|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vooral voor ons milieu. Iemand van mijn stand wil nog niet in zoiets primitiefs gezien worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jaja, uhuh, de Speld; heel grappig, doe nu maar weer nieuws posten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel een mooie kans voor een extra vrije dag op kosten van de baas. PVV wil Elfstedentocht als nationale feestdag Laatste update: 7 februari 2012 09:49 DEN HAAG - Als het aan de PVV ligt wordt de dag dat de Elfstedentocht wordt verreden voortaan een nationale feestdag. PVV-leider Geert Wilders en zijn fractiegenoot Ino van den Besselaar vragen premier Rutte of hij het er mee eens is dat de tocht der tochten "een geweldig mooi verschijnsel is, waar sportieve en culturele elementen samenkomen die uniek en authentiek Nederlands zijn". Het zou hierom volgens de PVV gerechtvaardigd zijn mensen deze dag vrij te geven. Hebben ze trouwens al een standpunt wat betreft gezichtsbedekkende kleding die de deelnemers mogelijk gaan dragen tegen de kou? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Sorry. Ik vond hem te goed om te laten liggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Onzin; het is een teken van Fries separatisme bij uitstek. Verbieden, avondklok instellen en ordehandhaving aan het leger overlaten vanwege de onbetrouwbaarheid van lokale politiediensten. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Het is dat de afsluitdijk anders zo lang wordt.. |
|
quote:Gewoon een dijk leggen van Enkhuizen naar top NOP, die afsluitdijk zelf heb je dan toch niet meer nodig |
|
quote: Joa, ik vraag me af waar het Fryske protest tegen de uitspraken van Wilders blijft, "Hollandsche traditie", "Nederlands trots".... Hij schoffeert de friezen wel hiermee. Boeiender |
|
Ik vind dat moslims geweerd moeten worden bij de elfstedentoch want anders wordt ook dat stukje cultuur afgepakt. |
|
We kunnen de inburgeringscursus anders ook uitbreiden met Elfstedentocht. Zonder lintje het land niet in! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu is de vraag: als gezichtsbedekking nodig is, mag je met een burka de elfstedentocht rijden? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Alleen met een gebreide burka met het patroon van de Friesse vlag. |
|
http://www.nu.nl/algemeen/2735387/kind-slaan-kan-langdurige-schade-veroorzaken.html Even een andersommetje pullen: kinderen met een laag IQ snappen er gewoon geen reet van, en krijgen daarom geheel terecht een paar ferme tikken! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
edit: laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-02-2012 22:41] Against God and Government |
|
quote: Als jouw hoofd zo groot is dat er een hele burka voor nodig is ja. |
|
quote:Nee, man. Lijfstraffen verminderen het risico op kanker. Blijkbaar. ''Als we een handvol studies hebben die aantonen dat je het risico op kanker kunt verminderen door elke dag 500 milligram vitamine C in te nemen, zouden we dat allemaal doen'', betoogt Durant. ''Wij hebben meer dan 100 onderzoeken die hetzelfde laten zien voor lijfstraffen, en toch blijven we het controversieel noemen.'' [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-02-2012 23:02] |
|
Godver! Duidelijke zaak! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Impliceren ze nou ook dat slaan gelijk staat aan mishandeling? |
|
quote: Nouja er is een ander andersommetje die waarschijnlijk niet goed is uitgesloten: kinderen die geslagen worden hebben ouders met een laag IQ en gedragsproblemen. Het slaan zelf is imho geestelijk niet snel schadelijk, echter is het niet goed dat je als ouder geen beter middel kan vinden en regelmatig tot lijfstraffen over gaat. Overigens denk ik wel dat je bij pubers dat juist niet moet doen, daar kun je mee praten. Bovendien zijn ze dan ook wel wat vatbaarder om ook tikken te gebruiken als zij niet uit een situatie komen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het probleem van de burka volgens dit kabinet is de gezichtsbedekking, niet de rest van de tent. Het strafbare zit hem puur in het verbergen van het gezicht (vandaar ook het toevoegen van verbod op bivakmutsen etc.). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zijn bivakmutsen niet al tijden verboden? |
|
ik zou als burkadraagste gewoon altijd en bijenkorf bij me houden en beweren dat de burka eigenlijk een traditioneel Afghaans imkerpak is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |