IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar het imperium van de Hells Angels langzaam afbrokkelt [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2012 11:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 januari 2012 11:51 schreef bastianus het volgende:
Past wel binnen de door PVV salonfähig gemaakte trend om met oneliners en beledigingen een discussie te winnen

Dan win je overigens geen discussie hoor. Wellicht lijkt het zo, maar niks is minder waar!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2012 11:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 januari 2012 11:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Verwar jij liberalisme niet met anarchie??
Daar zit wel wat in eigenlijk. Maar goed, liberalisme staat toch ook voor een zo groot mogelijke vrijheid van het individu. En dat wordt behoorlijk ingeperkt de laatste tijd, met name door van oudsher 'liberale' partijen als de VVD.
Ik weet dat liberalen als Weisglas en wijlen Dijkstal bijvoorbeeld geen voorstander van deze ontwikkeling waren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2012 11:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 januari 2012 11:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Dan win je overigens geen discussie hoor. Wellicht lijkt het zo, maar niks is minder waar!
Ik vond Geert anders altijd aardig bedreven in het 'pownen' van Cohen, bijvoorbeeld door hem continu een 'theedrinkende multicultiknuffelaar' te noemen en verder nauwelijks te argumenteren. Menigeen beschouwde deze 'discussie' toch als een zege voor Geert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 30-01-2012 12:04 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Jammergenoeg zegt dat meer over menigeen dan over Wilders of Cohen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2012 12:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 januari 2012 11:57 schreef bastianus het volgende:
Ik vond Geert anders altijd aardig bedreven in het 'pownen' van Cohen, bijvoorbeeld door hem continu een 'theedrinkende multicultiknuffelaar' te noemen en verder nauwelijks te argumenteren. Menigeen beschouwde deze 'discussie' toch als een zege voor Geert.


Maar discusiëren en ownen zijn toch twee verschillenden dingen. Bij discusiëren hoef ik zelfs niet te "winnen".Het gaat er, bij mij, om dat er onderbouwde standpunten worden uitgewissels en als ik het mis heb, dan leer ik er ten minste wat van.
Maar helaas, het gaat tegenwoordig alleen maar over scoren " en ownen", iets wat gevatte grootbekken natuurlijk beter ,kunnen dan beleefd of niet superstrak formulereden lieden( die inhoudelijk gezien wel gelijk hebben).
Op internet is dat uiteindelijk niet erg, maar dat men tegenwoordig hier ook politiek voo beloond kan worden is des te erger


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2012 12:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 januari 2012 12:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar discusiëren en ownen zijn toch twee verschillenden dingen. Bij discusiëren hoef ik zelfs niet te "winnen".Het gaat er, bij mij, om dat er onderbouwde standpunten worden uitgewissels en als ik het mis heb, dan leer ik er ten minste wat van.
Maar helaas, het gaat tegenwoordig alleen maar over scoren " en ownen", iets wat gevatte grootbekken natuurlijk beter ,kunnen dan beleefd of niet superstrak formulereden lieden( die inhoudelijk gezien wel gelijk hebben).
Op internet is dat uiteindelijk niet erg, maar dat men tegenwoordig hier ook politiek voo beloond kan worden is des te erger
Het vervelende is inderdaad dat je in de media met 'ownen' wel scoort.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-01-2012 13:24 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 30 januari 2012 11:49 schreef Mark het volgende:
Woon al 6 jaar in het buitenland, maar ik begrijp uit je posts in het algemeen dat je altijd graag stoer wilt overkomen en er en passant maar even een casual belediging tussen gooien lijkt dezer dagen erg populair in online 'discussies'. Helaas, het neemt de lol van forummen wel erg snel weg.


Waar beledig ik je dan? Ik zeg slechts dat als je vandaag de dag de VVD nog liberaal noemt, je niet opgelet hebt, in jouw geval dus omdat je in het buitenland woont. Als jij dat als belediging opvat en direct daarna zelf een ad hominem eruit gooit, doe je precies wat je een ander verwijt. Ook erg nuttig in discussies.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2012 14:02 by Mark Profiel van Mark

Vergelijk 'Ik vind dat je de VVD dezer dagen echt niet liberaal meer kunt noemen (, want...)' met 'als je de VVD liberaal noemt heb je flink zitten slapen de laatste jaren' en vraag je zelf eens af welke zinskeuze het vriendelijkst overkomt.

Maar goed, wellicht lees ik er meer in dan er was, in welk geval excuses.

In ieder geval vind ik het, van buitenaf gezien, een nogal zorgwekkende ontwikkeling in Nederland als je ziet hoe makkelijk er aan basale vrijheden gezaagd wordt zonder echt zwaarwegende redenen. De meeste van deze 'problemen' (hooligans, hell's angels, identificatiebemoeilijkende kleding) zijn prima binnen de bestaande wettelijke kaders op te lossen, als de huidige wetten goed gehandhaafd zouden worden. Het is in mijn ogen juist het gebrek aan handhaving waar het fout gaat, niet het gebrek aan regels. Zo'n voetbalwet bijvoorbeeld; men roept nu massaal dat de nieuwe voetbalwet faalt, maar ondertussen was zo'n incident als AZ-Ajax helemaal niet gebeurd als de politie die gast (die al een stadionverbod had) gewoon gehouden had aan zijn meldingsplicht. De regels zijn er, er zijn helemaal geen nieuwe extra beperkende wetten voor nodig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2012 14:07 by bastianus Profiel van bastianus

Idem voor de 'motorbendes', 'Marokkaans straattuig', 'woonwagenkampers' of andere mensen die men als groep wil aanpakken of bestraffen. Onze rechtsstaat geeft mogelijkheden genoeg om strafbaar gedrag per persoon individueel aan te pakken.
Als je wilt weten waar het repressief aanpakken van groepen toe leidt, hoef je alleen maar naar de voortzetting van het bendeleven in gevangenissen in de VS te kijken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-01-2012 19:34 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 januari 2012 23:21 schreef faalhaas het volgende:
De Hells Angels zaten decennia lang aan de H.J.E. Wenckebachweg. Na een onteigeningsprocedure moeten ze nu vertrekken. Op last van de rechter krijgt de motorclub wel 400.000 euro mee.



Als ze mij een zak met 400.000 euro meegeven wil ik ook wel verhuizen.


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-02-2012 1:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 30 januari 2012 10:47 schreef bastianus het volgende:
Faalhaas, vanmorgen was er een interessante discussie met de advocaat van Satudarah. Het ging hier met name om het gebruik van spierballentaal van het huidige kabinet. Als voorbeeld de term 'outlaw bikers' die Opstelten hanteerde bij het aankondigen van maatregelen tegen 'motorbendes'.
De advocaat in kwestie ergerde zich ook aan andere terminologie die gehanteerd wordt, trok ook een mooie parallel met de tactiek van Bush die ook sprak over 'evil' als het om een vijandbeeld creëren ging en waar dit in de USA toe geleid heeft.
Waarom doe jij eigenlijk zo fanatiek mee aan het hier posten van afspiegelingen van de 'media-offensieven' tegen motorbendes hier? Jij sluit ook aan bij de tendens van de overheid om steeds vaker groepen te bedreigen en criminaliseren, old-school PVV-style?



Ik bedreig en criminaliseer groepen? Ik weet niet waar je het over hebt en van de PVV moet ik al helemaal niks hebben.

Ik vind de strijd tussen de overheid en de motorclubs erg interessant om te volgen. Ben erg benieuwd of het ze lukt om de Hells Angels eronder te krijgen. Vandaar dat ik het op de voet volg. Het woord motorbende zal ik ook niet zo snel in de mond nemen, rare uitspraak van Opstelten, alsof ze al veroordeeld zijn.

Feit is natuurlijk wel dat veel van die gasten een strafblad hebben, maar het bewijs dat het een criminele organisatie is, is daarmee uiteraard nog niet bewezen. Is justitie ook nog nooit gelukt, daarom proberen ze het nu op deze manier denk ik. De individuele leden oppakken en het clubhuis opdoeken en elke nieuwe activiteit van ze blokkeren.

Ben benieuwd wat de volgende stap van de Hells Angels zal zijn en blijf alles hier lekker posten


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2012 9:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2012 1:27 schreef faalhaas het volgende:
Ik bedreig en criminaliseer groepen? Ik weet niet waar je het over hebt en van de PVV moet ik al helemaal niks hebben.

Ik vind de strijd tussen de overheid en de motorclubs erg interessant om te volgen. Ben erg benieuwd of het ze lukt om de Hells Angels eronder te krijgen. Vandaar dat ik het op de voet volg. Het woord motorbende zal ik ook niet zo snel in de mond nemen, rare uitspraak van Opstelten, alsof ze al veroordeeld zijn.

Feit is natuurlijk wel dat veel van die gasten een strafblad hebben, maar het bewijs dat het een criminele organisatie is, is daarmee uiteraard nog niet bewezen. Is justitie ook nog nooit gelukt, daarom proberen ze het nu op deze manier denk ik. De individuele leden oppakken en het clubhuis opdoeken en elke nieuwe activiteit van ze blokkeren.

Ben benieuwd wat de volgende stap van de Hells Angels zal zijn en blijf alles hier lekker posten
Goed antwoord. Lekker kort.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2012 9:14 by bastianus Profiel van bastianus

Overigens, jij bedreigt en criminaliseert niet. Maar door alles uit de media hier te posten werk je wel mee aan de buitensporige (i.m.o. dan) aandacht die er voor dit item is. En ja, ik doe daar inderdaad ook aan mee nu door te reageren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-02-2012 20:15 by Forever After Profiel van Forever After

102-jarige Belg mag naar kleuterschool
Laatste update: 4 februari 2012 07:46

BRUSSEL - Een 102-jarige man uit de Belgische plaats Retie heeft afgelopen week een brief van vier kleuterscholen gehad. De man kreeg een uitnodiging om binnenkort in de eerste klas aan zijn schoolloopbaan te beginnen.

Dat hebben de kranten Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg zaterdag gemeld. De uitnodiging was het gevolg van een administratieve fout.

In Retie in de Antwerpse Kempen ontvangen kinderen die in 2009 zijn geboren een brief van de kleuterscholen. Bij het zoeken naar dat jaartal zijn waarschijnlijk alleen de twee laatste cijfers van het geboortejaar, 09, bekeken. Daardoor kreeg ook de in 1909 geboren 102-jarige een brief.

© ANP / Nu.nl



 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-02-2012 20:37 by nark Profiel van nark

Speciaal voor faalhaas.

Café Satudarah-leden dicht
04 feb. 2012, 10:59
Leden van de Amsterdamse afdeling van motorclub Satudarah kunnen binnenkort niet langer terecht in café Zuid in de Rijnstraat. De gemeente heeft de vergunningen voor de horecagelegenheid geweigerd, waardoor de uitbater binnen 4 weken de tent moet sluiten.

Een woordvoerder van burgemeester Eberhard van der Laan bevestigde dit zaterdag naar aanleiding van een bericht in Het Parool. De gemeente weigert de benodigde vergunningen op grond van de wet Bibob. Ze vreest dat het café, dat bekendstaat als een ontmoetingsplek voor de motorclub, zou kunnen worden gebruikt voor criminele doeleinden. De eigenares heeft volgens de zegsman geweigerd de gevraagde informatie te verstrekken.

Eerder deze week moest de hoofdstedelijke afdeling van de Hells Angels zijn biezen pakken op het clubterrein aan de H.J.E. Wenckebachweg. De gemeente wil het gebied herontwikkelen en na een onteigeningsprocedure moest de motorclub vertrekken.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2012 20:44 by XXL Profiel van XXL

Ik word onderhand schijtziek van al dat geneuzel over 'motorbendes'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-02-2012 20:49 by Forever After Profiel van Forever After

Dan rij je ze toch van de weg met je transporter.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2012 20:51 by XXL Profiel van XXL

Ik heb geen problemen met motorrijders, hoor.

Ik heb zelf ook Harley gereden en soms jeukt het nog best wel dat ik er geen meer heb.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2012 21:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 4 februari 2012 20:44 schreef XXL het volgende:
Ik word onderhand schijtziek van al dat geneuzel over 'motorbendes'.


Die krijgen nu meer aandacht dan nodig is idd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2012 21:58 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 4 februari 2012 20:44 schreef XXL het volgende:
Ik word onderhand schijtziek van al dat geneuzel over 'motorbendes'.


Idd, alsof het nog niet eerder bekend was dat ze "rare" dingen deden.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-02-2012 21:59]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 05-02-2012 10:27 by metaaltje Profiel van metaaltje

quote:
Op 4 februari 2012 21:58 schreef Count Steel het volgende:
Idd, alsof het nog niet eerder bekend was dat ze "rare" dingen deden.


In Den Haag doen ze ook "rare" dingen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2012 12:33 by bastianus Profiel van bastianus

Dat ze maar eens beginnen met hoog opgeleide mensen in driedelige pakken te arresteren en aan te pakken. Interim-managers, bedrijfscoaches, consultants, bankdirecteurs, Bilderbergvergaderaars en alle andere mensen die onder het mom van marktwerking de maatschappij naar de klote helpen. Dan breng je de criminaliteit een veel gevoeligere slag toe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-02-2012 12:46 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-02-2012 13:01 by XXL Profiel van XXL

Moet het niet 'bankdirecteuren' en 'een veel gevoeliger slag' zijn, Bas?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2012 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

Weet ik veel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen