de puzzel in 2012 op te lossen”, zei de woordvoerder van het ATLAS experiment Fabiola Gianotti. http://www.nu.nl/algemeen/2692511/wetenschappers-vinden-aanwijzingen-higgs-deeltje.html Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het lijkt op The Force uit Star Wars The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
edit. Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-12-2011 21:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik begrijp niet waarom zo veel mensen nieuws over elementaire deeltjes zo interessant vinden. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |