![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Que? Nooit van gehoord. Boeiender ![]() |
|
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat er geen kern van waarheid in het artikel zit. ![]() |
|
quote: Ochja, als mensen die bands willen zien, dan is er toch niets aan de hand? Je moet er niet heen. Boeiender ![]() |
|
The Black Keys, ERG vette band, en die bestaan al best een tijdje trouwens. Een jaar of 10? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dat is het punt niet. Het punt is dat het geen reunie is als bepaalde oud bandleden 'aan de kant worden gezet'. ![]() |
|
quote: Dat is waar. Maar als je geld kan verdienen, doe je dat denk ik wel. Boeiender ![]() |
|
Da's ieders goed recht, maar noem het dan geen reunie. ![]() ![]() |
|
Lekker belangrijk, als ze dan ceedees maken zoals die laatste Van Halen dan heb je weinig te klagen naar mijn mening. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Opnieuw slaande agent gefilmd 27 jun. 2012, 08:27 Opnieuw is de Rotterdamse politie in de verdediging gedrukt door een video waarop agenten geweld gebruiken tegen een arrestant. De beelden zijn van afgelopen zaterdag, toen de politie een dronken man oppakte. Als de arrestant zich tijdens het fouilleren omdraait, krijgt hij van en mannelijke agent een stomp in zijn gezicht. Het incident is gefilmd door een toevallige getuige en op YouTube gezet. De leidinggevende van de agent heeft geoordeeld dat het gebruikte geweld 'proportioneel' was, zo laat een woordvoerster weten aan het AD. De arrestant is geslagen omat hij tijdens het fouilleren een agent vastpakte, is de verklaring. De Rotterdamse GroenLinks-fractie heeft desondanks om opheldering gevraagd. ”Dit is schokkend en verbijsterend. Volgens mij is duidelijk dat het hier om buitensporig geweld gaat”, oordeelt Raadslid Arno Bonte. Het filmpje komt op een slecht moment, omdat justitie dinsdag een agente vrijpleitte die een week eerder nog in opspraak raakte toen zij een dronken man verschillende keren schopte. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Pfff, gast mag blij zijn dat hij niet in de Oekraine of zo werd gepakt, dan was hij vol in zijn gezicht getaserd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Precies, wat een gezeik zeg. Ik heb het filmpje gezien en die agent geeft die gast gewoon een tik. Als ie m nou knock out het ziekenhuis in sloeg op sloeg was het misschien een ander verhaal geweest. Wie niet luisteren wil.... die moet maar voelen hoor. ![]() |
|
en wie niet voelen wil die....? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Moet maar naar Oekraine om vol in zijn gezicht getasered te worden! You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Gaat zeiken op ZM. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Tering wat een gezeik zeg, jarenlang lopen ze te zeiken dat de politie hier een stel softies is. Treden ze eindelijk eens op krijg je dit gezeik. ![]() |
|
quote: Hehe ja ![]() ![]() |
|
En kutfilmpjes. Wel de reactie, niet de actie laten zien... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
[rotzak]Politie is altijd schuldig, sowieso, per definitie.[/rotzak] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Als je, wanneer een agent je aanspreekt, gelijk de enig juiste positie inneemt (Met gespreide benen en met je handen tegen de muur) en elke vraag beantwoord met 'Ja, meneer agent' of 'Goed, meneer agent' is er niets aan de hand. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik hoop toch dat dat uw wapenstok is meneer agent. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Als je als agent random om je heen gaan meppen is het het andere uiterste. Zulke hebben zelf TBS nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-06-2012 13:03] ![]() |
|
quote: ALs je gewoon normaal doet als oom agent je aanspreekt is er zowiezo niets aan de hand. De keren dat ik heibel met ome bromsnor kreeg was omdat ik net iets te bijdehand/grote bek had en of shit aan het uithalen was wat niet de bedoeling was, dus eigen schuld. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |