|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
7 jaar geleden, oude koeien. Trouwens het enige jaar dat ik er niet bij was, haha. 2001 t/m 2012 andere jaren altijd. Nog nooit gezeik gehad met organisatorische aspecten. Nogmaals, gemier om niks. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Mr N. heeft daar wel een punt. In 2005 was het echt fucking warm en je stond echt 4 uur in de rij voor de camping. De laatste jaren is het het wel verbeterd en ben je nu wel snel binnen. |
|
quote: Ja verdomme, geen spinkick gezien van je Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Heeft iemand de link naar het Graspop 2005 topique? Ik heb zelf nog wat klachten over Dynamo 95.. was wat druk. Waar is dat topic? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dynamo... Ik vond de organisatie daarvan best rottig, trouwens. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Kut, koffie over mijn scherm, danku! |
|
quote: Zo druk was het niet als je die duitsers niet telt. |
|
quote: Punt. Er zijn meer kaaseters nu op Wacken dan dat er vroeger op Dynamo waren. Klacht no.2 Datum voor volgend jaar is bekend. B&B had die datum al op eigen houtje geblockt voor ons omdat ze anders al vol zaten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Sorry quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina |