![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-19625542 ![]() |
|
quote: Raar dat ze er nu toch uitgeflikkerd is, op zich. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-10-2012 16:26] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Huh, raar. Had de partijtop niet laatst ook haar vetrouwen in Sap uitgesproken? You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik vind het ook vreemd, maar goed, zo werkt dat tegenwoordig in de politiek. Ik vind het lullig voor haar want ze heeft echt wel haar best gedaan en inzet getoond. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Lullig, ja, maar ze heeft aantoonbaar gefaald dus terecht. Overigens heeft het bestuur ook geen schone handen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Hebben ze last van groene vingers? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: JEZUS wat flauw ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ja. Slecht. No dogs, no masters. ![]() |
|
'Marktaandeel 4k-tv's is tot 2017 verwaarloosbaar' Volgens onderzoeksbureau IHS zal de verkoop van 4k-tv's stijgen van 4000 stuks in 2012 naar 2,1 miljoen in 2017. Desondanks komt het marktaandeel van 4k-tv's in die periode niet boven de 0,8 procent uit, zo becijfert het onderzoeksbureau. IHS noemt een aantal redenen op voor het uitblijven van een doorbraak van 4k-tv's, zo is te lezen bij Digitimes. Ten eerste is volgens IHS de beperkte beschikbaarheid van native 4k-content een remmende factor. Bij de introductie van de eerste full-hd-tv's speelde eenzelfde probleem. Daarnaast zit de verkoop van tv's groter dan 60" weliswaar in de lift, maar door de hoge prijs en andere factoren bedraagt het marktaandeel van dergelijke tv's in 2012 slechts 1,2 procent van de totale verkoop. Aangezien je pas bij beeldformaten van 60" of groter profijt hebt van de hogere 4k-resolutie, en 4k-panelen nog beduidend duurder zijn dan full-hd-schermen van dezelfde grootte, beperkt dat nog eens de afzetmarkt. Ook vinden de meeste gebruikers de huidige full-hd-resolutie 'goed genoeg'. Toch houdt dit de paneelfabrikant niet tegen om kleinere panelen met 4k-resolutie uit te brengen. Zo zou naar verluidt Chimei Innolux volgend jaar met een 4k-paneel met een beelddiagonaal van 39" uitkomen. De Taiwanese paneelfabrikant produceert al 50"- en 65"-4k-lcd's voor tv's. Toshiba biedt met de Regza 55ZL2 al een tv aan met een 4k-paneel, maar gaat volgend jaar drie 4k-modellen aanbieden in de beeldformaten 50", 60" en 84". Ook Sony en LG gaan een 84"-4k-tv uitbrengen. Sony brengt zijn Bravia KD-X9005 al in december uit, voor een prijs van 25.000 euro, terwijl de 84"-4k-tv van LG 15.000 euro kost. Ook de Chinese merken Hisense en Konka willen dit jaar nog een 4k-tv met 84"-beeldformaat introduceren. Het 84"-4k-paneel van bovenstaande tv's wordt waarschijnlijk geleverd door LG Display. Bron: Tweakers Houd het dan nooit op? Jawel, er komt een punt waarop hogere resolutie geen enkel nut meer heeft omdat het menselijk oog geen onderscheid kan maken. Pas dan koop ik een neue tv, mits de huidige het niet begeeft natuurlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Stiekem vond je hem wel leuk! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Iedereen vindt mij leuk yo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: politiek = betaald voetbal. zodra het bestuur vertrouwen in de coach/leider uitspreekt... weet je het. toch jammer dat ze met dat falende gezwam van d'r wel een wachtgeld krijgt wat tig keer hoger is als/dan 75/70% van haar laatst verdiende loon. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: in welk opzicht? ik neem aan dat je het dalend aantal zetels bedoeld maar om dat alleen op Sap te steken lijkt mij toch te eenvoudig. ik ben dus benieuwd! ![]() |
|
quote: Ik ben überhaupt pas van plan om een nieuwe TV te kopen als mijn huidige niet-platte huis-tuin-en-keuken-TV het begeeft. Lijkt mij eerlijk gezegd een instelling die meer mensen zouden moeten hebben. ![]() ![]() |
|
quote:Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:+1. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Op zich heb je gelijk, ik heb wel een platte grote tv omdat een kameraad die voor heel weinig verkocht wegens het aanschaffen van een nog veel grotere tv. Ook mooi. Boeiender ![]() |
|
quote:Ik heb de laatste tv die nog niet plat was van Philips, t.w.v. een bult geld toen. Gratis gekregen van mensen die een gigantische LCD aanschaften waarvan de beeldbuisstraling meekleurde met het interieur. Complete waanzin natuurlijk, maar voor mij mooi meegenomen. Enfin, ik geloof geen zak van de economische crisis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Die is er ook niet. "Ik kan pas volgende week de nieuwe iPhone aanschaffen in plaats van vandaag. ![]() "We kunnen dit jaar slechts 2 keer op vakantie in plaats van 3 keer. ![]() Ik heb een laag inkomen, volgens mij gewoon het laagste mogelijk. Hoe bereikt het nieuws over de "crisis" mij? Via een mooie tv of een pc met internet aansluiting. Internationale versobering lijkt me wenselijk om dit soort bespottelijke onzin uit de weg te gaan. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat ken ik. ![]() ![]() quote: De meest briljante (en daarom ook veelvuldig bespotte) uitspraak over de gevolgen van De Crisis vind ik nog steeds dat we per [tijdstip in het recente verleden] weer aanbeland waren op het welvaartspeil van 1998. Oftewel: niks crisis. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-10-2012 10:49] ![]() |
|
quote: Oei! Toen hadden we het echt wel slecht voor mekaar met zn allen! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Windows 98 SE for the win ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Ja, je zal een mega grote tv kopen omdat je het gewoon leuk vind om naar zo'n ding te kijken ipv zo'n oude koelkast. Schande, dat kan natuurlijk niet in deze tijden. Gelukkig hebben we 2 mega hd tv's hier. Alleen al om te stangen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Het is net zo sneu om te pochen over je HD flatscreens als moeite doen om te vermelden dat je je hardnekkig vasthoudt aan een verouderd apparaat. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |