|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, ze hebben Jupiler. |
|
Een Heineken-fan, zeldzaam. |
|
Ok, dus toch geen Black Sabbath op Graspop. Misschien wel Ozzy. Die neemt dan ineens Geezer Butler, Slash en Zakk Wylde mee. Dit liet Black Sabbath weten op Facebook: quote: [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-02-2012 20:30] |
|
Verbazingwekkend...is natuurlijk sneu en triest van Iommi, maar die troela Sharon heeft er waarschijnlijk ook mee te maken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-02-2012 13:23] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Logische oplossing, Iommi kan ivm zijn ziekte en herstel niet touren dus komt Ozzy met wat vrienden die Sabbath nummers zal spelen ipv de boel cancellen. Niet altijd even leuk, wel het meest nette wat ze kunnen doen in mijn ogen. Volgens mij is ook alles met Bill Ward afgerond. Sharon is trouwens niet meer de manager van Sabbath. |
|
quote: Dat dus. |
|
Oh potver. "I can't fucking hear you!" Times infinity. Dat hij zelf ook amper boven het geluid uitkwam allebei de keren dat ik hem gezien heb dat vergeten we dan maar ff. Mooi man. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dat zou bij Sabbath niet veel anders geweest zijn :-) |
|
Geen idee, die heb ik dus nog nooit gezien tot nu toe. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
+ GOJIRA + TWISTED SISTER |
|
+ My Dying Bride & Black Spiders |
|
Bericht op Facebook: Graspop Metal Meeting We are proud to announce Twisted Sister's long overdue GMM debut! Also confirmed: My Dying Bride, Lagwagon, Gojira, While She Sleeps, Cancer Bats, I KILLED THE PROM QUEEN, Kobra and the Lotus and Black Spiders! |
|
Twisted Sister Kut van Black Sabbath, maar als Ozzy Slash meeneemt ben ik ook blij. |
|
IKTPQ hoe gruwelijk! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Inderdaad! Pitten. |
|
Zeker wel, is bijna nostalgie die band Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ah wat een overrated band is dat toch zeg. Vond die zang ook altijd ontzettend ruk maar zie nu dat ze een nieuwe zanger hebben. |
|
Boeit niet, Cancer Bats en Gojira Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik begrijp je. Gewoon omdat IKTPQ toentertijd in zowat alle eerste 'best breakdown'-video's kwam quote: Neen man, breakdowns. Voor de goede songs kom je echt niet bij die band terecht. |
|
My Dying Bride De rest boeit me niet, al verrast het me wel dat TS geen headliner is. |
|
quote: Mij niet. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-02-2012 10:41] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Alvast opwarmen: Bij deze trek ik de tent omver! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |