|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, hier nog zo 1. In 2005 geskipt wegens tentamens. De rest present sinds 2001. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Lamb of God. Tering... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godverredomme aanwezig dus! en hopelijk niet op de mainstage! Amon amarth btw ook. Goede aankondigingen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Amon Amarth erbij |
|
Tot nu toe bevallen me Ensiferum, Winterfylleth en Death Angel wel. |
|
Children Of Bodom en Dimmu Borgir erbij |
|
+Trivium |
|
Best wel veel bands dus die ook op die poster stonden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaaf lijstje aan bands als je het mij vraagt. Black Sabbath, Amon Amarth, Lamb Of God, Sick Of It All, Paradise Lost, Sacred Reich, August Burns Red, Nasum, Obituary, Comeback Kid, H20 en dan ga ik waarschijnlijk toch wel naar Emmure, Winds Of Plague en Whitechapel. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-11-2011 16:29] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Als Black Sabbath ook naar Wacken komt heeft wacken een veel betere line up. Maar goed, dan moet BS wel naar wacken komen |
|
Nasum, Emmure en Count Steel. Reden genoeg om naar Graspop te gaan. Godverdomme, dat ik Nasum nog eens mag meemaken in mijn leven I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Trieste boel tot nu toe. Weer enorm veel verrassende namen seg Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik was al aan het kijken in mijn oorspronkelijke post of ik niets verkeerds getypt had I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat zitten de mensen op allerhande fora eigenlijk te zeiken dat er te veel core op Graspop staat? Al bij al tel ik maar acht bands. Negen, als je Lamb of God meerekent [/duikt weg]. Valt toch nog goed mee? Er staat nog genoeg plezierigs voor de liefhebbers van thrash metal, death metal, heavy metal en dergelijke. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
er dachten een hoop op facebook dat Nasum ook hoorde bij de deathcore bandjes hahaha. |
|
De doodstraf mag dan vanaf nu ingevoerd worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Black Sabbath, Lamb of God, Paradise Lost, August Burns Red and Death Angel voor mij. En als het past Motorhead, Dimmu Borgir, Children of Bodom, Sick of it All, Obituary en Comeback Kid ook. En ach ja, als ik er dan toch ben, waarom niet ff naar Emmure en Whitechapel. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Misschien vinden zij 1 core band al te veel. Wil je muilperen? |
|
|
|
De losers. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Amon Amarth, Lamb of God, Black Sabbath en Motörhead. Zeker weten aanwezig. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
volgens hun facebook pagina komen ze morgen met nieuwe namen |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |