|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
erg mager inderdaad enkel DevidDriver vind ik nog eens leuk om live te zien |
|
Pim en Ben kom d'r maar in. |
|
mokersyked voor killswitch engage, lang niet gezien. Hatebreed is live altijd wel leuk en devildriver ook. Het zijn niet de meest verrassende namen, maar ik ben er wel degelijk blij mee Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ben wel blij met Alestorm, Exodus en Hatebreed. |
|
quote: +2 Hatebreed en Devildriver zullen wel weer leuk worden. Killswitch Engage zou ik nu wel eens willen zien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ SABATON |
|
daar zat zeker veel volk op te wachten |
|
Het was uitverkocht vandaag, dus denk het wel eigenlijk. |
|
+ EUROPE + SLAYER + PENNYWISE Waarschijnlijk zullen ook Equilibrium, Candlemass, Korn, As I Lay Dying, Testament, Unearth, Trivium, Drowning Pool, Rhapsody Of Fire, Insahn/Emperor, Killswith Engage vandaag worden bekend gemaakt. |
|
"Insahn/Emperor" Euuuhhh... Wat is dit?!? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nou, in onderstaande GMM-video staan allerlei videoclips van bands die op Graspop 2012 zullen spelen. Dat zei de organisatie vandaag zelf. Er staat ook een clip van Emperor tussen, vandaar. |
|
Godver. Moet ik dan naar dat bloemetjes festival? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Samen met de heren van MaYaN? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Volgens mij zag ik daar ook ergens Biohazard tussen staan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik zou persoonlijk nog liever de uitvaart van mijn grootmoeder bijwonen, maar soit.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Siked naar Rhapsody of Fire! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
soloproject van Insahn lijkt mij meer waarschijnlijk ondertussen lijkt het erop dat GMM nu weer band per band gaat bekend maken starten met Europe |
|
+ LEPROUS I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ INSAHN |
|
+ As I Lay Dying + Unearth waren ze lekker bezig ... gooien ze er weer core bij (al bestaat er natuurlijk veel slechtere dan die 2 bands) |
|
Ik heb zin in As I Lay Dying. Was twee jaar geleden op Graspop mokerhard, maar door overlapping heb ik die set niet helemaal kunnen uitkijken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Texas in July en Pennywise erbij |
|
Is dit het Groezrock-topic? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |