IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2012 1:05 by faalhaas Profiel van faalhaas

Weer Hells Angel gepakt in afpersingszaak

ROTTERDAM - In de zaak rondom afpersing van een Arnhemse horecaondernemer is afgelopen weekend opnieuw een lid van de Hells Angels opgepakt, meldde het Openbaar Ministerie (OM) maandag. Het is de vierde verdachte in deze zaak, een 33-jarige man uit Amersfoort.

Samen met de drie eerder opgepakte angels zou hij de exploitant van een uitgaansgelegenheid hebben afgeperst. Vermoedelijk deed deze ondernemer na bedreiging met een vuurwapen en lichamelijk geweld afstand van de belangen in zijn bedrijf. Dit zou in september zijn gebeurd.

Aanhouding
De Koninklijke Marechaussee hield de Amersfoortse angel in de nacht van vrijdag op zaterdag aan in Delfzijl, toen hij aanmeerde met het vrachtschip waarop hij kapitein was, aldus het OM.

Verdachten
Een van de andere verdachten is een 34-jarige onderofficier en schietinstructeur van de Koninklijke Landmacht. Hij werd samen met twee andere Hells Angels in oktober opgepakt. Volgens zijn advocaat is deze voormalige commando niet betrokken geweest bij de afpersing en was hij al geen lid meer van de Hells Angels voordat hij werd gearresteerd. Alle vier de verdachten zitten nog vast.




... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2012 7:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 januari 2012 0:50 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/onderwijs/publicaties/artikelen/archief/2008/2008-2634-wm.htm
Dit lijkt wel samen te gaan met wat ik beweer, leerwerkplekken kosten het bedrijfsleven inderdaad geld, maar niet de overheid en dat kost dus ook geen belastinggeld. Verder worden MBO-stagiaires ook als werkkracht gebruikt, dus op een gegeven moment leveren ze weer geld op als het goed is. Sowieso als stagiaires binnen het stagebedrijf blijven werken na school komt het omslagpunt voor een bedrijf al snel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2012 7:25 by bastianus Profiel van bastianus

De hoge uitval is inderdaad wel een probleem. Maar ik denk dat dat ook komt door de verkeerde financiering. Er is totaal geen aannamebeleid, alles wordt maar binnen gehaald, omdat elke binnengehaalde leerling geld opbrengt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2012 23:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 januari 2012 0:25 schreef faalhaas het volgende:
De Verenigde Staten heeft megaupload.com, één van de grootste filehosters, uit de lucht gehaald. De medewerkers van het bedrijf zullen door de autoriteiten worden vervolgd wegens inbreuk op auteursrecht.

Volgens de officiële aanklacht zouden onder andere de muziek- en filmindustrie ongeveer vijfhonderd miljoen dollar hebben misgelopen door de illegale verspreiding van bestanden.

Onder de arrestanten is ook de 29-jarige Nederlander Bram van der Kolk. Dat is overigens niet dezelfde Bram van der Kolk die in PowNed-ledenraad zit.

Reactie

Voordat de website offline ging, was er nog een reactie van de makers op de aanklacht te lezen. De beschuldigingen zouden 'enorm opgeblazen' en overdreven zijn. Het bedrijf zegt er zoveel mogelijk voor te zorgen dat er geen illegaal materiaal via de site wordt verspreid.

SOPA

Het nieuws komt een dag nadat diverse bekende websites, waaronder Wikipedia, vrijwillig op zwart gingen om te protesteren tegen SOPA, een omstreden Amerikaanse wet tegen het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal via internet.


wat een heisa om niks, ook al kunnen we straks helemaal niks meer downloaden het interesseert me geen hol


Helemaal niet, de wet is nu zo opgesteld dat het plaatsen van een link of het vernoemen van een site al strafbaar is. Dat wil zeggen dat je van al je links constant moet nagaan of er geen schendingen zijn. En voor wikipedia betekend het bijvoorbeeld dat er geen onderwerp over thepiratebay mag zijn. Dat kan leiden tot keiharde censuur.

En dat alles voor commerciele pruts artiesten als Britney Spears waarbij het stomweg gaat geld verdienen, zij leiden onder het downloaden. Voor de meeste andere artiesten moet er op een iets andere manier geld verdiend worden zoals concerten en andere niet downloadbare producten.

Voorlopig is de CD verkoop juist extra gestegen sinds het downloadtijdperk, alleen nu is er een shift naar kleine onbekende artiesten, alleen maar goed voor de muziek dus.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2012 23:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 20 januari 2012 23:26 schreef ElitE het volgende:
Voorlopig is de CD verkoop juist extra gestegen sinds het downloadtijdperk



Ja joh dream on.

nu koop ik tegenwoordig ook liever cd's rechtstreeks van wat kleinere artiesten, maar om nou te zeggen dat er een hele verschuiving heeft plaats gevonden en dat daardoor de algehele cd verkoop zelfs is gestegen lijkt me nogal bullshit

iTunes is een prima principe maar in verhouding tot een cd te duur (even duur zelfs?) en er zijn te weinig kleinere namen, anders zou ik er zeker gebruik van maken ipv illegaal torrentjes binnenslepen


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-01-2012 0:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 januari 2009 13:07 schreef ZelThoR het volgende:
Hmmmm. Hier dan maar...

http://weblogs3.nrc.nl/klaver/2009/01/19/downloaden-is-goed-voor-de-nederlandse-economie/ (dankzij GeenStijl)

Downloaden is goed voor de Nederlandse economie
Het onbetaald downloaden van muziek, films en games is goed voor de Nederlandse welvaart. Dat zeggen TNO, SEO Economisch Onderzoek en het Instituut voor Informatierecht in een 142 pagina’s tellend rapport. De onderzoekers schreven het rapport ‘Ups and downs. Economische en culturele gevolgen van file sharing voor muziek, film en games’ in opdracht van ministeries van Onderwijs Cultuur en Wetenschappen, Economische Zaken en Justitie. Filesharing (het uitwisselen van bestanden via internet) is in veel gevallen illegaal, maar het stelt mensen wel in staat om op een laagdrempelige manier kennis te maken met “en breed scala aan cultuurproducten. Dit heeft een welvaartsverhogend effect”, aldus de onderzoekers.

4,7 miljoen Nederlandse internetgebruikers van 15 jaar en ouder hebben in de afgelopen 12 maanden wel eens iets gedownload, zo blijkt uit het onderzoek. Hoewel downloaden jaarlijks voor 100 miljoen euro misgelopen omzet zorgt, is het uiteindelijke effect toch gunstig voor de Nederlandse economie. “Naar schatting ligt de toename van welvaart bij de consumenten in de orde van 200 miljoen euro per jaar”, schrijven de onderzoekers.

Nederlandse internetgebruikers downloaden veel omdat de breedbandpenetratie hier hoog is, aldus het onderzoek. “Muziek wordt verreweg het meest gedownload. Voor Nederland kan, uit een combinatie van verschillende bronnen, het aantal muziekdownloads geschat worden op 1,5 tot twee miljard per jaar. Dat zou ongeveer neerkomen op 7,5 downloads voor iedere in Nederland verkochte track. Het is echter niet zo dat al deze tracks ook beluisterd worden. Consumenten downloaden in het algemeen veel meer dan ze beluisteren.”

Een gedownloade film, cd of game staat niet gelijk aan een niet verkocht product, zeggen de onderzoekers. “Onder downloaders van muziek en film is het percentage kopers even groot als onder niet-downloaders, bij games is het percentage kopers zelfs hoger. Muziekdownloaders gaan bovendien vaker naar concerten en kopen vaker merchandiseartikelen. Downloaders van games kopen jaarlijks meer games dan gamers die nooit downloaden en downloaders van films kopen gemiddeld meer dvd’s dan nietdownloaders.”


Graag gedaan, Nederlandse economie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-01-2012 11:31 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Daar staat niet dat de verkoop van CDs gestegen is. En die is inderdaad sinds de opkomst van filesharing keihard gedaald. Zo ook de totale omzet binnen de muziekindustrie. Echter, die daling is niet slecht, want die heeft gezorgd voor allerlei nieuwe (online) businessmodellen, zoals bijvoorbeeld iTunes en Spotify. En daar komen jaarlijks nog nieuwe modellen bij.
Daarbij zat er naar mijn mening sowieso veel te veel geld in de muziekindustrie. Je kunt nu veel makkelijker en goedkoper de artiesten supporten die je tof vindt en waar je hiervoor geen (legale) toegang toe had. Daarbij hoef je nu vaak geen premium te betalen om een heel album te kopen, maar betaal je per nummer of per periode, en kun je zelf je albums of playlists samenstellen. En als men al digitale albums verkoopt, is de prijs daarvan vaak een stuk lager dan van gedrukte albums.
Het nadeel is eventueel de gecomprimeerde kwaliteit van de tracks, maar dat is vooral een nadeel voor audiofielen en professionals, en niet voor de gemiddelde gebruiker, die toch geen verschil hoort als hij of zij het luistert via een telefoon of pc.

Feit blijft wel dat de financiële waarde van de muziekindustrie het afgelopen decennium sterk gedaald is. Dat de culturele waarde ervan of de welvaart in zijn algemeenheid gestegen is, is een ander verhaal.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2012 11:50 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 januari 2012 0:25 schreef faalhaas het volgende:
De Verenigde Staten heeft megaupload.com, één van de grootste filehosters, uit de lucht gehaald. De medewerkers van het bedrijf zullen door de autoriteiten worden vervolgd wegens inbreuk op auteursrecht.

Volgens de officiële aanklacht zouden onder andere de muziek- en filmindustrie ongeveer vijfhonderd miljoen dollar hebben misgelopen door de illegale verspreiding van bestanden.

Onder de arrestanten is ook de 29-jarige Nederlander Bram van der Kolk. Dat is overigens niet dezelfde Bram van der Kolk die in PowNed-ledenraad zit.

Reactie

Voordat de website offline ging, was er nog een reactie van de makers op de aanklacht te lezen. De beschuldigingen zouden 'enorm opgeblazen' en overdreven zijn. Het bedrijf zegt er zoveel mogelijk voor te zorgen dat er geen illegaal materiaal via de site wordt verspreid.

SOPA

Het nieuws komt een dag nadat diverse bekende websites, waaronder Wikipedia, vrijwillig op zwart gingen om te protesteren tegen SOPA, een omstreden Amerikaanse wet tegen het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal via internet.


wat een heisa om niks, ook al kunnen we straks helemaal niks meer downloaden het interesseert me geen hol


Toch ben ik benieuwd waar dit allemaal op uit gaat lopen.

Vallen filmpjes en foto's die je maakt bij een concert en online zet op je webspace of youtube eigenlijk ook onder die SOPA wetgeving?

Dat kan dan nog leuke gevolgen hebben voor bijvoorbeeld youtube.
Kan Brein of Buma daar ook weer een leuke zaak tegen beginnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2012 17:28 by faalhaas Profiel van faalhaas

MIDDELBURG - De brandweer is dinsdagmiddag uitgerukt voor een personenauto die gas lekte bij een tankstation in Middelburg. Een Opel Commodore uit 1970 lekte LPG toen deze naast de pomp stond. Het personeel van de benzinepomp sloot direct het terrein af en alarmeerde de brandweer.

De brandweer van Middelburg heeft de oldtimer snel weggeduwd van het terrein. Hierna heeft men de tank gecontroleerd leeg laten lopen. De oorzaak van de lekkage is niet bekend.



http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/oldtimer-lekt-gas-bij-tankstation-middelburg#.TxrnJYFVVXU


... hoe de hazen lopen ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-01-2012 17:29 by Forever After Profiel van Forever After

Met zo'n auto hoor je niet op gas te rijden. [/mening]


 


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-01-2012 17:35 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik vraag me bij Flebbie's posts in dit topic altijd af: WHO TEH FUCK CARES?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2012 17:39 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 21 januari 2012 17:29 schreef Forever After het volgende:
Met zo'n auto hoor je niet op gas te rijden. [/mening]


Benzine loopt net iets mooier dan gas ja. Maar als je belastingvrij rijdt is een gastankje in je auto bouwen wel erg verleidelijk natuurlijk.

Ben ook blij met die van mij, voor lange afstanden op de snelweg zet ik hem altijd op gas, rij je toch mooi voor 60 cent per liter. Korte ritjes kachel ik lekker op benzine.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2012 17:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

Actieplan gemeenten tegen opmars criminele motorbendes


Burgemeesters van twintig gemeenten hebben gisteren afgesproken een actieplan te maken om de criminele opmars van motorbendes in met name de horeca te stuiten.
Tijdens een vertrouwelijk beraad in Utrecht zijn de gemeenten overeengekomen dat er “binnen twee maanden”’ uniform beleid moet zijn voor de aanpak van motorclubs als de Hells Angels en Satudarah.

De burgemeester van Enschede, Peter den Oudsten, die het overleg voorzat, bevestigt het plaatsvinden van het overleg en de uitkomsten vandaag in NRC Handelsblad. De burgemeesters die gisteren over maatregelen spraken komen onder meer uit Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Emmen, Tilburg, Breda, Arnhem, Emmen, Kampen, Wierden en Vlaardingen. Gemeentes als Amsterdam, Den Haag en Apeldoorn waren ambtelijk bij het overleg vertegenwoordigd.

De burgemeesters hebben in Utrecht van de nationale recherche en het landelijk parket vertrouwelijke informatie gekregen over toenemende pogingen van motorclubs cafés en restaurants in gemeenten door middel van bedreigingen en afpersing over te nemen. De politie heeft naar eigen zeggen ernstige signalen dat motorclubs ook particuliere beveiligingsbedrijven in handen krijgen. “Gemeenten moeten strenge vergunningsvoorwaarden maken om te voorkomen dat motorbendes van de ene naar de andere stad gaan”, zegt een van de deelnemers.
Criminelen hebben machtspositie in horeca door afpersing

Vorige maand zei de hoofdofficier van justitie van het landelijk parket in Rotterdam, Gerrit van der Burg, in een interview in NRC Handelsblad dat criminelen door afpersing en bedreiging al een machtspositie in de horeca hebben opgebouwd:

“In sommige gemeenten is de hele horeca in handen van een beperkt aantal personen. Wij komen in onze onderzoeken situaties tegen waar het deurbeleid – wie mag de kroeg binnen – vrijwel volledig wordt bepaald door criminelen.”

Gemeenten hopen door eenvormige bestuurlijke, fiscale en strafrechtelijke maatregelen de problemen te kunnen aanpakken. Eerdere pogingen van justitie om motorclubs als criminele organisatie te vervolgen, mislukten wegens gebrek aan bewijs. Nu moet samenwerking tussen overheidsdiensten “het leven van de zware jongens heel zuur maken”, zoals Van der Burg het noemt.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2012 17:56 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 21 januari 2012 17:35 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik vraag me bij Flebbie's posts in dit topic altijd af: WHO TEH FUCK CARES?




... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2012 19:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2012 17:35 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik vraag me bij Flebbie's posts in dit topic altijd af: WHO TEH FUCK CARES?
Jouw interesse gaat verder dan motorbendes en Opels?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2012 19:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik heb 4 weken terug ook nog een stukje geplaatst over die ontmaskerde mongool hoor.

quote:
Op 24 december 2011 0:40 schreef faalhaas het volgende:
Mongool na dertig jaar ontmaskerd

Opschudding in de sociale instelling ‘Het Zonnetje’ in Veurne. Een van de bewoners bekent na dertig jaar dat hij geen mongool is, maar gewoon lelijk.

De ouders van Remco Govaert (34), in feite dus een gezonde man, verzonnen de afwijking. Ze hoopten dat hun zoon – gezien zijn duidelijk mongoloïde-achtige uiterlijk – zo meer kansen zou krijgen in het leven.

‘Ik kan het niet langer verstoppen’, bekent Remco. ‘Dat aanhankelijk doen en kwijlen, dat steekt zo tegen. En ik had ook een sterk vermoeden dat de andere bewoners me door begonnen te krijgen.’

Bovendien heeft de ex-mongool andere plannen met zijn leven. ’De voorbije zeven jaar heb ik in het allergrootste geheim een ingenieursdiploma behaald. Daar wil ik nu mee verder. Ik zou graag eens een brug bouwen, ofzo.’

Ook op privégebied heeft Remco grootse plannen. ‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’

http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/



... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2012 19:34 by XXL Profiel van XXL

'Brandende stier' doodt Spanjaard
Laatste update: 21 januari 2012 17:46

MADRID - Een zogeheten 'brandende stier' heeft zaterdagochtend op het stadsfestival in het Oost-Spaanse Navajas een man onder de voet gelopen.

De toegesnelde hulpdiensten slaagden er niet in het leven van de 45-jarige te redden.

De 'toro embalado', wiens hoorns naar oud gebruik met was waren ingesmeerd en in brand gestoken, was even tevoren in het stadje losgelaten.

Volgens de burgemeester van het stadje werd een struikelpartij, juist op het ogenblik dat de stier op hem afstormde, de man fataal.



Dat er nog maar veel doden bij dit soort ongein mogen vallen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-01-2012 19:34 by nark Profiel van nark

'Brandende stier' doodt Spanjaard

Laatst gewijzigd: 21-01-12 17:46


MADRID - Een zogeheten 'brandende stier' heeft zaterdagochtend op het stadsfestival in het Oost-Spaanse Navajas een man onder de voet gelopen.

De toegesnelde hulpdiensten slaagden er niet in het leven van de 45-jarige te redden.

De 'toro embalado', wiens hoorns naar oud gebruik met was waren ingesmeerd en in brand gestoken, was even tevoren in het stadje losgelaten.

Volgens de burgemeester van het stadje werd een struikelpartij, juist op het ogenblik dat de stier op hem afstormde, de man fataal.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2012 19:35 by XXL Profiel van XXL

Te laat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-01-2012 19:38 by nark Profiel van nark

quote:
Op 21 januari 2012 19:35 schreef XXL het volgende:
Te laat.




Crap on a cracker.........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2012 20:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Een Braziliaanse jongen is overleden nadat hij zichzelf 42 keer heeft afgetrokken. De 16-jarige puber rukte de hele nacht door en bezweek uiteindelijk vroeg in de ochtend.

De tiener uit Rubiataba wist totaal niet van ophouden. Nadat hij ejaculeerde, begon hij onmiddellijk weer aan de volgende sessie.

De moeder van de marathonrukker had al door dat haar zoon zichzelf fysiek sloopte en belde een ambulance. Het mocht echter niet meer baten. Op de computer van de jongen zijn 17 miljoen pornofilms en 600 miljoen erotische plaatjes gevonden, meldt G17.com.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2012 20:09 by XXL Profiel van XXL

Als dat SOPA / PIPA gedoe beter zou werken had die jongen wellicht nog geleefd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2012 20:12 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hoeveel GB is dat..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-01-2012 20:14 by Forever After Profiel van Forever After

En dan zeggen er hier dat Bart erg is... :')


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2012 20:18 by XXL Profiel van XXL

Ik heb ongeveer 500 gig porno en dat komt nog niet eens in de buurt van 17 miljoen pornofilms en 600 miljoen erotische plaatjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen