|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaart in de pocket En uiteraard NASUM! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En daarvoor eerst nog Brutal Truth kijken! |
|
quote: Echt wel! Maar ik ga voor Megadeth. Nasum hopelijk op Fortarock, dus dat komt mooi uit! |
|
Graspop Komt dichterbij en het maken van de reisplannen er naartoe ook. Wil je comfortabel naar het festival reizen, reis dan met Metalbus (www.metalbus.nl) U kunt reizen vanaf de volgende vertrekplaatsen (bij groepen van 15 of meer personen extra opstapplaatsen in overleg) * Amersfoort * Amsterdam Schiphol Airport * Apeldoorn * Arnhem * Eindhoven * Leiden * Venlo * Zwolle Let op wij hebben nog maar een beperkt aantal vrije busplaatsen. Voor eventuele grote groepen kunnen we extra of groter materieel inhuren Tot 10-06 kun je bij ons nog de festivalkaarten kopen a 150 euro. na 10-06 word de prijs verhoogd naar 160 (dagkassaprijs) |
|
Waarschijnlijk dit jaar tóch naar Graspop. En nee, we gaan niet met de metalbus Hatsjikidee! |
|
De spambus. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Marquee afbreken op zaterdag. Who's with me? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Dat nummer spelen ze live toch niet meer? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zie het nou ook ja. Alleen Deconstruction van de eerste volgens setlist.fm. Beetje jammer. Dat is net alsof Slayer geen Raining Blood meer speelt. Homeaux. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Als ik Eradication en Wage Slaves maar voorbij hoor komen. Voorderest syked als een malle voor Skeletonwitch, Unearth, Possessed, Sick Of It All, Slayer, Lamb Of God, Exodus/Comeback Kid, Nasum, Pennywise, Limp Bizkit, Cancer Bats, H2O, Killswitch Engage en Hatebreed! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die komen voorbij natuurlijk. Maar HMR is mijn favoriet. Lomper wordt het niet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
All Shall Perish boeit me al jaren geen hol meer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zorg jij er no maar voor dat je niet de Onweerwolf van de -core wordt... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik helikopter die deathmetalreuzen zo onze zandbak uit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ga jij maar lekker met je Ipiemel in de pit lopen helikopteren Pim hehehehehe... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 17-06-2012 21:34] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik doe niet aan helicopteren, daar sta ik duidelijk boven. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Mijn naam is Ben hehehe niet Pim. Hij is de kiddycore-fan. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-06-2012 21:45] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Oh ja sorry, maar jullie lijken ook zo op elkaar dak jullie nouwelijks uit mekaar kan houden. Exkuus. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Je zou toch bijna zeggen dat ik rookte, 1m60 lang was en een gevoel voor humor had. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Da's inderdaad alle 3 een leugen. |
|
Hey, FA ook naar Graspop? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Scherp man Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
as a razorblade. |
|
Is Emmure live een aanrader? Vandaag enkele nummertjes van gehoord en ondanks ik niet zo into -core ben, klonk dit best nog lekker. Die zondag moet ik tot aan Machine Head toch niets te zien, dus wie weet dat ik eens ga zien. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |