IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-06-2012 19:01 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Je had ook vooraan gestaan bij Justin Bieber?

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-06-2012 19:03 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 19:01 schreef holysjit het volgende:
Je had ook vooraan gestaan bij Justin Bieber?

Tuurlijk.
Justin
edit: ach, Motorhead speelt ook

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-06-2012 19:04]

Hatsjikidee!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2012 19:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 18:56 schreef holysjit het volgende:
Black Veil Brides heeft ook hun gehele tour afgezegd.

Daar wordt een mens dan weer blij van.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-06-2012 19:35 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Voor de goede orde toch maar eens op Youtube gekeken naar die Black Veil Brides.

Het is dus qua uiterlijk een kruising tussen Mötley Crüe, Poison en Tokyo Hotel en qua klank gaat het richting de 12+.

Dus: ik ben het met jullie eens. Alhoewel ik dit fenomeen vanuit antropologisch/psychologisch perspectief best had willen meemaken. Ze doen me trouwens denken aan de Spice Girls, maar dan precies andersom.

Hatsjikidee!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-06-2012 21:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

BETRAYING THE MARTYRS vervangers van Winds of Plague. Beter!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-06-2012 21:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Maakt de keuze weer een stuk makkelijker. Machine Head it is!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-06-2012 21:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 17:43 schreef bokkie666 het volgende:
H2O is wel een aanrader ook. Geen standaard stoere mannen hardcore, maar meer melodieus en met een zanger die zingt. Hypnos vindt het zelfs goed, voor zover dat een kwaliteitsaanduiding is natuurlijk.

Dank voor de tip

Benieuwd naar de vervangers en of deze gewoon de plaatsen bovenaan de metaldome zullen overnemen of men zal schuiven in de indeling.
Kans is klein dat ik Machine Head en/of Motorhead zou laten vallen, maar moesten ze wat schuiven is er vroeger op de dag wel plaats voor leuke bands.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-06-2012 22:36 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Hypnos vindt het zelfs goed, voor zover dat een kwaliteitsaanduiding is natuurlijk.

Zolang het geen Mastodon is vind hij alles ok!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-06-2012 23:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 21:42 schreef iPim het volgende:
Maakt de keuze weer een stuk makkelijker. Machine Head it is!

Zonder iets te spelen van Burn My Eyes? Dacht het niet.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2012 23:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik verwacht op z'n minst een Old en een Davidian. De rest van die plaat mogen ze ook spelen, maar dat is bijzaak.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-06-2012 23:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 23:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik verwacht op z'n minst een Old en een Davidian. De rest van die plaat mogen ze ook spelen, maar dat is bijzaak.

Op Fortarock werd er niks van het debuut gespeeld, begreep ik. Geen idee of de setlist aangepast wordt trouwens.

Bij het einde van Davidian ontstaat er trouwens wel een mini-hoefijzertje, vrees ik

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 18-06-2012 23:54]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2012 23:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

In dat geval spelen ze wel Bier.

"Beer me noooooooooooooooooow"

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-06-2012 23:53]

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-06-2012 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nog nooit die ouwe platen gehoord, maar die 2 nieuwsten hebben wel vette grooves.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2012 23:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 23:54 schreef iPim het volgende:
Nog nooit die ouwe platen gehoord

Oei.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2012 0:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2012 23:54 schreef iPim het volgende:
Nog nooit die ouwe platen gehoor

Meen je dit nou serieus?

iPim
Usericon van iPim
Posted 19-06-2012 0:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2012 0:00 schreef Count Steel het volgende:
Meen je dit nou serieus?

Jup. Toen ik in 2008 naar Slipknot ging en zij in het voorprogramma stonden kreeg ik zo'n slechte indruk door het eindeloze Halo dat ik de band vier jaar lang genegeerd heb. Tot op laatst, heb nu die nieuwe en The Blackening.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2012 0:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ga je eerst schamen, en daarna minimaal 50x Burn My Eyes draaien. Dan snap je het ZEKER

iPim
Usericon van iPim
Posted 19-06-2012 0:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Pantera is toch ook een kutband?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2012 0:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Sowieso.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-06-2012 0:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat is toch die band met die verdronken zanger?

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-06-2012 1:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Op ondermeer Novarock en Download speelden ze Davidian wel dacht ik, dus we mogen op zijn minst 1 nummer van Burn My Eyes verwachten.
The Blackening vond ik een zeer sterk album, maar die nieuwe vond ik oorspronkelijk niet zo bijzonder. Ondertussen de livestream van hun concert op RaR gezien en daar bleek dat die nieuwe nummers live toch erg vet overkomen.

Van de albums tussen The Blackening en Burn My Eyes luister ik eigenlijk bijna niets, of het is eens dat live album.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-06-2012 1:29]

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-06-2012 14:56 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Vervanger van Black Veil Brides is Spoil Engine en van Winds of Plauge Betraying the Martyrs.

Leuk voor Spoil Engine, maar er zijn natuurlijk genoeg Belgische/Nederlandse bands die er nog nooit gestaan hebben en ook een spot verdienen.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-06-2012 15:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Boeien, Black Veil Brides is weg en dat verdient met gemak een jaarlijkse parade ter nagedachtenis aan de bevrijding van '12 in heel België.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-06-2012 15:02]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-06-2012 15:03 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Daar heb je natuurlijk wel een punt, het gehele festival gaat er nu sowieso een heel stuk op vooruit.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-06-2012 15:04 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Zie net op setlist.fm dat MH op Hellfest Old én Davidian deed.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com