|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Enthroned is dan ook nog amper een Waalse band te noemen. Opvallender vind ik dat Sodom op de affiche zou staan. Angelripper verkonidgde een paar maanden terug toch dat ze zich al vaak hadden aangeboden aan GMM, maar dat de organisatie nooit toehapte. Anyway, toch al enkele leuke bands waarvoor ik nog wel eens naar Dessel zou afzakken. Met name: Black Sabbath, Dimmu Borgir, Amon Amarth, Satyricon, Sodom, Anthrax, Enthroned. Faustian Spirit of the Earth |
|
Heeft Enthroned dan niet al eerder op Graspop gestaan? Staat me iets van bij, maar ik kan me vergissen natuurlijk. |
|
Zit men serieus nog te wachten op dat stel bejaarden van Black Sabbath? Ozzy kan niet eens langer dan 20 minuten op z'n poten staan. Een treurige vertoning zal het worden, anything for a buck. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Klopt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vergeet niet dat de poster nog niet geverifieerd is door de organisatie van Graspop. Misschien zit de Duitser die deze poster online gooide hard in zijn vuistje te lachen! |
|
This week will definitely be a great one! Besides the beautiful weather, we have a small present for you too! Don't know if you will like it ... Anyway, gather your friends on our Graspop Metal Meeting FBpage, and check out the news we have for you next Friday. een eerste band? |
|
Zal Sabbath wel zijn. Als Forces Of Metal beetje slim met contracten omgaat zullen ze in die periode een exclusieve BeNeLux-gig voor Twisted Sister geregeld hebben. Zou anders knap stom zijn... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-11-2011 14:52] |
|
ondertussen heeft GMM laten weten dat het inderdaad om de eerste band gaat afgaande op de paarse kleur in het logo en op de Hellfest site (waar ze ook met nieuwe namen komen vrijdag) ... |
|
Nou. Dan kunnen we al meteen zeggen dat Black Sabbath er staat. Vier opa's op het podium |
|
Dat stomme mysterieuze geneuzel ook altijd. ZET GEWOON DIE BANDS OP DE SITE!!! |
|
Black Sabbath dus |
|
Maandag de eerste lading namen! |
|
quote: Ben benieuwd! Faustian Spirit of the Earth |
|
Waarschijnlijk deze..? [/quote] |
|
Zit er in. |
|
- Black Sabbath - Emmure - Ensiferum - Skeletonwitch - The Spudmonsters - Whitechapel - Winds Of Plague - Winterfylleth [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 21-11-2011 10:02] |
|
Jammer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cool, Winterfylleth. |
|
En Nasum [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 21-11-2011 10:57] |
|
quote: Emmure Winds of Plague Whitechapel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: |
|
Zijn toch al drie bands die me kunnen bekoren; misschien maar weer eens kijken als het programma wat vordert. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Op dit moment nog geen eentje. Hooguit toch die robot met lege accu samen met Iommi en consorten. Maar het lijstje is nog kort dus we wachten nog even af. |
|
Als het programma verder goed is wil ik Sabbath nog wel zien, vooral uit nieuwsgierigheid, maar het hoeft nog steeds niet echt voor mij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |