|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Lagwagon is jeugdsentiment. Nooit gezien, maar lijkt me wel leuk dus. Twisted Sister ben ik ook wel benieuwd naar. MDB speelt elk jaar wel. |
|
quote: MDB is muzikaal wel beter dan TS,ze spelen niet elk jaar er zit meestal een jaar of 3 tussen.Dit wil niet zeggen dat TS live bijzonder vermakelijk is. |
|
Feit blijft dat Graspop elk jaar grotendeels uit dezelfde vijver van bands blijft vissen. Op deze manier boeit het me voor geen meter meer. Faustian Spirit of the Earth |
|
+1 signature |
|
quote: Ik denk Faith No More, tenzij die al op een ander Belgenfestival staan. Ik ben al 9 jaar niet meer geweest en dat zal dit jaar niet anders zijn. Kwaksel Rose als headliner op een metalfestival Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik zou best blij zijn met Faith No More en het zou eens iets anders zijn. Bij mijn weten staan ze voorlopig op geen enkel festival, al heeft ook Rock Werchter nog een headliner nodig... |
|
quote: Dat klopt,alleen gebeurt dit volgens mij wel op elk groot festival! |
|
quote: Perfecte voorbeelden om dat te ontkrachten: Hellfest, Party San. Ook festivals als Summer Breeze, Wacken en Metalcamp programmeren gevarieerder dan GMM. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Sonisphere Engleand staan ze. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De laatste (en volgens mij enige) keer dat ik TS zag was op Wacken 2002 of 2003. Geweldige show toen! Kaartjes zijn binnen! En dat gezeur over 'vissen uit dezelfde vijver'. Dat doen zoveel festivals en als publiek zijn we inmiddels zo belachelijk verwend dat we niet anders verwachten dan dat er 'unieke namen' op de bill staan. Ik ga altijd voor de gezelligheid/sfeer en de 'nieuwe ontdekkingen'. De bands waar je 's ochtends bij het lezen van het festivalboekje denkt 'ach, kan wel interessant zijn, eens gaan kijken' en die dan vervolgens geweldig blijken te zijn. De 'grote en unieke namen' zijn een leuke bijkomstigheid, maar niet hetgeen waarvan ik mijn festivalbezoek laat af hangen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ik bedoelde op nog geen enkel in Belgiƫ |
|
Nou ik ga er lekker heen! Muhahahahaaaaa |
|
quote: Op Wacken spelen elk jaar bijna dezelfde bands of in ieder geval met dezelfde regelmaat als op GMM. |
|
quote: Dat van Slash opent dan wel mogelijkheden als hij en Axl elkaar niet afmaken..... Gitaartechnisch wel behoorlijk overkill dan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Limb Bizkit dus derde headliner... |
|
quote: Hahaha fail!! Nou ja, er komen genoeg leuke dingen, vind ik dan! |
|
Haha, zeg wat je wilt, maar ik zou het nog vet vinden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
HI-res poster: |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik kreeg zelf deze poster in de bus. Welke is nou echt? |
|
Hahahaha! Wat een slechte humor |
|
Hahahahahahaha! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Stiekem hoop ik nog op Municipal Waste en Shining, aangezien zij de zaterdag op Stonehenge staan, maar dat zal wel weer te hoopvol dromen zijn. |
|
quote: Shining zou wel vet zijn ja... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |