IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2012 12:46 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 20 juni 2012 9:47 schreef bastianus het volgende:
Mijn collega's klagen vaak over drukke leerlingen, en trekken dan een lijn door naar de overmatige consumptie van energiedrankjes. Ik weet niet of er een causaal verband is, maar bevorderlijk zal het niet zijn.


Daarnaast moeten die leraren ook niet vergeten dat niet elke leerling aan die energydrankjes zit. Al begrijp ik wel dat een aantal druktemakers de rust uit een klas kunnen slopen wat dan weer aanslaat op andere leerlingen.

En ja, ik begrijp ook niet waarom al die kinderen elke dag een zak chips lunchen met ES energydrink.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2012 12:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juni 2012 12:46 schreef iPim het volgende:
En ja, ik begrijp ook niet waarom al die kinderen elke dag een zak chips lunchen met ES energydrink.
Omdat het lekker is misschien?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2012 13:13 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Angela Groothuizen gunt partner slippertje
AMSTERDAM – Angela Groothuizen vindt het eventuele vreemdgaan van haar partner niet erg. "Ik zou hem nog steeds een spannende avond met een ander gunnen."

Foto: ANP
De presentatrice vertelt dat in een interview met Beau Monde.
Groothuizen is twintig jaar samen met Rob Mooij, met wie ze twee dochters heeft. "We hebben altijd gezegd dat we oud met elkaar willen worden, maar dat het stom is om dan ook niet meer met iemand anders te mogen zoenen."
"Het is geen man die je moet binden, maar zo ben ik ook niet," aldus de presentatrice. "Mij moet je ook niet vragen waar ik geweest ben en wat ik gedaan heb."
Een huwelijk ziet Groothuizen niet zitten. "Misschien dat we het ooit voor de belasting doen, als dat gunstiger is."


het is wat!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-06-2012 13:16 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ik las het al, ja!


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2012 13:27 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 20 juni 2012 12:56 schreef bastianus het volgende:
Omdat het lekker is misschien?


Dag in dag uit?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 16:00 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Schoppende agente niet geschorst

ROTTERDAM - De agente die onder vuur is komen te liggen na een filmpje op internet, is woensdag aan het werk en voert haar normale taken uit. Van een schorsing is geen sprake.

Volgens een politiewoordvoerster is bij de politie in Rotterdam tot nog toe geen aangifte binnengekomen tegen haar.
Op het filmpje is te zien dat de agente op de man toeloopt en hem in het kruis trapt. Daarna volgen nog een paar trappen. De man biedt geen weerstand.

Uiteindelijk boeien de agente en haar mannelijke collega hem. Op het filmpje zijn kreten van omstanders te horen.

Halverwege
Het filmpje begint volgens de politie halverwege de confrontatie tussen de agenten en de man, die lag te slapen in een portiek in Rotterdam-Zuid. De man zou agressief hebben gereageerd nadat de agenten hem hadden aangesproken. Daarop werd hij met pepperspray bespoten. Daarna begint het filmpje.

De politie onderzoekt de zaak intern. ''Het onderzoek is in volle gang en het zal zorgvuldig worden gedaan'', meldt de politie. Dat betekent dat onder anderen de betrokken agenten worden gehoord, maar ook getuigen van het incident. Een aantal zou hebben verklaard dat de man voor de opnames geweld gebruikte.
Een woordvoerster wil daar niets over zeggen, maar wilde wel kwijt dat de politie alle getuigen wil horen. De rijksrecherche is in deze zaak niet ingeschakeld en het is niet duidelijk of dat in een later stadium nog wel zal gebeuren.
De beelden die van het incident zijn gemaakt, zijn inmiddels vele duizenden keren bekeken op YouTube.

Discipline
Volgens politiebond ACP moeten politici en andere personen de discipline opbrengen om te wachten met een oordeel totdat alle feiten over het politieoptreden bekend zijn. ''Iedereen heeft al een oordeel klaar voordat duidelijk is wat er precies is gebeurd.’’ Dat zei voorzitter Gerrit van de Kamp woensdag.
Van de Kamp ziet parallellen met de zogenoemde filefuikzaak. Op de A2 bij Abcoude zette de politie vorig jaar een fuik op om een benzinedief te stoppen. Die reed in volle vaart achterop de file waardoor een onschuldige automobilist overleed. Ook dat leidde tot een storm van kritiek en verontwaardiging.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2012 17:36 by XXL Profiel van XXL

Goed verhaal @ energiedrink maar opzich allang bekend natuurlijk.

Een gezond glas sinaasappelsap is trouwens slechter voor je gebit dat Red Bull.

http://www.tandartsplein.nl/dossiers/aandoeningen/tanderosie.html

Ik zie trouwens dat het aangehaalde bier inderdaad minder slecht is voor je tanden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 17:39 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Zolang je er maar niet van gaat kotsen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2012 17:40 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wie herinnerd zich de melkbrigade??

http://nl.wikipedia.org/wiki/Melkbrigade


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 17:44 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik ken enkel een anti-melkbrigade. In de vorm van Argus.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-06-2012 21:26 by stigma Profiel van stigma

Heette dat toentertijd niet Brigade M?


Subtiel kamerolifantje


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 23:06 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kamer akkoord: eigen risico in de zorg stijgt naar 350 euro

Het eigen risico in de zorg stijgt in 2013 van 220 naar 350 euro. Dat is vanmiddag in de Tweede Kamer besloten na een debat van enkele uren, zo schrijft de NOS.

De vertragingstactiek van de SP heeft geen vruchten afgeworpen, zo bleek. De partij vroeg afgelopen week zeven uur spreektijd aan voor het debat over de zorg.

De PVV sloot zich hier later bij aan om de verhoging van het eigen risico aan de kaak stellen. Het plan is bedacht door D66, VVD, CDA, CU en GroenLinks en is vandaag besproken zodat het nog voor het zomerreces in de Eerste Kamer behandeld kan worden.

Volgens Kamerlid Renske Leijten was de stunt van de SP bedoeld om “de aandacht te vestigen op het plan” of eventueel “een uitstel van de beslissing tot na de zomer” voor elkaar te krijgen. Ook de PVV vroeg hierop zeven uur spreektijd aan in het debat over de zorg omdat de partij zich met “hand en tand” wilde verzetten tegen verhoging van het eigen risico.

Vanmiddag was de minister vlot klaar met de beantwoording van de vragen. Ze had 250 vragen al schriftelijk beantwoord om het proces te versnellen. In het debat gaf de PVV vandaag toe dat de vertragingstactiek niet geslaagd was. “Jammer”, aldus Fleur Agema van de PVV tegenover de NOS.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2012 0:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juni 2012 23:06 schreef G.I.R.L. het volgende:
Kamer akkoord: eigen risico in de zorg stijgt naar 350 euro

Het eigen risico in de zorg stijgt in 2013 van 220 naar 350 euro. Dat is vanmiddag in de Tweede Kamer besloten na een debat van enkele uren, zo schrijft de NOS.

De vertragingstactiek van de SP heeft geen vruchten afgeworpen, zo bleek. De partij vroeg afgelopen week zeven uur spreektijd aan voor het debat over de zorg.

De PVV sloot zich hier later bij aan om de verhoging van het eigen risico aan de kaak stellen. Het plan is bedacht door D66, VVD, CDA, CU en GroenLinks en is vandaag besproken zodat het nog voor het zomerreces in de Eerste Kamer behandeld kan worden.

Volgens Kamerlid Renske Leijten was de stunt van de SP bedoeld om “de aandacht te vestigen op het plan” of eventueel “een uitstel van de beslissing tot na de zomer” voor elkaar te krijgen. Ook de PVV vroeg hierop zeven uur spreektijd aan in het debat over de zorg omdat de partij zich met “hand en tand” wilde verzetten tegen verhoging van het eigen risico.

Vanmiddag was de minister vlot klaar met de beantwoording van de vragen. Ze had 250 vragen al schriftelijk beantwoord om het proces te versnellen. In het debat gaf de PVV vandaag toe dat de vertragingstactiek niet geslaagd was. “Jammer”, aldus Fleur Agema van de PVV tegenover de NOS.
Godverdomme. Niet voor mezelf, maar wel voor vrienden en kennissen die b.v. chronisch ziek zijn, of aangewezen op medische hulp.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2012 0:04 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 21 juni 2012 0:01 schreef bastianus het volgende:
Godverdomme. Niet voor mezelf, maar wel voor vrienden en kennissen die b.v. chronisch ziek zijn, of aangewezen op medische hulp.
Chronisch ziek... valt psychiatrie daar officieel ook onder?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-06-2012 0:08 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 juni 2012 0:04 schreef G.I.R.L. het volgende:
Chronisch ziek... valt psychiatrie daar officieel ook onder?


Volgens mij valt de psych onder een ander eigen risico, van nu 200 euro.

Maar goed, indien ik het eigen risico moet gebruiken kom ik op zo'n 1800 á 1900 euro per jaar uit.

Goed man, die marktwerking.

Nog steeds ongeveer evenveel patiënten, maar wel almaar stijgende kosten?


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2012 0:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 21 juni 2012 0:08 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij valt de psych onder een ander eigen risico, van nu 200 euro.
Ik mag toch hopen dat psychiatrie meer inhoud dan bezoekjes aan je psychiater...

Oh ik kwam deze ook nog tegen:


Tijdelijke wet verzacht eigen bijdrage GGZ

De huidige Kunduz coalitie heeft door het Voorstel Tijdelijke Wet stabiliteitsprogramma zorg 2013 besloten om de eigen bijdrage in de GGZ voor 2013 te verzachten. Dit houdt in dat verzekerden voor de zorgverzekering met inkomens van niet meer dan 110% van het sociaal minimum, een tegemoetkoming krijgen in de betaalde eigen bijdrage voor de behandeling in de tweedelijns GGZ.

Er bestaat geen recht op de tegemoetkoming bij een toetsingsinkomen van meer dan 110% van het sociaal minimum. Het CAK kent de tegemoetkoming toe en verstrekt de tegemoetkoming. De keuze voor een tegemoetkoming via het CAK maakt het mogelijk om de bovenbedoelde maatregel al in 2013 in te voeren.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 21-06-2012 0:14]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-06-2012 6:58 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 juni 2012 0:01 schreef bastianus het volgende:
Godverdomme. Niet voor mezelf, maar wel voor vrienden en kennissen die b.v. chronisch ziek zijn, of aangewezen op medische hulp.
Een betaalbare zorg, dat moeten we niet willen.

http://www.prinsjesdag2011.nl/financieel_jaarverslag/cijfers_en_feiten

De grootste postenkosten zijn VWS en SZW. Daarop volgt OCW met nog niet de helft van het budget met SZW. Natuurlijk is het voor mensen met een krappe beurs persoonlijk vervelend als hun kosten stijgen (überhaupt voor iedereen); maar het debat moet wel op feiten en niet slechts op gevoel en rancune gevoerd worden.
Gezonde overheidsfinanciën zijn onontbeerlijk. Ook in een rode heilstaat of anarchistische enclaves is geld schaars. Dat heeft niets met kapitalisme of een vrije markt te maken. Je hebt een praktische (rentelasten) en morele (latere generaties, mensen die wel werken) plicht om de waarheid onder ogen te zien. En die waarheid is dat het rooie, parasitaire leven onbetaalbaar is en dat zonder bezuinigingen en hervormingen op VWS en SZW de sociaal-democratische verzorgingsstaat onbetaalbaar is en vanzelf onder haar eigen gewicht implodeert.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 21-06-2012 7:13]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2012 7:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Door lastenverzwaringen te dumpen bij mensen die het niet kunnen betalen?

Betaalbare huizen, dat zou nog eens een plan zijn .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2012 7:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 juni 2012 6:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Een betaalbare zorg, dat moeten we niet willen.

http://www.prinsjesdag2011.nl/financieel_jaarverslag/cijfers_en_feiten

De grootste postenkosten zijn VWS en SZW. Daarop volgt OCW met nog niet de helft van het budget met SZW. Natuurlijk is het voor mensen met een krappe beurs persoonlijk vervelend als hun kosten stijgen (überhaupt voor iedereen); maar het debat moet wel op feiten en niet slechts op gevoel en rancune gevoerd worden.
Gezonde overheidsfinanciën zijn onontbeerlijk. Ook in een rode heilstaat of anarchistische enclaves is geld schaars. Dat heeft niets met kapitalisme of een vrije markt te maken. Je hebt een praktische (rentelasten) en morele (latere generaties, mensen die wel werken) plicht om de waarheid onder ogen te zien. En die waarheid is dat het rooie, parasitaire leven onbetaalbaar is en dat zonder bezuinigingen en hervormingen op VWS en SZW de sociaal-democratische verzorgingsstaat onbetaalbaar is en vanzelf onder haar eigen gewicht implodeert.


Hoe kan je dergelijke posts maken en vóór de hypotheekrente aftrek zijn?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2012 7:24 by bastianus Profiel van bastianus

Niks mis met marktwerking, wel met opgedrongen marktwerking. Het is raar dat je verplicht verzekerd bent bij een bedrijf dat winst moet maken ten koste van klanten. Als er echt marktwerking was, mocht je er ook voor kiezen om onverzekerd te zijn. Bovendien maken de zorgverzekeraars onderling afspraken over wat ongeveer de prijs is voor een pakket. Lijkt me op zijn minst iets als kartelvorming.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2012 8:35 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 21 juni 2012 6:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Een betaalbare zorg, dat moeten we niet willen.

http://www.prinsjesdag2011.nl/financieel_jaarverslag/cijfers_en_feiten

De grootste postenkosten zijn VWS en SZW. Daarop volgt OCW met nog niet de helft van het budget met SZW. Natuurlijk is het voor mensen met een krappe beurs persoonlijk vervelend als hun kosten stijgen (überhaupt voor iedereen); maar het debat moet wel op feiten en niet slechts op gevoel en rancune gevoerd worden.
Gezonde overheidsfinanciën zijn onontbeerlijk. Ook in een rode heilstaat of anarchistische enclaves is geld schaars. Dat heeft niets met kapitalisme of een vrije markt te maken. Je hebt een praktische (rentelasten) en morele (latere generaties, mensen die wel werken) plicht om de waarheid onder ogen te zien. En die waarheid is dat het rooie, parasitaire leven onbetaalbaar is en dat zonder bezuinigingen en hervormingen op VWS en SZW de sociaal-democratische verzorgingsstaat onbetaalbaar is en vanzelf onder haar eigen gewicht implodeert.


Dan zijn er 2 discussies, 1 die er toe doet, en nog 1.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2012 9:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 juni 2012 7:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoe kan je dergelijke posts maken en vóór de hypotheekrente aftrek zijn?




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-06-2012 10:03 by nark Profiel van nark

Schoppende agente verdachte
21 jun. 2012, 08:10
De agente van het korps Rotterdam-Rijnmond die een arrestant heeft geschopt, is als verdachte aangemerkt. Dat zei een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) donderdag. Ze heeft nadat de beelden van de arrestatie in de publiciteit kwamen meteen de status van verdachte gekregen, omwille van de zorgvuldigheid. De agente heeft daardoor bijvoorbeeld onder meer recht op een advocaat en ze mag zich op haar zwijgrecht beroepen.

Het onderzoek van de politie naar het incident, wordt geleid door een officier van justitie. Er zijn volgens de woordvoerster diverse personen gehoord, onder wie de politieagente. De collega die bij ook het incident aanwezig was, is niet als verdachte aangemerkt.


En ook nog......

Geschopte man doet aangifte
21 jun. 2012, 10:33
De man die door een agente van de Rotterdamse politie is geschopt, heeft aangifte tegen haar gedaan. Dat heeft een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) donderdag gemeld. De arrestatie van de man, afgelopen zondag, is door een getuige gefilmd. Het filmpje heeft veel opschudding veroorzaakt. Politie en OM onderzoeken de zaak, de agente is als verdachte aangemerkt.

In het kader van dat onderzoek heeft de politie de man woensdag bezocht en gehoord. Hij heeft toen aangifte gedaan, aldus het OM. Er zijn inmiddels ook diverse andere betrokkenen gehoord.

De politieagente heeft nadat de beelden van de arrestatie in de publiciteit kwamen meteen de status van verdachte gekregen, omwille van de zorgvuldigheid. De agente heeft daardoor bijvoorbeeld onder meer recht op een advocaat en ze mag zich op haar zwijgrecht beroepen. Zij is wel gewoon aan het werk. De collega die bij ook het incident aanwezig was, is niet als verdachte aangemerkt.


[Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-06-2012 13:14]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2012 17:45 by Forever After Profiel van Forever After

Politieagenten van schopincident ziek thuis

ROTTERDAM - De twee agenten van het korps Rotterdam-Rijnmond die betrokken zijn bij het schopincident op Rotterdam-Zuid zitten ziek thuis.

Zij zijn niet geschorst, meldt een politiewoordvoerder desgevraagd.

Eerder vandaag deed de man die geschopt was aangifte tegen de agente. De arrestatie van de man, afgelopen zondag, is door een getuige gefilmd. Het filmpje heeft veel opschudding veroorzaakt.

De man die werd geschopt is een Rotterdammer, maar geboren in de Letse hoofdstad Riga.

Politie en OM onderzoeken de zaak, de agente is als verdachte aangemerkt. Ze heeft daardoor bijvoorbeeld onder meer recht op een advocaat en ze mag zich op haar zwijgrecht beroepen. De collega die bij ook het incident aanwezig was, is niet als verdachte aangemerkt.

Door: ANP/NU.nl .



Ah, er is progressie. De daders zijn al ziek van hun daden.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-06-2012 18:32 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 21 juni 2012 0:08 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij valt de psych onder een ander eigen risico, van nu 200 euro.

Maar goed, indien ik het eigen risico moet gebruiken kom ik op zo'n 1800 á 1900 euro per jaar uit.

Goed man, die marktwerking.

Nog steeds ongeveer evenveel patiënten, maar wel almaar stijgende kosten?


Maar goed dat het niet op de D'66 manier gaat want dan was het eigen risico €400 geworden.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen