IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 11:10 by nark Profiel van nark

Koningin vindt commotie over hoofddoek onzin

Laatst gewijzigd: 12-01-12 10:00

MUSCAT - Koningin Beatrix vindt de commotie rond de sjaal die zij drapeerde om haar hoed bij het bezoek aan de Grote Moskee in Abu Dhabi 'echte onzin'.

Dat zei de vorstin donderdagmiddag (plaatselijke tijd) tijdens haar staatsbezoek aan Oman.

Ook bij het bezoek aan de Sultan Qaboos moskee in Muscat donderdagmorgen droeg de koningin een sjaal.

Daarmee houdt zij zich evenals begin deze week in Abu Dhabi aan de kledingvoorschriften voor het bezoeken van een moskee. Ook prinses Maxima heeft haar hoofd bedekt.

Kamervragen

De hoofdbedekking van de vorstin was zondag aanleiding voor de PVV om Kamervragen te stellen. De PVV keurde de hoofddoek af, omdat de partij dit als een symbool ziet van onderdrukking van de vrouw.

Echt onzin zei de koningin daarover gedecideerd. Al was het alleen maar omdat in deze streek vrouwen helemaal niet worden onderdrukt. Het dragen van de hoofdbedekking had de vorstin geen probleem gevonden, ze toonde ermee aan eerbied te hebben voor de religie van het gastland. Dat had ze graag gedaan.

Niet verrast

Dat er ophef was ontstaan over het moskeebezoek heeft de koningin niet echt verrast.

Waar moet ik me tegenwoordig nog door laten verrassen, zei Beatrix met een diepe zucht. Maxima voegde toe dat in de Emiraten en Oman eerder de jongens zich zorgen moeten maken. In Abu Dhabi is twee derde van de studenten vrouw en 70 procent van de nieuwe ondernemers ook.

Lokale gebruiken

Ook volgens minister Uri Rosental van Buitenlandse Zaken paste Beatrix zich slechts aan de lokale conventies en gebruiken aan, zoals ze dat bijvoorbeeld ook doet bij het bezoek aan synagoge of kathedraal.

De visite aan de naar Sultan Qaboos vernoemde moskee is het voorlaatste onderdeel van het driedaagse staatsbezoek aan Oman.



Die reactie van Maxima....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-01-2012 11:17 by Forever After Profiel van Forever After

Anonymous valt verkeerde Brein aan
Laatste update: 12 januari 2012 10:35

AMSTERDAM – Anonymous had woensdagavond per abuis opgeroepen om automatiseringsbedrijf Brein uit Haaksbergen aan te vallen in plaats van Stichting Brein.

Het hackerscollectief wilde Brein aanpakken vanwege het vonnis dat de providers Ziggo en XS4ALL de website The Pirate Bay moeten blokkeren.

Er werd een oproep geplaatst op de website Pastebin om Brein lastig te vallen door het bedrijf te overspoelen met faxberichten.

In deze eerste oproep werd er echter verwezen naar het automatiseringsbedrijf Brein, gesitueerd in Haaksbergen. Daarna werd alsnog naar de juiste Brein verwezen, waarvan de site sinds woensdagavond plat ligt.

Het bedrijf in Haaksbergen zegt tegenover Webwereld op de hoogte te zijn van de plotselinge aandacht, maar wil verder geen commentaar geven.

© NU.nl



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-01-2012 11:17]


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 11:27 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-01-2012 11:39 by Forever After Profiel van Forever After

Grappig ja. Of het nut heeft...

Ik denk dat het dan beter zou zijn als de overheid/justitie eens een blik werpt op de handelswijze van Brein.


 


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-01-2012 12:18 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Internetcensuur... daar houden we hier wel van toch?





Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 12:26 by nark Profiel van nark

Pirate Bay: Brein is een corrupte organisatie
12 jan. 2012, 11:59
Stichting Brein is een corrupte organisatie en Nederland bevindt zich nu op het niveau van China, Noord-Korea en Saudi-Arabië als het gaat om online rechten. Dat stelt downloadsite The Pirate Bay, nu de rechter heeft besloten dat toegang tot de site geblokkeerd moet worden.

De uitingen worden gedaan in een verklaring op de voorpagina van de populaire site. Ook worden Nederlandse bezoekers opgeroepen om TOR of een VPN te gebruiken om alsnog de site te kunnen bezoeken, ook nadat Ziggo en Xs4All de toegang straks blokkeren. Dit zijn methoden om via een omweg contact te maken met sites en is één van de methodes waarmee dergelijke blokkades te omzeilen.

Op woensdag oordeelde de rechtbank in Den Haag dat internetproviders Ziggo en Xs4All hun abonnees de toegang tot The PIrate Bay moeten ontzeggen omdat mensen die via de site iets downloaden, vaak ook deze bestanden uploaden naar andere gebruikers. Hoewel downloaden in Nederland legaal is, is uploaden in strijd met de wet. Op de uitspraak is veel kritiek gekomen en doet de vraag rijzen of providers verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de sites die hun abonnees bezoeken.

"Het vonnis is onbevredigend omdat internetproviders de sleutel zijn tot internet, en zich niet moeten bemoeien met de inhoud. De post krijgt ook geen verbod om illegale zendingen tegen te gaan. Het precedent is dus ongewenst, maar het past binnen de gedachte dat auteursrecht te allen tijde beschermd moet worden ongeacht wat voor bijkomstige schade dat oplevert aan andere partijen," zo stelt ICT-jurist Arnoud Engelfriet.

Zowel Ziggo als Xs4All hebben laten weten in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 12-01-2012 14:42 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik weet niet of ik SBS6 moet bellen, maar ik zag toen ik in de bus zat gewoon aspergestekers op een veld aan het werk.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 14:45 by nark Profiel van nark

Hulk Hogan wil af van snor
12 jan. 2012, 13:26
Hulk Hogan is van plan om zijn fameuze snor er af te halen. De worstelaar, die bekend staat om zijn knalblonde gezichtsbeharing en lange haar, hoopt op die manier kans te maken op een filmrol.

De 58-jarige Hogan, die eigenlijk Terry Gene Bollea heet, ambieert een acteercarrière. Hij speelde eerder al kleine rolletjes in televisieseries als Walker, Texas Ranger en Suddenly Susan, maar gaat nu dus voor een filmrol. "Ik bereid me voor op enkele audities. Ik moet daarvoor mijn haar en mijn snor er afhalen dus dat belooft wat", lachte hij voor de camera's van entertainmentwebsite TMZ.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2012 14:48 by nark Profiel van nark

Vinnik wel ernstig dit......


Staphorst verwijdert abortusinformatie van website

Laatst gewijzigd: 12-01-12 10:51


AMSTERDAM - Op de website van het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) van de gemeente Staphorst wordt niet langer doorverwezen naar informatie over abortus.

Op verzoek van de ChristenUnie-fractie in de streng gereformeerde gemeente zijn teksten op de site over abortus aangepast en zijn de links naar stichting Fiom, dat hulp biedt bij vrouwen die abortus willen plegen, verwijderd.

De inhoud van de ruim tweehonderd gemeentelijke CJG-websites wordt in opdracht van de rijksoverheid gevuld door Stichting Opvoeden. Onder het kopje 'onbedoeld zwanger' worden suggesties gegeven voor onbedoelde zwangerschap, zoals het kind toch zelf opvoeden, de baby afstaan of de zwangerschap beëindigen. Voor hulp wordt verwezen naar Fiom.

De ChristenUnie stelde in november vragen over de site. Hierin liet de partij weten zich 'met verdriet bewust is dat men in Nederland het recht heeft op zwangerschapsafbreking'.

"Maar dat recht hoeft niet tot in alle details gepropagandeerd te worden op een website die in principe bedoeld is voor het bevorderen van een zo ongestoord mogelijk opgroeien en opvoeden van kinderen in een veilige omgeving."

Begripvol

Het gemeentebestuur reageerde begripvol op de zorgen van de ChristenUnie en vindt ook dat er niet verwezen mag worden naar informatie 'die niet in lijn is met opvattingen van de Staphorster bevolking'. De website is deze maand aangepast.

Stichting Opvoeden is niet te spreken over het veranderen van de site. "Niet voor niets leveren we gestandaardiseerde informatie", zegt een woordvoerder. "Het is niet de bedoeling dat iedere gemeente dit naar eigen inzicht gaat invullen."

Verbaasd

Directeur van Stichting Opvoeden Els Verkerk laat in een reactie aan Binnenlands Bestuur weten verbaasd te zijn over het handelen van de gemeente. "Het kan niet zo zijn dat een ouder in de ene gemeente andere informatie krijgt dan in een andere gemeente."


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-01-2012 15:12 by Schuurman Profiel van Schuurman

Ah, censuur dus. Kut ChristenUnie.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2012 16:57 by bastianus Profiel van bastianus

Dan maar weer ouderwets de breinaald erbij, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-01-2012 17:02 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Vruchtwaterpunctie wil ook wel eens helpen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2012 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Tijdens haar puberteit vroeg de Engelse Hazel Jones zich jarenlang af vanwaar die zware krampen en hevige maandstonden kwamen. Pas op haar achttiende kreeg ze de juiste diagnosis te horen: Hazel heeft twee vagina's. "Ik vind het geweldig en mijn seksleven is top", getuigt de nu 27-jarige blondine tijdens een ochtendshow van de Britse commerciële zender ITV.


Ik kan je verzekeren: met zo'n onthulling weet je op feestjes het ijs te breken. Als iemand dan ook eens effectief wil kijken, laat ik dat meestal ook met plezier toe. Ik hoef me voor niets te schamen."
Hazel Jones
Pas op haar achttiende wist Hazel wat haar die helse pijnen bezorgde. Uterus didelphys, zo heet de aandoening die bij Hazal is vastgesteld. Dat betekent dat ze alles dubbel heeft: twee baarmoeders, twee baarmoedermonden, twee baarmoederhalzen en dus ook twee vaginale ingangen. De kans dat een vrouw zoiets heeft, is één op een miljoen.

IJsbreker
Tijdens de show 'This Morning' benadrukte Hazel vooral de voordelen van de afwijking. "Ik voel me er goed bij, ondanks dat ik mijn maagdelijkheid dus twee keer verloren heb. Eens ik het wist, heb ik het meteen aan iedereen verteld. Ik kan je verzekeren: met zo'n onthulling weet je op feestjes het ijs te breken. Als iemand dan ook eens effectief wil kijken, laat ik dat meestal ook met plezier toe. Ik hoef me voor niets te schamen."

Inlegkruisje
Pas nadat haar toenmalige vriendje liet weten dat haar genitaliën er "anders" uitzagen, trok Hazel naar de dokter. "Toen ik jonger was dacht ik louter een blaasontsteking te hebben", vervolgt ze. "Dat leidde soms wel tot momenten van schaamte. Ooit vroeg ik een schoolvriendin in welke 'opening' een inlegkruisje moet. Toen bleek dat ze dacht dat ik het ook over mijn achterwerk had, was ik te gegeneerd om de conversatie voort te zetten." Een operatie werd voorgesteld, maar omdat Hazel schrik had voor een groot litteken liet ze die achterwege.

Seksclubs
Van enige complexen over de aandoening is duidelijk geen sprake bij de Engelse. "Ik voel me prima in mijn lichaam en ga met mijn man zelfs naar seksclubs. Hét bewijs dat ik er mij heel relaxed en weinig verlegen bij voel, lijkt me." Toch is het ook oppassen geblazen voor Hazel: "Als ik ooit zwanger ben, wordt het dus opletten ook niet zwanger te worden via de andere kant."


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1377640/2012/01/12/Hazel-27-heeft-twee-vagina-s-Ik-ben-ook-twee-keer-ontmaagd.dhtml



signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2012 0:20 by faalhaas Profiel van faalhaas

Geen foto's ?


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2012 0:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

alleen van haar kop


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2012 0:32 by Mark Profiel van Mark

Je kunt het haar wellicht even vragen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2012 0:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik wil haar wel een derde keer ontmaagden ook eigenlijk


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2012 0:55 by faalhaas Profiel van faalhaas

im arsch?


... hoe de hazen lopen ...


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 13-01-2012 1:06 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Sinds wanneer moet een inlegkruisje ín een opening?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2012 1:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 januari 2012 0:55 schreef faalhaas het volgende:
im arsch?



ja, und dann schnell da vonunter mausen


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-01-2012 1:16 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ben benieuwd wat haar favoriete openingszin is



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2012 8:20 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"ik heb 2 openingen en jij hebt zin"?


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-01-2012 17:32 by M. Profiel van M.

quote:
'S&P verlaagt rating Frankrijk'

AMSTERDAM - Kredietbeoordelaar Standard & Poor's verlaagt de kredietwaardigheid van een aantal eurolanden, waaronder Frankrijk.


De Franse regering en S&P willen geen commentaar geven, zo meldt de LeMonde. Frankrijk had een AAA-status bij S&P, het hoogste oordeel dat een land kan hebben.

S&P komt naar verluidt vanavond rond 21.00 uur Nederlandse tijd met een verklaring.



De Britse krant Financial Times meldt op basis van een overheidsfunctionaris dat Frankrijk en Oostenrijk worden afgewaardeerd naar AA+. Een bron verklaart tegenover persbureau Reuters dat het zou gaan om een afwaardering van twee stappen naar AA.

Ook Slowakije krijgt volgens Reuters een downgrade. Het op een na armste land van de eurozone heeft bij S&P nu nog een A+-rating.

De kredietbeoordelaar waarschuwde de eurolanden vorige maand al dat hun ratings tegen het licht werden gehouden. Een beslissing daarover zou afhangen van de collectieve aanpak van de zich voortslepende schuldencrisis in het eurogebied. Een lagere beoordeling door kredietbeoordelaars leidt doorgaans tot een hogere rente op staatsobligaties.

Noodfonds


Een afwaardering van Frankrijk kan ook gevolgen hebben voor het noodfonds EFSF, bedoeld om eurolanden in nood te herfinancieren. Tot op heden heeft dat fonds, op basis van de landen die eraan meedoen, een waardering van AAA. Frankrijk draagt ongeveer een derde bij van het totaal van 440 miljard euro aan beschikbare middelen.

Berichten over de afwaardering van Frankrijk zetten op de valutamarkt de koers van de euro stevig onder druk. De Europese munt daalde ten opzichte van de dollar tot een dieptepunt van 1,2623 dollar, het laagste niveau sinds augustus 2010. In de ochtend noteerde de euro nog boven de 1,28 dollar.

Euro


De euro is tot het laagste punt gezakt sinds september 2010 nadat de geruchten over het afwaarderen op gang kwamen. De Europese munt zakte tot 1,2647 dollar, tegen 1,2860 dollar omstreeks 8.50 uur.

Ook de AEX duikt in de min. De graadmeter noteert rond 16.20 uur een verlies van 1,3 procent.

Godverdomme. De gevolgen op grote schaal kan ik niet overzien. Maar ik weet wel dat volgende week op het werk dikke stress wordt hierdoor, derde week achter elkaar . Crap crap CRAP!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-01-2012 8:55 by nark Profiel van nark

Het zit Ajax weer niet mee hehehehehehe




Inspectie loert op Ajax-AZ
14 jan. 2012, 05:30
Fanatieke leerplichtambtenaren dreigen aanstaande donderdag het voetbalfeestje voor scholieren in de Amsterdamse ArenA te verstoren.

Gemeentelijke controleurs gaan inspecteren of basisscholen het verzuim voor de bekerwedstrijd Ajax-AZ wel rechtmatig hebben aangemeld. Zo niet, dan worden scholen en ouders onherroepelijk op het matje geroepen. Bij het overspelen van de gestaakte bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ zijn alleen kinderen en hun begeleiders welkom.

Het plan van Ajax kan gevolgen hebben voor zowel scholen als ouders. Zo wordt er bij het Bureau Leerlingzaken Gooi en Vechtstreek de vinger aan de pols gehouden. „Deze voetbalwedstrijd wordt niet gezien als een gewichtige omstandigheid waarvoor vrijstelling van de leerplichtwet gegeven kan worden”, zegt waarnemend directeur Marjet van Elten.




En dit ook nog....





Bier taboe bij Ajax
14 jan. 2012, 06:45
Amstel stelt donderdag tijdens de bekerwedstrijd Ajax - AZ zijn boarding beschikbaar aan een goed doel. "In lijn met ons ’verantwoord alcoholbeleid’ hebben we in samenspraak met de KNVB en Ajax besloten de normale Amstel-boarding niet in te zetten nu de wedstrijd grotendeels door kinderen zal worden bijgewoond”, zegt Maud Meijboom.


"In totaal zal tien minuten aan boardingtijd beschikbaar worden gesteld aan één van de negen goede doelen van de Ajax Foundation", aldus de marketing manager van het biermerk. De bezoekers van Telesport.nl kunnen zaterdag en zondag via het Sportgesprek op onze homepage bepalen welk goed doel in het stadion – en op tv naast de doelen – zal zijn te zien. Zij kunnen kiezen uit de stichtingen ’Doe een wens’, ’Jeugdsportfonds’, ’Mytylschool Amsterdam Zuid-Oost’, ’Only Friends’, ’Vumc Kinderstad’, ’KiKa’, ’Ambulance Wens’, ’Ronald McDonald Vumc Huis’ en ’Weekend Academie’.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-01-2012 9:00]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-01-2012 9:02 by XXL Profiel van XXL

Terecht toch?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen