|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het best een leuke line-up en zal terug aanwezig zijn. De dagindeling kon beter, want op zondag hoef ik bijna niets te zien terwijl de vrijdag veel te druk zal worden |
|
quote: Kun je er altijd nog voor kiezen om zondag naar huis te gaan Ik zou persoonlijk gewoon zeggen, give it a go en zuipen voor statan! |
|
quote: wtf is een vlaflip btw, kaartje gekriegt? signature |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Redelijke faal actie om Limp Bizkit als headliner te programeren... Die band stelt toch geen ene reet meer voor? (los van het feit of het goed of slecht is) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat klopt, het is enkel en alleen teren op sentiment. Dat ga ik ook doen, overigens. Ik hoop wel op een mooie vervanger van All Shall Perish. Misschien Full Blown Chaos? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: signature |
|
quote: Machine Head wil ik erg graag zien, dus vroeger doorgaan is geen optie Motorhead is ook altijd wel leuk en ik wil GnR wel een kans geven Het valt me gewoon op dat er wel erg veel -core op die zondag staat. |
|
Er staan altijd leuke dingen. Voor de rest campinghangen en zuipen. Wat is het probleem? |
|
quote: Netjes verdelen voor de dagjes mensen lijkt me |
|
quote: Dan moet Graspop na afloop op zoek naar een nieuwe tent Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Campinghangen heb ik nooit veel aan gedaan op Graspop, ik ga dan soms ff op de metalmarket kijken of ik vermaak me met wat vrienden |
|
quote: Hebben die niet daar ook een handje van? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eens even opsommen Vrijdag: Ozzy + Friends, Slayer, Devil Driver, Paradise Lost, Sacred Reich, Cannibal Corpse, Obituary, Possessed, Winterfylleth Zaterdag: Twisted Sister, Megadeth, Dimmu Borgir, Pennywise, My Dying Bride, Ihsahn, Exodus, Death Angel, Nasum, Adrenaline Mob Zondag: Motorhead, Europe, Hatebreed, Gojira, Behemoth Zondag is nog veel te mager, verder vrees ik toch voor aardig wat overlapping van bands die ik wil zien. Ik hoop op het beste. |
|
Geen GMM voor mij dus dit jaar. De paar bands die ik eventueel had willen zien zijn uiteraard verspreid over de 3 dagen waardoor ik het niet interessant vind. |
|
quote: Chopping Block wordt het laatste nummer dat die tent heeft meegemaakt dan quote: Dat bedoelde ik dus [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-03-2012 13:04] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hahaha, AND NOW I'M STRONGER THAN EVER!! En idd faaltje van iPim Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hopelijk gaat de 24-uurs tent op tijd open |
|
daar zal toch wel een bandje spelen? |
|
Graspopzaterdag deze keer wel aardig.. hmm. |
|
quote: Daar wordt ik toch wel erg blij mee. Iomi inruilen voor Godsmack, Slash en BLS zie ik wel zitten De eerste sinds 2000(?) niet meer gezien... Long long overdue. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Mooi zo, komen ik en m'n MOOIE schoenen een biertje brengen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Tegelijk met de headliners normaal niet. |
|
quote: HEUY!!!! Je kunt ook naar de kwartfinales van het EK gaan kijken |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |