|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
BLACK SABBATH Obituary Ensiferum Nasum Winterfylleth Emmure Whitechapel Winds of Plague Comeback Kid H2O Skeletonwitch Tot nu toe. Heel wat crap als je het mij vraagt. Waar blijven de mainstage-namen of marquee-headliners? Zit toch wel te wachten op klappers als Megadeth, Gojira, Lamb of God, Satyricon, August Burns Red, Cannibal Corpse, etc. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Death Angel nu ook. Das al beter. Hopelijk alleen maar een stijgende lijn nu, dat er nog wat knallers komen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Op mijn wenken bediend: August Burns Red. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Facebook, elk kwartier een update Ze kunnen het beter GrasCORE gaan noemen, dikke poep! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 't hoofdpodium zal wel weer classic rock komen te staan enz... ben benieuwd wat er nog meer bij komt! |
|
quote: Lekker makkelijk ook van ze. Pleur gewoon een lijstje op de website. Wat is er nou handiger aan iedere 15 minuten een naam noemen op iets als FB? |
|
Zo blijven mensen terug komen, gaan ze Graspop volgen op facebook etc... een simpele en effectief marketing truukje. Wel lekker vervelend haha. |
|
Sacred Reich zal vast veel mensen blij maken. Op plaat vind ik het ok, maar afgelopen zomer live op Fortarock vond ik het eigenlijk best wel dikke drek. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Precies. Beetje reclame aan de zijkant en hoppa Jezus FA, had van jou wel verwacht dat je dat zou begrijpen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Waarom eigenlijk? |
|
Omdat ze best wel slim is Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Paradise Lost. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Gaat goed zo! Biertje doen daar, Koen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bij Emmu-a-a-a-a-a-re? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Na afloop dan, dan kan ik wel wat vocht gebruiken, vrees ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En waar ken jij mij van dan, Henk? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Misschien ligt het dan aan mij, maar bij mij werkt zoiets juist averechts en zou ik eerder maar 1 keer in de week kijken dan ieder kwartier. Maar goed, gelukkig zijn er hier dan weer van die followers die regelmatig het lijstje met wat minder poespas updaten. |
|
Hm... Als Nasum komt moet ik wel, hoop dat ze nog een indoor event in Nl of BE aankondigen. Daarnaast zie ik h2o, obituary, paradise lost, sacred reich, august burns red wel zitten. En live zal emmure, winds of plague en whitechapel nog wel leuk zijn. Raar dat de core-namen me het minst bevallen van alle tot nu toe aangekondigde bands. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ondertussen ook Sick Of It All erbij er staat ondertussen al meer of genoeg core voor de volle 3 dagen hoop ik? |
|
quote: Van een bepaald feestje in de 013 waar je een kaart van wou verkopen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
SOIA! Godver, nu al geslaagd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ah, collega roodbaard. Doen we een pelske ja. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Maw Count gaat toch wel ongeacht wat er op het programma staat. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |