|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen we dat toch |
|
reizen naar graspop vanuit Nederland? Het kan, met metalbus, voor meer info ga naar www.metalbus.nl De tickets vliegen de deur uit, maak dat je er bij bent! [Dit bericht is gewijzigd door metalbus op 24-03-2012 17:07] |
|
Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door metalbus op 24-03-2012 17:07] |
|
Dubbelpost! [Dit bericht is gewijzigd door metalbus op 24-03-2012 17:06] |
|
Fear Factory word wel weer leuk. Was meer verbaast dat Ugly Kid Joe weer op tour is (dacht dat de band een tijd geleden 'overleden' was) 3 uur wachten voor de camping? Heb je braaf op je beurt gewacht ofzo? |
|
Je bedoelt die mensen die continue roepen dat je 'achter den léééééijn' moet blijven. En dan krijg je ook dat zeurvolk dat als je je tentje opzet gaat mekkeren dat over 12 uur een paar vrienden met hun tent nog komen. Ja dáág! |
|
Heel herkenbaar. Heeft er bij mij iig voor gezorgd dat ik Graspop camping voortaan mijd als de pest, dus voor mij geen volledig 3-dagen Graspop meer. Dat gezeik op die camping altijd. Ieder jaar hetzelfde gezeur en ieder jaar komt er meer ergernis bij. Dat ze die zandbak trouwens überhaupt voor camping door durven laten gaan, belachelijk. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Hou d'r ook niet zo van dat gestres. Vroeger kon je heel wat relaxter je tent opzetten. Laatste keer had ik m'n tenstokken in het gras gelegd en toen ik ze wilde gebruiken, waren m'n buren ermee aan de haal gegaan [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-04-2012 19:56] |
|
Hmpf, te weinig -core dit jaar Afwezig dus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Twisted Sister, My Dying Bride, Fear Factory, Ihsahn... Yup, dat wordt weer een dagkaartje voor de zaterdag! |
|
Ik geloof niet dat ik uit hoef te leggen dat het bij mij hetzelfde gaat gebeuren maar dan voor de zondag? Black seeds of bunny! |
|
quote: Zuur! Gewoon afkomen en de tent vernielen bij Nasum. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Aha, mijn tag team partner I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kat int bakkie. Echt, Ugly Kid Joe? What were they thinking? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ben benieuwd, hopelijk spelen ze veel van 'Menace To Sobriety', de enige plaat die er toe doet |
|
Waarschijnlijk alleen de zaterdag aanwezig. Scheelt weer sjouwen met spullen |
|
quote: Geintje hoor, ben er gewoon! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
THE BOYS ARE BACK IN TOWN! Thin Lizzy is coming to Dessel on Saturday June 23! Also confirmed: Primal Fear, Aborted, Saille, Heidevolk, Dear Superstar, RIVAL SONS, Tracer, Powerwolf and Suicidal Angels! |
|
Prima toevoeging! |
|
quote: |
|
Saille |
|
quote: Dit Black seeds of bunny! |
|
Wat een afgrijselijke kutbands Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |