|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat doet dat eigenlijk in de ZM-redactie? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik verbaas me er net zoveel over hoeveel kiddy's Emmure geweldig vinden. Triest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En Pim is vervelend Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Emmur is dan nog de enige van de -core bandjes die ik dan nog te waarderen vind op Graspop, maar goed. We zien van zelf wel. Iig heb ik er zin in, donderdag om 2 uur aanrijden richting Dessel! |
|
quote: Mocht ik jou daar ergens in de buurt zien (wanneer ze spelen), neem ik je een rondje mee door de zandbak, ok? En dat zal dan je leven lang tegen je gebruikt worden, dat snap je natuurlijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Winds Of Plague cancelt hun hele EU-tour, including festivals! En Count Steel, het is dat Emmure een fractie beter te harden is dan Ugly Kid Joe. Kom me maar halen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Mooi! |
|
Fuck, die had ik graag eens gezien. Is er al een vervanger bekendgemaakt? Ik opteer voor Nasty. quote: Hihi, dan wordt het ByePim. :') [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-06-2012 17:36] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die band kan nog geen huiskamer voor drie man vol krijgen. :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op Ieperfest was er nochtans een mooi gevulde tent. Wel enkel de randen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:H2O is wel een aanrader ook. Geen standaard stoere mannen hardcore, maar meer melodieus en met een zanger die zingt. Hypnos vindt het zelfs goed, voor zover dat een kwaliteitsaanduiding is natuurlijk. |
|
H2O is mokervet inderdaad!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hè verdomme iPim, heb je weer een band voor mij verpest. Hou daar nou eens mee op! |
|
Koelelementen gekocht, ticket in de pocket, kisten bij de schoenmaker. Siked. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wij drinken daar een paar pinten, Ktulu [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-06-2012 18:24] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bij Emmure, zoveel is duidelijk. Wil die karige Pim ook wel es zien. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Heb je ook een bron? |
|
quote: Las het al ja, KUTZOOI!! Bij Ugly Kid Yoe sta ik uiteraard ook voor in de pit, wil de sing-a-long in Everything About You voor geen goud missen. Daarna gaan we scrummen En lol @ Ktulu Biertjes gaan gedronken worden, nog 3 dagen!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Facebook van de Baroeg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Black Veil Brides heeft ook hun gehele tour afgezegd. |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 18-06-2012 18:58] |
|
2 keer zelfs, toe maar! edit: ahh, nou haal je hem weg [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-06-2012 19:00] Hatsjikidee! |
|
Black Veil Brides kan niet vaak genoeg afzeggen |
|
Ik had ze anders graag willen zien Hatsjikidee! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |