![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vijftig vind ik nog niet echt stokoud. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ben bang dat je gelijk hebt ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Omdat het probleem van de zielige diertjes verbleekt bij de milieuproblemen die er ontstaan als we de stijgende vraag naar vlees moeten bijhouden. Maar klinkt allemaal positief maar de eerste 10 jaar is er nog helemaal niets in productie, het smaakt voorlopig nergens naar, het is duurder dan goud en kost voorlopig meer energie dan een familie surinamers in een poolstation. Het kan veel belovend zijn maar ik heb sterk mn twijfels of het de eerste 30 jaar beter zal smaken dan plantaardige vleesvervangers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:En die zijn al niet te nassen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik ben niet zo'n vegetarische geitenwollensokkenjankerd maar daarmee stel je de mens als levend wezen wel heel erg centraal. Milieuproblematiek is ook humongeous maar als we in de toekomst iets vleesachtigs kunnen eten zonder dierenleed vind ik dat net zo'n groot voordeel opleveren. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Je kunt nu al vlees met weinig dierenleed eten. Gewoon niet in de supermarkt je vlees halen maar bij de verantwoorde slager. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
*************************************** Gehandicapte vergeten in taxibusje *************************************** ` In Sliedrecht heeft een verstandelijk en lichamelijk gehandicapte man de hele nacht en ochtend in een busje gezeten; de taxichauffeur was hem vergeten.De chauffeur moest de man (36) naar de zorginstelling brengen waar hij woont. Toen hij daar om tien uur 's avonds nog niet was,werd de politie gealarmeerd. Die zette een helikopter,speurhonden en een sms-alert in om hem te zoeken.De man werd uiteindelijk gevonden in het busje,dat 22 uur buiten had gestaan. De gehandicapte was onderkoeld en is naar een ziekenhuis gebracht.De politie gaat nog met de taxichauffeur praten. Die zegt dat hij het vreselijk vindt. *************************************** NOS Teletekst :') ![]() |
|
Godver. Dat is sneu. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zal wel aardig bah geroken hebben toen de deur open ging. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ben ik het ook mee eens, dat is ook een belangrijke motivatie voor de deze onderzoekers, maar mensen onderschatten de enorme milieu problematiek die bij vlees eten komt kijken. Je kunt beter een vegetarier zijn met een dikke SUV dan een vleeseter die fietst. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:+1. Uiterst bizar ook dat er niemand eerder aan de bel getrokken heeft. Of zou de man redelijk zelfstandig gewoond hebben? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-12-2011 20:25] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik vraag me af hoe groot die taxi is als je er een volwassen man in over het hoofd kunt zien. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
'Homo's en lesbiennes ongezonder dan hetero's' Laatste update: 18 december 2011 17:34 UTRECHT - Lesbische vrouwen, homoseksuele mannen en biseksuelen hebben een groter risico op psychische problemen en een slechtere gezondheid dan hetero's. Dat concludeert kenniscentrum Movisie in een studie die zondag is gepresenteerd. Movisie bestudeert maatschappelijke ontwikkelingen. Uit wetenschappelijke onderzoeken blijkt volgens de organisatie dat de homo- en biseksuelen vaker last hebben van angst- en stemmingsstoornissen, vaker suïcidaal zijn, ongezonder leven en meer risico hebben op geslachtsziekten. Movisie denkt dat een en ander te maken heeft met stress door discriminatie, pesterijen en geweld. © ANP / Nu.nl ![]() |
|
quote:Meestal een busje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nu is dat volk wat in taxi busjes rijdt ook niet altijd even fris. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ach, iedereen laat wel eens een scheet signature ![]() |
|
quote: Buiten dat. Ooit een gesprek gehad met zo'n figuur? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ik ben niet echt goed in gesprekken. Verder dan "jij hebt mooi haar" of "ja, jij zit soms ook op ZM hé" kom ik niet in het echte leven signature ![]() |
|
Jij rijdt ook op een taxibusje? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Jips, een Renault Laguna Break as a matter effect (dat laatste klopt niet) ik reed mee tot de smaak uit de ramen was (even mental picture doen), toen hebben ze ze vervangen en ben ik er uit gesprongen signature ![]() |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Politie België rijdt over gewonde Nederlander Laatste update: 19 december 2011 10:51 ANTWERPEN - Een Belgische politiepatrouille heeft op de A12 bij Antwerpen per ongeluk een zwaargewonde Nederlander overreden. Het slachtoffer was uit een auto geslingerd bij een ongeval. Dat meldden Vlaamse media maandag. De man verkeert in levensgevaar. Volgens justitie in Antwerpen reden de agenten enkel over de benen van de man. Het was donker en het zicht was slecht, verklaarde de politie. De agenten waren met sirene en blauw zwaailicht op weg naar een ander incident. © ANP / Nu.nl De (Vlaamse) politie is je grootste vriend. :') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |