|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: |
|
Oh dus? Wil dat zeggen dat als je er achter komt dat wat er gebeurd is in die tempel inderdaad de wil van je god blijkt te zijn geweest dat je het dan alsnog afkeurt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: oud "nieuws" (sorry voor de anaalhalingstekens) dit zeg... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Het is dus al bekend wat het motief van de dader(s) is/zijn? Hebben ze ook eisen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gok dat de daders in de gefrustreerde blanke redneckhoek te vinden zullen zijn. Of iemand die pissed was dat zijn tandoori niet te vreten was .. |
|
quote:1 voorbeeld tegenover de duizenden voorbeelden van geweld uit de chirstelijke hoek. Gefeliciteerd, u wint de jostiprijs voor "uit het verband trekken". |
|
quote: Hoe haal jij dit precies uit dat bericht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoorde op het journaal dat Sikhs vaker 'per abuis' bedreigd worden, omdat ze op taliban lijken qua uiterlijk. Damn, het zal hier ook maar het geval zijn.. Helaas wel kenmerkend voor het denkvermogen van de gemiddelde fanatiekeling/inteeltkop. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Voor jou maakt die nuance niks uit, toch? Of is de dader nu geen Marokkaan? |
|
quote:1000en voorbeelden van geweld tov 1000en van naastenliefde uit diezelfde hoek, 1 voorbeeld van een expres asociale post van mij tov zo'n beetje alle posts van oww... of is dat te veel voor je rigide statische denkwijze? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zou de mods mailen als ik jou was. |
|
Ik zou gewoon even lekker allemaal ontopic gaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
'Schutter sikh-tempel was veteraan' OAK CREEK - De man die zondag zes mensen doodschoot in een sikh-tempel in de Verenigde Staten was een veteraan uit het Amerikaanse leger. Mogelijk was hij een racist. Schietpartij tempel VS Fotoserie Dat meldde nieuwszender CNN maandag op basis van bronnen bij het onderzoek. De naam van de schutter, die ook om het leven kwam, wordt maandag misschien naar buiten gebracht. Een ooggetuige had de dader omschreven als een kale, blanke man. Op een arm zou hij een tatoeage over de terreuraanslagen van 11 september 2001 hebben staan. Zijn motief is nog niet zeker. Mogelijk heeft hij de sikhs aangezien voor moslims. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Aparte laatste zin. Alsof het dan wel logisch zou zijn. |
|
De gemiddelde amerikaanse redneck christen ziet het verschil niet. |
|
quote:wel logischer toch? Tatoeage mbt 9/11 op de arm? Moslums? Zo gaat dat helaas vaak: (andere) individuen worden verantwoordelijk gehouden voor misdaden die anderen -waar ze een link mee hebben (religie, land v afkomst, huidskleur etc)- gepleegd hebben *kuch* Idd erg dom maar helaas typerend voor een aantal ZMe.... eh ik bedoel de gemiddelde redneck uit de VS. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoppa! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 06-08-2012 14:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Nee, maar het artikel doet vermoeden van wel. quote:Je meent het. Ik begrijp wat er bedoeld wordt, maar de 'logica' die uitgaat van het vermoorden van een bepaalde religieuze groep (in dit geval Moslims) vind ik erg naar. |
|
quote: Nee, vandaar -> ? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Omdat jij al snel meer scheen te weten dan in het bericht stond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 06-08-2012 14:53] When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |