IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-01-2012 9:10 by nark Profiel van nark

Concurrent Megaupload kiest eieren voor geld
23 jan. 2012, 08:14
FileSonic, een concurrent van het vorige week uit de lucht gehaalde internetbedrijf Megaupload, heeft het delen van bestanden via zijn website onmogelijk gemaakt. De maatregel volgt op een politieactie in Nieuw-Zeeland waarbij de oprichter van Megaupload en drie medewerkers werden opgepakt op verdenking van onder meer piraterij.
FileSonic biedt op papier online opslagruimte aan, maar in de praktijk zijn er talloze kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal te vinden. Voorlopig kunnen klanten echter alleen bestanden downloaden die zij zelf online hebben gezet, zo valt op te maken uit een verklaring die het bedrijf op de eigen website heeft gezet. De reden daarvoor werd niet gegeven.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-01-2012 12:02 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-01-2012 13:20 by Forever After Profiel van Forever After

Politie rukt uit voor grote pluche tijger
Laatste update: 23 januari 2012 12:36

WESTERHOVEN - Politieagenten hebben zondagavond na een melding van een verontruste fietsster een pluche tijger gevonden in het struikgewas aan een sloot in Westerhoven (Noord-Brabant).

De politie ging voor de zekerheid kijken omdat de melder twijfelde of het ging om een echte tijger.

Omdat de levensgrote knuffel voor meer ongeruste meldingen zou kunnen leiden hebben de agenten de tijger op de achterbank gezet en mee naar het bureau genomen. De politie heeft dat maandag bekendgemaakt.


© ANP / Nu.nl


:')


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2012 19:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


Achtbaan rukt ledematen af van dummy's

Tijdens het testen van een nieuwe achtbaan in het Britse Thorpepark zijn bij verschillende dummy's ledematen afgerukt. De achtbaan 'The Swarm' zal om deze redenen nog niet opengesteld worden voor het publiek.

Volgens het Britse themapark zou deze achtbaan voor de échte waaghalzen moeten zijn. Echter nu, anderhalve maand voor de opening blijkt deze veel te gevaarlijk te zijn. Tijdens een testrit met dummy's raakten zij de constructie van de achtbaan in plaats van deze te ontwijken, hierdoor vlogen de ledematen in het rond.

Het park is nu genoodzaakt drastische maatregelen te nemen. Ook zou het park de ontwerpers van 'The Swarm' hebben teruggeroepen.

"Wij zoeken met nieuwe attracties de absolute grens op, omdat de klanten dit van ons 'eisen'", aldus de directeur van het themapark.



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-01-2012 19:19 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 25 januari 2012 19:11 schreef attila_de_hun het volgende:

Achtbaan rukt ledematen af van dummy's

Tijdens het testen van een nieuwe achtbaan in het Britse Thorpepark zijn bij verschillende dummy's ledematen afgerukt. De achtbaan 'The Swarm' zal om deze redenen nog niet opengesteld worden voor het publiek.

Volgens het Britse themapark zou deze achtbaan voor de échte waaghalzen moeten zijn. Echter nu, anderhalve maand voor de opening blijkt deze veel te gevaarlijk te zijn. Tijdens een testrit met dummy's raakten zij de constructie van de achtbaan in plaats van deze te ontwijken, hierdoor vlogen de ledematen in het rond.

Het park is nu genoodzaakt drastische maatregelen te nemen. Ook zou het park de ontwerpers van 'The Swarm' hebben teruggeroepen.

"Wij zoeken met nieuwe attracties de absolute grens op, omdat de klanten dit van ons 'eisen'", aldus de directeur van het themapark.


HOAX.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-01-2012 19:59 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 23 januari 2012 12:02 schreef XXL het volgende:
Uploaded.to ook:

http://www.nu.nl/internet/2721709/filesharingdiensten-offline-actie-megaupload.html

En wellicht de grootste: Rapidshare, dan?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-01-2012 23:35 by faalhaas Profiel van faalhaas

mijn topic titel begint steeds duidelijkere vormen te krijgen...

President Hells Angels stapt op



De baas van de Amsterdamse Hells Angels, Daniël 'Unu' Uneputty, stapt op. Dat liet de motorclub vandaag weten.
De Hells Angels laten in een persbericht weten dat Uneputty na acht jaar leiderschap meer tijd vrij wil maken voor zijn gezin, tatoeëren en de 'support shop' van de Hells Angels aan het Waterlooplein. 'Ik neem eenzelfde beslissing als Wouter Bos en Camiel Eurlings', zegt Uneputty.

De opvolger van Uneputty heeft een lange staat van dienst bij de Hells Angels en maakt zichzelf later bekend. Maandag legt Uneputty zijn functie officieel neer, op die dag wordt ook het clubhuis aan de H.J.E. Wenckebachweg in Amsterdam gesloten. Uneputty ziet dat als een mooie aanleiding om afscheid te nemen. 'Er komt een nieuwe lichting aan in hopelijk een nieuw clubhuis: een nieuw Hells Angel-tijdperk breekt aan', zegt de scheidende president.

Waar het nieuwe verblijf komt, is nog onbekend. Diemen wordt het in ieder geval niet, zo werd vandaag bekend. De bestemmingsplannen laten vestiging niet toe in de panden die de club op het oog had, stelt de gemeente Diemen.

Daniël Uneputty volgde in 2004 Willem van Boxtel op als president van de hoofdstedelijke zogeheten chapter van de Hells Angels. Van Boxtel werd uit de club gegooid omdat hij betrokken zou zijn geweest bij plannen om Willem Holleeder uit de weg te ruimen.

In 2006 werd de wapenvergunning van Uneputty ingetrokken in verband met het destijds lopende strafrechtelijke onderzoek naar een groep Angels, onder wie hijzelf. Die zaak liep stuk bij de rechtbank wegens fouten van justitie. Uneputty verloor in 2010 een beroepsprocedure bij de Raad van State waarbij hij probeerde zijn wapenvergunning terug te krijgen. De rechtbank in Amsterdam bepaalde eerder dat vuurwapens niet in veilige handen zijn bij de Angelsvoorman.



... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-01-2012 10:15 by XXL Profiel van XXL

Philips verkoopt merkrecht op Senseo
ANP VANDAAG 09:02

Philips heeft zijn deel van het merkrecht op Senseo verkocht aan het Amerikaanse Sara Lee voor 170 miljoen euro. Dat maakte het elektronicabedrijf donderdag bekend.

Philips en Sara Lee bezaten beiden 50 procent van de rechten op de naam Senseo. De twee bedrijven gaan nu een langdurige samenwerkingsovereenkomst aan, tot 2020. Philips blijft de apparaten maken en ontwikkelen. ,,We blijven erin investeren, aldus een woordvoerder''. ,,Voor de consument verandert er niks'', zo gaf hij aan.

Sara Lee en Philips werken al sinds 2001 samen in het kader van Senseo. De Amerikanen produceren de koffiepads, terwijl Philips het design, de productie en de distributie van het apparaat voor zijn rekening neemt. Sinds de lancering in 2001 zijn er 33 miljoen Senseo-apparaten verkocht.
©ANP



Nu is het wachten op het moment dat er rechtzaken komen vanwege het feit dat koffiepads van andere merken teveel de zelfde vorm hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2012 11:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en aanklachten naar Apple vanwege het gebruik van het woord Pad.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-01-2012 13:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-01-2012 14:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 januari 2012 23:35 schreef faalhaas het volgende:
mijn topic titel begint steeds duidelijkere vormen te krijgen...

President Hells Angels stapt op



De baas van de Amsterdamse Hells Angels, Daniël 'Unu' Uneputty, stapt op. Dat liet de motorclub vandaag weten.
De Hells Angels laten in een persbericht weten dat Uneputty na acht jaar leiderschap meer tijd vrij wil maken voor zijn gezin, tatoeëren en de 'support shop' van de Hells Angels aan het Waterlooplein. 'Ik neem eenzelfde beslissing als Wouter Bos en Camiel Eurlings', zegt Uneputty.

De opvolger van Uneputty heeft een lange staat van dienst bij de Hells Angels en maakt zichzelf later bekend. Maandag legt Uneputty zijn functie officieel neer, op die dag wordt ook het clubhuis aan de H.J.E. Wenckebachweg in Amsterdam gesloten. Uneputty ziet dat als een mooie aanleiding om afscheid te nemen. 'Er komt een nieuwe lichting aan in hopelijk een nieuw clubhuis: een nieuw Hells Angel-tijdperk breekt aan', zegt de scheidende president.

Waar het nieuwe verblijf komt, is nog onbekend. Diemen wordt het in ieder geval niet, zo werd vandaag bekend. De bestemmingsplannen laten vestiging niet toe in de panden die de club op het oog had, stelt de gemeente Diemen.

Daniël Uneputty volgde in 2004 Willem van Boxtel op als president van de hoofdstedelijke zogeheten chapter van de Hells Angels. Van Boxtel werd uit de club gegooid omdat hij betrokken zou zijn geweest bij plannen om Willem Holleeder uit de weg te ruimen.

In 2006 werd de wapenvergunning van Uneputty ingetrokken in verband met het destijds lopende strafrechtelijke onderzoek naar een groep Angels, onder wie hijzelf. Die zaak liep stuk bij de rechtbank wegens fouten van justitie. Uneputty verloor in 2010 een beroepsprocedure bij de Raad van State waarbij hij probeerde zijn wapenvergunning terug te krijgen. De rechtbank in Amsterdam bepaalde eerder dat vuurwapens niet in veilige handen zijn bij de Angelsvoorman.




Holleeder komt/is vrij. Satudarah stapt uit de raad van acht. In Duitsland is het tot een uiterst geweldig treffen gekomen tussen de Hell's Angels en de Bandidos. Uneputty was een prima marketing man, hij stopt als president maar is nog gewoon lid van de Angels. Ik denk dat men weer ondergronds gaat, de afgelopen jaren waren om goodwill te kweken. Het imperium van de Angels brokkelt niet af, het verplaatst zich.


Against God and Government


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2012 15:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 27 januari 2012 14:13 schreef Rotzak het volgende:
Holleeder komt/is vrij. Satudarah stapt uit de raad van acht. In Duitsland is het tot een uiterst geweldig treffen gekomen tussen de Hell's Angels en de Bandidos. Uneputty was een prima marketing man, hij stopt als president maar is nog gewoon lid van de Angels. Ik denk dat men weer ondergronds gaat, de afgelopen jaren waren om goodwill te kweken. Het imperium van de Angels brokkelt niet af, het verplaatst zich.



Nou als je alles op een rijtje zet..

- ze hebben nog geen nieuw clubhuis
- Harry Stoeltie (feitelijk de leider van de hells angels) is opgepakt, zit waarschijnlijk langere tijd vast
- Satudara dat maar groeit en groeit
- en nu dus Uneputty die zich terugtrekt

En aan holleeder hebben ze niks, das een wrak

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-01-2012 15:32]


... hoe de hazen lopen ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-01-2012 16:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Stoeltie mag dan de leider zijn van de Amsterdamse chapter, er zijn nog genoeg chapters over en natuurlijk nog de nomads. Ik denk een wijziging van strategie, maar wie weet


Against God and Government


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2012 18:23 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 januari 2012 23:35 schreef faalhaas het volgende:



"Motorcycle enthusiast". Lijkt me voor zich spreken.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-01-2012 20:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 27 januari 2012 16:53 schreef Rotzak het volgende:
Stoeltie mag dan de leider zijn van de Amsterdamse chapter, er zijn nog genoeg chapters over en natuurlijk nog de nomads. Ik denk een wijziging van strategie, maar wie weet


Amsterdam is wel de moeder chapter he. Alle drugshandel vind ook van daaruit plaats. Justitie doet er momenteel alles aan om deze klein te krijgen. Probleem is alleen dat Satudara het nu probeert over te nemen en het schijnt ze nog aardig te lukken ook. Verplaatsing van het probleem dus eigenlijk...

die Uneputty lijkt me best een toffe gast trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-01-2012 20:31]


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2012 20:43 by Mark Profiel van Mark

Ongelooflijk dat d 'burka-ban' er daadwerkelijk door is. Ik schaam me er momenteel voor Nederlander te zijn, wat een farce.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2012 20:46 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind dat er een verbod op het dragen van hoge hoeden moet komen!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2012 20:52 by Mark Profiel van Mark

Wat ik vooral stuitend vind is dat niemand in Nederland zich er druk over lijkt te maken. Het is niet eens hoofdnieuws op de meeste kranten-websites, Holleeder is blijkbaar belangrijker. Onverstelbaar dat zoiets kan in Nederland, ik had echt veel meer protest verwacht. Het lijkt wel of de hele boel lamgeslagen of totaal gedesinteresseerd is.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2012 20:55 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Dat laatste denk ik.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-01-2012 21:22 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 27 januari 2012 13:23 schreef De Tegenpartij het volgende:
http://www.nu.nl/film/2725412/monty-python-weer-bijeen-nieuwe-film.html


Must see, nu al.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2012 21:30 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Kan nog niet.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-01-2012 21:34 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 27 januari 2012 20:46 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind dat er een verbod op het dragen van hoge hoeden moet komen!
En lang haar.

O, het is alleen voor gezichtsbedekkende kleding.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-01-2012 21:39]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2012 21:43 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Op lang haar sowieso. Vooral bij mannen.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-01-2012 21:48 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Corpsepaint mag nog wel, als ik het goed begrijp.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-01-2012 22:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 januari 2012 20:52 schreef Mark het volgende:
Wat ik vooral stuitend vind is dat niemand in Nederland zich er druk over lijkt te maken. Het is niet eens hoofdnieuws op de meeste kranten-websites, Holleeder is blijkbaar belangrijker. Onverstelbaar dat zoiets kan in Nederland, ik had echt veel meer protest verwacht. Het lijkt wel of de hele boel lamgeslagen of totaal gedesinteresseerd is.
Ik heb wel de neiging om morgen een nikaab aan te trekken, eerlijk gezegd. Vind het nergens op slaan, dat hele verbod niet. Intolerantie ten top. Maar goed, men wordt bij mij altijd vrij meewarig als ik dit zeg. Oldskool lefties zijn bijna uitgestorven volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen