|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Aborted en Saille op vrijdag dagkaart in aantocht. |
|
Aborted! En Thin Lizzy ook wel geinig. Hier de combitickets binnen [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 20-04-2012 17:39] |
|
quote: Dat, - Aborted. Die zou ik eventueel nog durven bekijken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Thin Lizzy |
|
Benieuwd naar Powerwolf |
|
In 2012 is Metalbus weer officiële partner van het Graspop Metal Meeting festival om mensen vanuit Nederland te vervoeren naar het festival. Metalbus is goedkoopste reisorganisatie als het gaat om compleet georganiseerde reizen naar Graspop Metal Meeting, daarnaast hebben wij het grootste aanbod in opstapplaatsen. Wij stoppen niet alleen in tal van grote steden, maar ook op de twee belangrijkste vliegvelden in Nederland, te weten Eindhoven Airport en Schiphol. Wij vergelijken graag onze prijzen met concurrenten en komen dan tot de conclusie dat een busrit bij ons bijna 25% goedkoper kan zijn. Daarnaast kunnen wij ook het festivalticket leveren, dit door de goede samenwerking met het evenement. Wij vertrekken op donderdag tussen 12.00 en 14.00 zodat je om 16.00 bij opening van de camping op Graspop aanwezig zult zijn. Op verzoek reiden we vanaf de luchthaven van Schiphol en de luchthaven van Eindhoven ook op andere tijden, dit in verband met de aankomst van vliegtuigen, mail gerust infodesk@metalbus.nl Let op de geplande bussen op de website vanaf de Airports die zullen om 16.00 op Graspop aanwezig zijn. Bij groepen vanaf minimaal 10 personen kunnen we ook een extra stop maken, ook kunnen we dan speciale prijzen afspreken. Dit zijn de opstapplaatsen voor Graspop Metal Meeting: Duitsland: Essen Koln Frankfurt Nederland: Amersfoort Centraal Station Amsterdam Schiphol Airport Apeldoorn Centraal Station Arnhem Centraal Station Eindhoven Airport Eindhoven Centraal Station Leiden Centraal Station Venlo Centraal station Zwolle Centraal Station (Extra opstapplaatsen in overleg) In 2012 zal Metalbus tevens richting een aantal andere festivals rijden, te weten Wacken Open Air, Hellfest, Summerbreeze en Werchter Boutique. Meer info over de Graspop Metal Meeting busreis en onze andere reizen vind je op onze website http://www.metalbus.nl Let op de busplaatsen gaan hard! [Dit bericht is gewijzigd door metalbus op 23-04-2012 19:04] |
|
Tijdschema is er. Vrijdagochtend wordt al lekker druk voor mij. Gelukkig geen echte overlappingen die dag. Op zaterdag is het kut dat Megadeth en Nasum overlappen. Jammer voor die eerste dan. Zondag... Winds of Plague vs Machine Head I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Téring, Nasum vs Megadeth... Eens even verder kijken. Vrijdag: Skeletonwitch, Unearth, Possessed, August Burns Red, Aborted, Devil Driver, Obituary (misschien Sabaton), Amon Amarth/Sick Of It All (moeilijk), Slayer, Lamb Of God, Ozzy Zaterdag: Alestorm, Death Angel, Suicidal Angels, All Shall Cancel, Brutal Truth, Exodus/Comeback Kid (moeilijk, wss Exodus), Nasum/Megadeth (misschien Nasum op WFF zien), Fear Factory, Pennywise, Limp Bizkit Zondag: Cancer Bats, Emmure, Europe, H20, Killswitch Engage, Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns n Roses Alleen de vrijdag loop ik echt warm voor. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-05-2012 16:25] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Keuze is toch té makkelijk... Megadave is elk jaar wel op een festival te vinden, Nasum hierna wellicht nooit meer. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat is waar, en waarschijnlijk kan ik 20 minuten meepakken van Megadeth aangezien ik betwijfel of Nasum 50 minuten lang gaat grinden (al zou ik dat niet vervelend vinden). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vrijdag: Saille, Winterfylleth, Possessed, Sacred Reich, Aborted/Slash, Paradise Lost, Obituary, Cannibal Corpse, Lamb of God, Ozzy Zaterdag: Adrenaline Mob, Death Angel, Suicidal Angels/Thin Lizzy, Exodus, Megadeth, My Dying Bride/Fear Factory, Twisted Sister/Ihsahn, Dimmu Borgir/Pennywise Zondag (lekker uitslapen tot 3 uur...): Europe, Behemoth/Gojira, Motorhead, Hatebreed, Guns 'n Roses Vrijdag schema is goed te doen. Slayer kan ik op Fortarock checken en dan kan ik op GMM Cannibal Corpse checken. Overlappingen van zaterdag zijn echt kut en de enigste bands die mij op zondag echt interesseren overlappen ook, lekker. Maar ik ga evengoed wel lol hebben. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 02-05-2012 17:02] |
|
quote:Wat als je een lekker wijf tegenkomt die wil neuken? "Nee sorry, ik wil liever die en die band zien." Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Tijdschema zaterdag is om te huilen... |
|
quote: Ligt eraan wanneer ik die tegenkom... |
|
Slash vs Aborted Verder klaag ik niet, is toch niet zo heel veel wat ik echt wil zien. Vrijdag: Slash, Obituary, Cannibal Corpse (evt Ozzy, Kyuss) Zaterdag: Twisted Sister, Brutal Truth, Nasum (evt Death Angel, Thin Lizzy) Zondag: Motorhead, Hatebreed (evt GNR), mja dat was het wel |
|
Ik ben er heel tevreden mee, de keuzes die ik moet maken zijn niet al te schokkend. |
|
Aangezien ik toch eigenlijk alleen voor Behemoth ga, is de rest wat ik daarbuiten kan/wil zien alleen maar mooi meegenomen Black seeds of bunny! |
|
Gojira en Behemoth laten overlappen, prachtig Wat een faalapen Faustian Spirit of the Earth |
|
Vrijdag: Tracer/Saille, Godsmack, Ensiferum, Black Label Society, Sacred Reich, Slash, Paradise Lost, Sabaton (mss), Amon Amarth, Slayer, Kyuss Lives!, Ozzy Zaterdag: Adrenaline Mob, Alestorm (mss), Death Angel, Eluveitie, Trivium (mss), My Dying Bride, Ihsahn & Leprous, Dimmu Borgir, Limb Bizkit Zondag: Mayan, Europe/Rival Sons, Gotthard (mss), Killswitch Engage (mss), Jon Oliva's Pain (mss), Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, Guns N' Roses Schema valt goed mee voor me. |
|
Jezus, wat kut. Slayer vs Cannibal Corpse My Dying Bride vs Fear Factory Behemoth vs Gojira CoB vs Hatebreed Toch 4 echt kutoverlappingen. Dan nog wel een paar gevalletjes jammer, zoals: Exodus vs Comeback Kid Twisted Sister vs Ihsahn Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vrijdag: Saille, I Killed The Prom Queen, Godsmack, Unearth, Black Label Society, August Burns Red, Slash, Paradise Lost, Obituary, Sick of it All, Slayer/Cannibal Corpse, Lamb of God, Ozzy Zaterdag: Adrenaline Mob, While She Sleeps, Primal Fear, Death Angel, Thin Lizzy, All Shall Perish, Trivium, Exodus/Comeback Kid, Megadeth, Fear Factory, Twisted Sister/Ihsahn, Dimmu Borgir, Limp Bizkit Zondag: Emmure, Europe, H2O, Killswitch Engage, Jon Oliva's Pain, Machine Head, Behemoth/Gojira, Motorhead, CoB/Hatebreed, Guns 'n Roses Vetgedrukt wil ik sowieso graag zien, gewoon gedrukt ga ik kijken als ik niks anders te doen heb of als anderen die willen zien. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Lijkt nog redelijk op mijn schema I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Persbericht: De bustrips georganiseerd door Metalbus naar Graspop Metal Meeting 2012 bijna uitverkocht Metalbus organiseert dit jaar compleet georganiseerde busreizen naar het Graspop Metal Meeting festival in België. Metalbus is de officiële partner als het om vervoer naar het festival gaat voor de landen Nederland en Duitsland Met twaalf opstappunten door Nederland en Duitsland (9 in Nederland en 3 in Duitsland) proberen we een zo uitgebreid mogelijke service te leveren en proberen we zoveel mogelijk mensen tevreden te vervoeren naar het festival. De aanloop is enorm, onze trips waren gister namelijk officieel uitverkocht. We hebben direct contact op genomen met onze vervoerder en hebben gelukkig extra en grotere bussen in kunnen huren. Groter als dit kunnen we echter niet meer gaan, dus raden wij toch iedereen aan snel een ticket te bestellen, als er interesse in de busreis is. Indien je te lang wacht met het boeken van jouw ticket dan loop je helaas een grote kans dat je misgrijpt. Ook met meer en grotere bussen verwachtten wij uit te verkopen. Naast deze busreis is er in Juni ook nog onze busreis vanuit Eindhoven naar Hellfest, ook bij deze reis verwachtten wij uit te verkopen! |
|
Nasum VS Megadeth, en dan nog twijfelen... stelletje mongolen.. ga Nasum kijken man. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |