|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou nou nou 'het'. Er zijn er nog wel meer hoor. De graviton, nog heel, heel veel gatem omtrent de string theorieen etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Misschien behoefte aan een nieuwe verklaring voor het leven? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Van de stringtheorie ben ik ook wel aanhanger trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die kan je beter in een andere hoek zoeken, en volgens mij is er al behoorlijk veel over bekend. |
|
quote:Klopt, en het lijkt me sowieso niet zo'n hele nuttige en interessante vraag. Edit: Maar wel een verklaring voor alle interesse. B.v. ook voor die deeltjesversneller. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 14-12-2011 0:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dat is waar. quote:Nee. |
|
netjes hoor Wetenschappers TU Delft vinden nieuw deeltje Wetenschappers van de TU Delft hebben een nieuw elementair deeltje weten te vinden. Het bestaan van het zogenoemde Majorana-deeltje werd al vanaf de jaren dertig vermoed, maar het werd nooit waargenomen. De Italiaanse natuurkundige Ettore Majorana leidde tachtig jaar geleden uit de quantumtheorie af dat er een bijzonder deeltje kon bestaan dat zijn eigen antideeltje is. Wetenschappers uit de hele wereld waren er vervolgens jarenlang naar op zoek. De Nederlandse wetenschappers hebben het deeltje kunnen detecteren door in een laboratorium een opstelling te maken met extreem kleine nanodraadjes, supergeleidend materiaal en een sterk magneetveld. De bevindingen van de onderzoekers zijn gepubliceerd in het toonaangevende wetenschapsblad Science. Microsoft financierde het onderzoek voor een deel, omdat wetenschappers het deeltje als een fundamentele bouwsteen voor een zogenoemde quantumcomputer zien. Dat is een type computer die veel krachtiger is dan de huidige supercomputer, maar nu alleen nog in theorie bestaat. Ook speelt het deeltje een mogelijk een rol in de kosmologie. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-04-2012 21:44] |
|
En dit keer is het geen slecht afgestelde sensor? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Was net bij de wereld draait door. Zo ver ik het begreep heeft een vent dat voor elkaar gekregen, iets met elektriciteit. Ikn feite heeft hij niet het deeltje gevonden, maar iets wat dezelfde eigenschappen heeft. Net een beetje mazzel zou die gast er de nobelprijs voor winnen. Zoiets, maar ik heb geen zin om te googelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als het inderdaad reproduceerbaar is: Jammer dat de overheid zich zo ver heeft teruggetrokken van wetenschappelijk onderzoek. Nu is het gesponsord door Microsoft, dus die zullen een dikke vinger in de mogelijke patentenpap hebben. Lijkt me overigens geniaal: Microsoft bouwt een quatumcomputer. Crasht die dan extra snel? (PS. gebruik zelf ook Win7, eigenlijk best tevreden over) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Er is wel enige mate van vercshil. Deze resultaten zijn gepubliceerd in het gezaghebbende tijdschrift Science. Daar kom je niet zomaar in. Het andere geval was geen gepubliceerd resultaat maar meer een oproep om eens mee te denken over het rare resultaat. Dat was heel netjes! |
|
signature |
|
quote:Hoe kan een eukaryoot de 'verste verwant van de mens' zijn? Ook dat het 'een van de oudste levende organismen ter wereld' zou zijn geloof ik niet: dat hangt wel heel erg af van wat je als 'verandering van organisme' beschouwt. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-04-2012 22:04] |
|
HLN gebruiken als bron voor nieuws is al een dikke faal, laat staan wetenschappelijk nieuws :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Praat geen poep yo, als Jan de Hoop van het ochtendnieuws het zegt, IS het zo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Majorana? Daar had ik dan echt nog nooit van gehoord When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
Hoe is dat nieuws? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hehe ik dacht dat het ging over toonhoogte enzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wel, er valt maar 1 druppel om de 18 jaar of zo, en het is dit jaar weer zover! denken ze signature |
|
quote:Terwijl doodgaan an sich al dom is natuurlijk Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Leven terwijl je er niets uit weet te halen dat is dom en besluiteloos. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat maak ik zelf wel uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |