IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 27-01-2012 22:48 by Teneighty Profiel van Teneighty

Wat ik mij nou afvraag: is het strafbaar als ik met een boerka op mijn motor rondrijd?

[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 27-01-2012 22:49]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-01-2012 22:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 januari 2012 22:48 schreef Teneighty het volgende:
Wat ik mij nou afvraag: is het strafbaar als ik met een boerka op mijn motor rondrijd?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-01-2012 23:07 by WMP Profiel van WMP

Met carnaval (is het dan eigenlijk überhaupt verboden om met een masker op te lopen?) een boerka aantrekken, is dat dan wel verboden?

Maar goed om te zien dat dit kabinet zich écht bezighoudt met de zaken die van enig belang zijn.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-01-2012 23:36 by Forever After Profiel van Forever After

Ik snap dat gezever tegen dat verbod niet.

Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-01-2012 23:38 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 27 januari 2012 20:52 schreef Mark het volgende:
Wat ik vooral stuitend vind is dat niemand in Nederland zich er druk over lijkt te maken. Het is niet eens hoofdnieuws op de meeste kranten-websites, Holleeder is blijkbaar belangrijker. Onverstelbaar dat zoiets kan in Nederland, ik had echt veel meer protest verwacht. Het lijkt wel of de hele boel lamgeslagen of totaal gedesinteresseerd is.


Dat komt omdat het beleid op maar heel weinig mensen gericht is.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-01-2012 23:39 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 27 januari 2012 23:36 schreef Forever After het volgende:
Ik snap dat gezever tegen dat verbod niet.

Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.


Ik wist niet dat je Turkije als voorbeeld neemt van hoe politiek en beleid wél moet



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-01-2012 23:55 by Forever After Profiel van Forever After

Oh ja, want als je 1 ding verbiedt zegt dat meteen iets over je hele beleid. :')


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-01-2012 23:58 by Forever After Profiel van Forever After

Dief steelt krat met houten penissen
Laatste update: 27 januari 2012 21:00

BERLIJN - Een dief in Duitsland zal vermoedelijk lelijk op zijn neus kijken als hij zijn buit aan een nader onderzoek onderwerpt.

Volgens de politie in Göttingen heeft de dief vrijdag een plastic krat uit de achterbak van een auto ontvreemd. De inhoud van het krat: zeven houten penissen, honderd condooms en instructiemateriaal voor lessen seksuele voorlichting.

In een verklaring zei de politie dat het materiaal ongeveer tweehonderd euro waard is. De politie heeft een beroep gedaan op de dief om het krat ergens neer zetten, zodat de autoriteiten het terug kunnen geven aan de eigenaar.

De sterke arm raadt het gebruik van de condooms af. Ze zijn gemaakt voor 'instructiedoeleinden'. "Doe het voorzichtig!", aldus de politie.

© Novum / Nu.nl

Lain?


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-01-2012 23:59 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 27 januari 2012 23:55 schreef Forever After het volgende:
Oh ja, want als je 1 ding verbiedt zegt dat meteen iets over je hele beleid. :')


Ja, en jij weet volgens mij ook heel goed dat Turkije een land is met een zeer autoritaire overheid heeft die haar onderdanen/minderheden weinig culturele vrijheid gunt. Een beetje PVV zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 28-01-2012 0:03]



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-01-2012 0:07 by Forever After Profiel van Forever After

Vreemd dat Geert dan zo fel tegen Turkije is, iig wat toetreding tot de EU betreft.

Geen islamitische landen, maar wel wat dichter bij huis:

quote:
Hoe gaan andere landen hiermee om?

Zeer divers. Binnen de Europese Unie was Frankrijk vorig jaar de eerste met een boerkaverbod; België volgde afgelopen zomer. In Duitsland is het een zaak van de deelstaten.

Ook islamitische landen volgen geen eenduidig beleid. In Turkije, dat een seculiere achtergrond heeft, was het heel lang verboden om met een hoofddoek op onderwijs te volgen, laat staan met een boerka. Landen als Iran echter zien juist scherp toe of een vrouw zich wel voldoende bedekt.




Bron


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-01-2012 0:13 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

[quote]Op 28 januari 2012 0:07 schreef Forever After het volgende:
Vreemd dat Geert dan zo fel tegen Turkije is, iig wat toetreding tot de EU betreft.

Nee zeker niet: conservatieve politieke ideologiëen hebben een monoculturele samenleving als ideaal en cultureel is Turkije natuurlijk anders dan "dé EU". (waar naar mijn mening ook enorme verschillen zitten tussen landen)



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-01-2012 0:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 januari 2012 23:55 schreef Forever After het volgende:
Oh ja, want als je 1 ding verbiedt zegt dat meteen iets over je hele beleid. :')
Da's normaal om te denken op ZM, zo heeft men -mij- als sharia-voorstander gebrandmerkt. :')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2012 2:31 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 januari 2012 22:48 schreef Teneighty het volgende:
Wat ik mij nou afvraag: is het strafbaar als ik met een boerka op mijn motor rondrijd?


Feitenlijk gezien, als het 's winters erg koud is, mag je dan ook niet meer een bivakmuts dragen op de fiets.

Aan de andere kant:



'Politie zal weinig tegen boerka optreden'
Laatste update: 27 januari 2012 23:52

HILVERSUM - De politie zal weinig optreden tegen dragers van boerka's. Dat verwacht Frank Giltay, voorzitter van de Centrale Ondernemingsraad (COR) van de Nederlandse politie.

Giltay zei dat vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur. Volgens hem zien politiemensen de noodzaak van het verbod niet in. ''Hoezo komt de veiligheid in gevaar? Wij zien geen probleem als het gaat om gezichtsbedekkende kleding.''

Jan-Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond zei in Nieuwsuur dat het boerkaverbod staat voor ''symboolpolitiek''. Hij zei dat de eerste collega met gewetensbezwaren zich al heeft gemeld. ''Wij zullen hem met kracht bijstaan'', aldus Van de Pol.

De politie heeft al eerder te kennen gegeven er weinig voor te voelen het boerkaverbod strikt te handhaven.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-01-2012 3:43]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-01-2012 9:43 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Mooi, we gaan weer eens gedogen. En anders kunnen vrouwen die normaal een nikab dragen ter vervanging een fijnstofmasker met hoofddoek combineren, dat geeft hetzelfde effect. Alleen voor de echte boerkadraagster wordt het lastig.

En ik dacht dat dit kabinet minder regels en wetten wilde hebben. Of was dat het vorige kabinet?

quote:
Op 27 januari 2012 23:36 schreef Forever After het volgende:
Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.
Het is niet verboden in Turkije.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-01-2012 10:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 januari 2012 23:36 schreef Forever After het volgende:
Ik snap dat gezever tegen dat verbod niet.

Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.


Jaja, en in navolging van de fantastische scriptie over de fascistische PVV zie je Turkije zeker ook als een democratie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2012 10:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 januari 2012 23:36 schreef Forever After het volgende:
Ik snap dat gezever tegen dat verbod niet.

Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.
Geldt alleen voor openbare gebouwen. In Turkije zijn geloof en staat namelijk (nog) wel gescheiden. Al ik Erdogan hard bezig om dat teniet te doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-01-2012 12:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 januari 2012 10:58 schreef bastianus het volgende:
Geldt alleen voor openbare gebouwen. In Turkije zijn geloof en staat namelijk (nog) wel gescheiden. Al ik Erdogan hard bezig om dat teniet te doen.


Groot misverstand. Kerk en staat zijn nooit gescheiden in Turkije; de seculiere staat zoals voorgestaan door Ataturk voerde controle over de kerk (wat dus absoluut geen scheiding is). De staat controleert moskeeën en is intolerant jegens islamitische en niet-islamitische religieuze groepen die afwijken van de islam zoals die door de staat wordt gepropageerd. Dit betekent dat er beperkte rechten zijn voor christenen (de staat bepaald wel welke rechten je krijgt als niet-moslim minderheid) en Alevieten.

Toch wel leuk om te zien dat Ataturk in ieder geval zijn doel heeft bereikt in zoverre men in het westen denkt dat Turkije 'seculier' is .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-01-2012 18:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Huizen Rhenenaren mogelijk doorzocht op 30 april

RHENEN - Bewoners van het centrum in Rhenen lopen kans dat hun huizen rond Koninginnedag worden doorzocht door de politie. Dat heeft de gemeente donderdagavond gezegd op een informatiebijeenkomst over het bezoek van de Koninklijke familie aan Rhenen en Veenendaal.

Sommige bewoners zetten de koffie klaar voor de agenten, maar niet iedereen is even blij met de mogelijke politiecontroles aan huis. Burgemeester Van Oostrum waarschuwde de tegenstanders van de huiszoekingen om mee te werken, omdat ze anders gearresteerd kunnen worden.

Verder mogen bewoners dagenlang hun auto niet in het centrum neerzetten. Ook brommers moeten weg. Fietsen mag tot kort voor de aankomst van de Koninklijke familie nog wel. Rhenen plaatst camera's in het centrum en alle vrijwilligers worden gescreend.

Volgens burgemeester Van Oostrum zijn de strenge veiligheidsmaatregelen nodig, gezien het drama in Apeldoorn. In 2009 werd daar een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie. Daardoor kwamen acht omstanders om het leven.

WTF?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2012 20:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 27 januari 2012 23:36 schreef Forever After het volgende:
Ik snap dat gezever tegen dat verbod niet.

Ik weet niet beter of het dragen van zo'n ding is in Turkije al sinds jaar en dag verboden en daar is men toch aardig islamitisch ingesteld.


WTF? Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Maar goed, zo lang het jezelf maar niet raakt, laat de rest maar stikken. Zoals Dappere Speerwerper eerder al zei, blijkbaar is het inmiddels zo in Nederland dat als een maatregel slechts een kleine groep raakt het allemaal best is. Als straks alle moslims een gele ster op de borst moeten dragen vind je het vast ook best, jij bent toch geen moslim.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-01-2012 20:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-01-2012 20:13 by M. Profiel van M.

Hoho, het verbod strekt zich ook uit tot integraalhelmen en bivakmutsen he.


...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2012 20:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat zou afschuwelijk zijn, opeens weer terug in het tijdperk van WOII. Ik stel voor dat we een beter ontwerp maken want geel staat gewoon nergens bij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-01-2012 20:19 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 28 januari 2012 0:49 schreef Greycloak het volgende:
Da's normaal om te denken op ZM, zo heeft men -mij- als sharia-voorstander gebrandmerkt. :')


Laat me niet lachen: jij beschuldigt anderen van precies hetzelfde als ze niet in de hysterische anti-moslimretoriek meegaan, waar jij je zo graag van bedient.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-01-2012 20:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 januari 2012 20:13 schreef M. het volgende:
Hoho, het verbod strekt zich ook uit tot integraalhelmen en bivakmutsen he.


...


Gelukkig werd er gekeken of er een uitzondering kon worden gemaakt voor carnaval. Geen grap (kan het nog kleinzeriger?).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-01-2012 20:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 januari 2012 18:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Huizen Rhenenaren mogelijk doorzocht op 30 april

RHENEN - Bewoners van het centrum in Rhenen lopen kans dat hun huizen rond Koninginnedag worden doorzocht door de politie. Dat heeft de gemeente donderdagavond gezegd op een informatiebijeenkomst over het bezoek van de Koninklijke familie aan Rhenen en Veenendaal.

Sommige bewoners zetten de koffie klaar voor de agenten, maar niet iedereen is even blij met de mogelijke politiecontroles aan huis. Burgemeester Van Oostrum waarschuwde de tegenstanders van de huiszoekingen om mee te werken, omdat ze anders gearresteerd kunnen worden.

Verder mogen bewoners dagenlang hun auto niet in het centrum neerzetten. Ook brommers moeten weg. Fietsen mag tot kort voor de aankomst van de Koninklijke familie nog wel. Rhenen plaatst camera's in het centrum en alle vrijwilligers worden gescreend.

Volgens burgemeester Van Oostrum zijn de strenge veiligheidsmaatregelen nodig, gezien het drama in Apeldoorn. In 2009 werd daar een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie. Daardoor kwamen acht omstanders om het leven.

WTF?




Belachelijk, Laat dat kutwijf d'r verjaardag lekker in d'r eigen achtertuin vieren.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 28-01-2012 20:36]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-01-2012 20:37 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Inderdaad, WTF?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen