IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-12-2011 13:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 december 2011 10:05 schreef bastianus het volgende:
Shit, ben ik alweer strafbaar. Als hier in huis een muis loopt trap ik die ook doormidden.

Dat is niet hetzelfde, en dat weet je best. Maar ik ben heel blij voor je dat je weer eens je stoere verhaal hebt kunnen afsteken
quote:
Op 21 december 2011 11:09 schreef bastianus het volgende:
Zelf prefereer ik altijd de Statenvertaling, die zit wat mij betreft het dichtst bij de oorspronkelijke versie.

En wat vinden de mensen die de oorspronkelijke versie wél kennen daarvan?
quote:
Op 21 december 2011 12:14 schreef bastianus het volgende:
Les 1 die ik op het MBO geef: Niet alles geloven wat van het internet of uit de media komt.

...of van leraren, of boeken, of wat dan ook...

ZO!


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-12-2011 13:33 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Een groep van zes teleurgestelde (oud-)leden van de PvdA, GroenLinks en D66 start een nieuwe politieke beweging. Enkelen van hen willen met een progressief-liberale partij in 2014 meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam.

Aanleiding voor het initiatief is volgens Teun Gautier, uitgever van het opinieblad De Groene Amsterdammer, het 'miserabele verweer' van progressieve politici tegen het door Geert Wilders gesteunde kabinet. 'D66, GroenLinks, de PvdA of de VVD: het is allemaal om te huilen.'

D66 is hofleverancier onder de zelfbenoemde vernieuwers. Gautier was tot vorig jaar voorzitter van de partij in Amsterdam, Arjen de Wolff was politiek adviseur van verschillende D66'ers en Thijs Kleinpaste is raadslid in stadsdeel Centrum.

Publicist Marcel Duyvestijn en Eddy Terstall, beiden lid van de PvdA, keren zich al langer tegen de conservatieve krachten in hun partij. 'Er móet iets gebeuren,' zegt Duyve stijn. 'Paars is een beladen term maar het dekt wel de lading.'

De PvdA is te veel een enerzijds-anderzijdspartij geworden, meent hij, terwijl GroenLinks zich onder leiding van Jolande Sap de Nederlandse missie in het Afghaanse Kunduz in liet rommelen. Duyvestijn: 'Niet bepaald een beslissing om trots op te zijn.'

Een opvatting die wordt gedeeld door het zesde 'lid', Maarten van der Meer. Het illustreert naar zijn idee de 'reactionaire wijze' waarop in naam progressieve partijen reageren op het huidige rechtse kabinet. 'In plaats van zelf met ideeën te komen, reageren ze vooral.'

De initiatiefnemers zijn het oneens over deelname aan verkiezingen voor de gemeenteraad in 2014, en mogelijk aan landelijke. Gautier en Duyvestijn zijn voor. De laatste: 'We gaan knallen.' Volgens Gautier is de oprichtingsvergadering nabij. Een voorman is er nog niet. Gautier: 'De vraag is ook of je één leider moet hebben. Daar geloof ik niet zo in.'

Bron: Het Parool


Is inmiddels al ontkracht door enkel van de genoemde namen; pers loopt weer een vooruit op de zaken.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-12-2011 14:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Infrastructuur VS op instorten
Een flink deel van de infrastructuur van Amerika staat op instorten. Dit blijkt uit een dinsdag uitgezonden Nieuwsuur-reportage. Naar schatting zijn maar liefst 20 procent van de Amerikaanse bruggen, snelwegen en spoorlijnen niet meer op hun taak berekend en dus levensgevaarlijk.

Barry Lepatner, bouwkundig advocaat, maakt zich vooral zorgen om de bruggen: "Op het nationale bruggenoverzicht staan 600.000 bruggen. Daarvan zijn er pakweg 150.000 aangemerkt als bouwtechnisch onvoldoende of functioneel verouderd. Maar in beide gevallen zijn de bruggen al decennia lang slecht onderhouden waardoor ze niet meer hun originele draagkracht hebben."

De Amerikaanse president Barack Obama heeft aangegeven meer geld vrij te willen maken voor infrastructurele projecten, maar vooralsnog houden Republikeinen in het Congres zijn plannen tegen


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2011 14:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 december 2011 13:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat is niet hetzelfde, en dat weet je best. Maar ik ben heel blij voor je dat je weer eens je stoere verhaal hebt kunnen afsteken

Hehe.
quote:

En wat vinden de mensen die de oorspronkelijke versie wél kennen daarvan?
Een schrijver als 't Hart, die ik vaak raadpleeg over dit soort zaken, geeft in zijn boeken altijd aan dat de oorspronkelijke Statenvertaling het dichtst bij de Hebreeuwse versie ligt. Aangezien de man Hebreeuws kent, zal hij m.i. niet ver bezijden de waarheid zitten.
quote:


...of van leraren, of boeken, of wat dan ook...

ZO!

Stimmt. Ook dat zeg ik ze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-12-2011 15:37 by Schuurman Profiel van Schuurman

Dit was natuurlijk al net zo duidelijk als de Donner -> RvS move, maar toch:

quote:

Hans Spekman gekozen als voorzitter PvdA

AMSTERDAM - De leden van de PvdA hebben Tweede Kamerlid Hans Spekman gekozen als hun nieuwe partijvoorzitter. Hij volgt Lilianne Ploumen op.

De uitslag van de ledenraadpleging is woensdag in Den Haag bekendgemaakt.
Spekman kreeg 81,8 procent van de stemmen. Nummer twee Piet Boekhoudt, voorzitter van de PvdA-afdeling in Groningen, kreeg 9,8 procent en René Kronenberg uit Rotterdam 8,3.
Ploumen kondigde begin oktober onverwacht haar vertrek aan. Ze wilde haar opvolger de tijd geven zich goed in te werken op weg naar nieuwe verkiezingen. De PvdA-leden konden vervolgens de afgelopen weken hun stem uitbrengen op de drie kandidaten.
Spekman zei in een eerste reactie ''hartstikke trots'' te zijn. ''De PvdA is de partij die in mijn bloed zit en in het bloed van mijn ouders en van mijn opa en oma.'' Hij zei ontzettend veel zin te hebben in het partijvoorzitterschap.

Bron: ANP



Komt er nu ook een nieuwe dresscode binnen de PvdA? :')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-12-2011 15:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

:')
quote:
Op 21 december 2011 14:08 schreef bastianus het volgende:
Een schrijver als 't Hart, die ik vaak raadpleeg over dit soort zaken, geeft in zijn boeken altijd aan dat de oorspronkelijke Statenvertaling het dichtst bij de Hebreeuwse versie ligt. Aangezien de man Hebreeuws kent, zal hij m.i. niet ver bezijden de waarheid zitten.


quote:
Stimmt. Ook dat zeg ik ze.

Leg je ze daarna meteen het concept van een paradox uit?


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-12-2011 15:54 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 21 december 2011 14:08 schreef bastianus het volgende:
Hehe.Een schrijver als 't Hart, die ik vaak raadpleeg over dit soort zaken, geeft in zijn boeken altijd aan dat de oorspronkelijke Statenvertaling het dichtst bij de Hebreeuwse versie ligt. Aangezien de man Hebreeuws kent, zal hij m.i. niet ver bezijden de waarheid zitten.Stimmt. Ook dat zeg ik ze.
En Grieks? Of is dat het tweede gedeelte?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-12-2011 16:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 december 2011 15:54 schreef bokkie666 het volgende:
En Grieks? Of is dat het tweede gedeelte?
\
Yup.


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-12-2011 16:07 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 21 december 2011 15:37 schreef Schuurman het volgende:
Komt er nu ook een nieuwe dresscode binnen de PvdA? :')


Eh-oh. John Leerdam is de waarschijnlijke opvolger.

Siked!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 11:35 by Forever After Profiel van Forever After

Scholiere (13) bedreigt lerares met mes
Laatste update: 22 december 2011 10:51

EMMEN - De politie heeft woensdag in Emmen een 13-jarige scholiere aangehouden nadat zij haar lerares met een mes had bedreigd.

De tiener had even daarvoor ruzie gekregen met een klasgenoot, meldde de politie donderdag.

De lerares haalde het tweetal uit elkaar, waarna het meisje door het lint ging en zich met een mes tegen de docente keerde.

Omstanders konden haar tegenhouden, waarna ze er vandoor ging. Zij is kort daarna door de politie aangehouden.

© ANP / Nu.nl

De glorie van onze samenleving. :')



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2011 13:42 by XXL Profiel van XXL

Ach, begin van de week hadden 2 meiden bij mijn dochter op school ruzie over een jongen waardoor er nu 1 een gebroken neus heeft.

Hoort er allemaal bij, bij het volwassen worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2011 14:27 by bastianus Profiel van bastianus

Ik liep vroeger ook met een vlindermes rond op school. Geen overbodige luxe hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-12-2011 14:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Op de één of andere manier klinkt vlindermes best gezellig.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 14:42 by Forever After Profiel van Forever After

Dan doet werpster ook niet onvriendelijk aan zeker?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-12-2011 14:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Tis maar een meisje, denk ik dan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 22-12-2011 14:54 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 22 december 2011 14:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Op de één of andere manier klinkt vlindermes best gezellig.
je krijgt er helemaal vlindermessen in je buik van?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-12-2011 0:31 by faalhaas Profiel van faalhaas

Hells Angels aangehouden bij hennepkwekerij


Twee mannen van 52 en 59 jaar die zaterdag op heterdaad werden betrapt in een hennepkwekerij in Utrecht zijn leden van de motorclub Hells Angels. De twee mannen hadden vuurwapens bij zich. Dat heeft de politie in Utrecht bevestigd.

De politie trof zaterdagmorgen in de hennepkwekerij aan de Strijlandweg behalve de twee mannen ook vier vrouwen van 20 tot 60 jaar aan. Zij waren de toppen van de hennepplanten aan het knippen.


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-12-2011 11:46 by nark Profiel van nark

Komiek verdient miljoen door online verkoop
23 dec. 2011, 10:20
De Amerikaanse komiek Louis CK heeft in twaalf dagen tijd een miljoen dollar verdiend door zijn standup show enkel online en zonder kopieerbeveiliging voor $5 te verkopen.

Dat heeft hij op zijn eigen site bekendgemaakt. Louis CK, in het echt Louis Szekely genaamd, besloot om zijn nieuwste show zelf te regisseren, produceren, monteren en verkopen. Om het zijn publiek zo makkelijk mogelijk te maken, hield hij de prijs laag en besloot hij er geen enkele vorm van kopieerbeveiliging op toe te passen.

"Mij is verteld dat het op deze manier makkelijk zou zijn om het te 'torrenten', maar ik koos er toch voor omdat ik het zo makkelijk mogelijk wil maken voor mensen om te genieten van deze video op elke manier die zij willen, zonder restricties van bovenaf," zo schrijft Szekely op zijn site.

Deze strategie heeft hem dus geen windeieren geled. Op woensdag plaatste hij een nieuwsbericht op zijn site waarin hij stelt al een miljoen dollar met de show te hebben verdiend. Om het succes te vieren, geeft hij een groot deel van de opbrengsten weg. Naast $250.000 om de kosten van de hele productie te dekken, geeft hij zijn medewerkers een bonus van in totaal $250.000.

Iets meer dan een kwart, $280.000 wordt verdeeld onder vijf goede doelen. De overgeblezen $220.000 houdt de komiek zelf. "Hiervan is een deel bedoeld om mijn huur mee te betalen en voor mijn kinderen te zorgen. De rest ga ik gebruiken om verschrikkelijke dingen mee te doen die jullie geen klap aangaan," zoals Szeleky zelft zegt.

Hoewel Louis CK in Nederland nog niet een enorme populariteit geniet, wordt hij in de Verenigde Staten gezien als één van de beste komieken van de afgelopen jaren. Naast stand up comedy-shows heeft hij ook een eigen tv-serie, Louie genaamd, waarvan hij ook elke aflevering zelf schrijft, regisseert, produceert en monteert.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2011 13:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Enkele lui maken een penis van sneeuw = geen nieuws.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 23-12-2011 15:45]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2011 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een hoax = geen nieuws.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 23-12-2011 15:46]


signature


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 23-12-2011 15:20 by Schuurman Profiel van Schuurman

*zucht*


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-12-2011 0:40 by faalhaas Profiel van faalhaas

Mongool na dertig jaar ontmaskerd

Opschudding in de sociale instelling ‘Het Zonnetje’ in Veurne. Een van de bewoners bekent na dertig jaar dat hij geen mongool is, maar gewoon lelijk.

De ouders van Remco Govaert (34), in feite dus een gezonde man, verzonnen de afwijking. Ze hoopten dat hun zoon – gezien zijn duidelijk mongoloïde-achtige uiterlijk – zo meer kansen zou krijgen in het leven.

‘Ik kan het niet langer verstoppen’, bekent Remco. ‘Dat aanhankelijk doen en kwijlen, dat steekt zo tegen. En ik had ook een sterk vermoeden dat de andere bewoners me door begonnen te krijgen.’

Bovendien heeft de ex-mongool andere plannen met zijn leven. ’De voorbije zeven jaar heb ik in het allergrootste geheim een ingenieursdiploma behaald. Daar wil ik nu mee verder. Ik zou graag eens een brug bouwen, ofzo.’

Ook op privégebied heeft Remco grootse plannen. ‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’

http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/

edit: oh stond ook al in loltopic zie ik net, nouja blijft mooi nieuws



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-12-2011 0:43]


... hoe de hazen lopen ...


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-12-2011 9:40 by Daops Profiel van Daops

Haha, blijft prachtig ja. Vooral de serieuze reacties van mensen eronder die denken dat het waar is


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-12-2011 11:20 by nark Profiel van nark

Prijsafspraken zorgpremies
24 dec. 2011, 10:22
De zorgverzekeraars drijven hun premies op door via persberichten met elkaar te communiceren. Dat zegt een Amsterdams adviesbureau in het Limburgs Dagblad. Volgens het adviesbureau zijn de traditionele persberichten die verzekeraars in het najaar naar de media sturen over de prijsstijgingen in het volgende jaar niet alleen gericht op de klant en de media.

„Deze persberichten zijn met name een signaal voor concurrenten, die het vaak zien als aanleiding om ook hun eigen prijzen te verhogen”, zegt het adviesbureau. Zorgverzekeraars Nederland noemt de bewering 'verrassend' en 'niet strak onderbouwd'.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 24-12-2011 23:44 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Toen k vanavond naar huis fietste zoefte er zo'n grote vuurbal (jonguh) hoog in de lucht, ik dacht een komeet, maar de experts zeggen wat anders.

Het was iig wel gaaf om te zien!!

quote:
Vanavond, op kerstavond is door verschillende mensen in Oost-Nederland een vreemd lichtobject aan de hemel waargenomen. De politie kreeg tientallen telefoontjes van verontruste mensen en op Twitter werd volop gespeculeerd over het verschijnsel.
In Gelderland was het vreemde object vanavond rond zes uur te zien. Omroep Gelderland spreekt van 'een grote vuurbal'. De politie is met een helikopter op onderzoek gegaan. Maar volgens de meldkamer van de politie is er uiteindelijk contact gezocht met de NASA en zou het om een komeet gaan. 'Geen neerstortende André Kuipers dus en ook geen Superman', aldus de politiewoordvoerder tegen persbureau Novum. Het is 'een meteoriet die door de dampkring is gevlogen'.

Ruimte-afval
De Groninger sterrenkundige Theo Jurriens is het daar niet mee eens. Hij vertelt aan RTV-Noord dat het volgens hem om ruimte-afval gaat. Het zou een brokstuk kunnen zijn van de Sojoez-raket waarmee André Kuipers naar het ISS is gebracht. Volgens Jurriens is het heel bijzonder en komt het zelden voor dat een vuurbol zo lang zichtbaar is.




http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3094042/2011/12/24/Vuurbal-is-brokstuk-van-raket-Andre-Kuipers.dhtml



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen