|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Slay0r? Gruwelijk, wederom vanaf de Westmalle tent bekijken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Westmalle op Graspop? Ik dacht dat ze, naast gewone pils, alleen maar Leffe hadden? |
|
quote:Mooi. Hoef ik hier niet heen. Als Bolt Thrower nou nog even Into the Grave afzegt.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Slayer erbij is fijn! |
|
Yup I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Volgens mij wel. 2 jaar geleden klein comaatje gehad door wat dubbels dacht ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Die hebben inmiddels een andere zanger he. Die Zoli van Ignite zingt nu en het is daardoor meteen een stuk oninteressanter geworden helaas. |
|
quote: Ok, wij gaan daar bieren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: had er iets van opgevangen ik wil ze wel nog een kans geven, maar vrees er inderdaad ook wel wat voor dat het een pak minder zal zijn |
|
quote: haha.. Nostalgie.. zowel Slayer als Pennywise speelden 15 jaar geleden op Dynamo Open Air ('96) |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ POSSESSED |
|
En die zanger van Hoods is zijn best aan het doen om zijn band op Graspop te krijgen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Is dat de band van Seven Churches? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja, verdomme ja! |
|
quote:Nou, eigenlijk niet. |
|
Meer een coverband met als enige originele lid de zanger in een rolstoel. Was op Hellfest wel ok. |
|
Hij heeft nu een nieuwe band om zig heen verzamelt en gaan de nummers nu doen zoals het oorspronkelijk op plaat stond en niet meer laag gestemd..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
+ POSSESSED + Young Guns + JON OLIVAS PAIN |
|
+ KYUSS LIVES! Die laatste maakt me wel blij. Young Guns zal ik ook wel checken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
en Megadeth is dus de laatste naam voor vandaag ik ben erg blij met Kyuss Lives! toch een band die ik er niet had verwacht |
|
Mooi setje bands erbij! |
|
quote: Zo! Dat is leuk nieuws! |
|
+ MASTODON |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |