IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-06-2012 23:51 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Wat een held die comments



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 3:27 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 19 juni 2012 23:47 schreef Rotzak het volgende:
Ja, als je geen ballen hebt voel je er inderdaad weinig van knaap.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-06-2012 7:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, ziet er niet "suggestief" uit, je ziet iemand passief staan, en de politie op hem inbeuken, wat in dit geval sowieso buitensporig is. Men had hem ook gewoon kunnen vastgrijpen en dan in de boeien kunnen slaan.

Uit eigen ervaring weet ik dat sommige politiemensen niet echt conform de regels handelen, wat hier ook te zien is.

En politievrouwen moeten allemaal aan het gas, wat een kutwijven zijn dat.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2012 9:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Is al wat oud nieuws:

Sports and Energy Drinks Responsible for Irreversible Damage to Teeth

ScienceDaily (May 1, 2012) — A recent study published in the May/June 2012 issue of General Dentistry, the peer-reviewed clinical journal of the Academy of General Dentistry, found that an alarming increase in the consumption of sports and energy drinks, especially among adolescents, is causing irreversible damage to teeth -- specifically, the high acidity levels in the drinks erode tooth enamel, the glossy outer layer of the tooth.

"Young adults consume these drinks assuming that they will improve their sports performance and energy levels and that they are 'better' for them than soda," says Poonam Jain, BDS, MS, MPH, lead author of the study. "Most of these patients are shocked to learn that these drinks are essentially bathing their teeth with acid."

Researchers examined the acidity levels in 13 sports drinks and nine energy drinks. They found that the acidity levels can vary between brands of beverages and flavors of the same brand. To test the effect of the acidity levels, the researchers immersed samples of human tooth enamel in each beverage for 15 minutes, followed by immersion in artificial saliva for two hours. This cycle was repeated four times a day for five days, and the samples were stored in fresh artificial saliva at all other times.

"This type of testing simulates the same exposure that a large proportion of American teens and young adults are subjecting their teeth to on a regular basis when they drink one of these beverages every few hours," says Dr. Jain.

The researchers found that damage to enamel was evident after only five days of exposure to sports or energy drinks, although energy drinks showed a significantly greater potential to damage teeth than sports drinks. In fact, the authors found that energy drinks caused twice as much damage to teeth as sports drinks.

With a reported 30 to 50 percent of U.S. teens consuming energy drinks, and as many as 62 percent consuming at least one sports drink per day, it is important to educate parents and young adults about the downside of these drinks. Damage caused to tooth enamel is irreversible, and without the protection of enamel, teeth become overly sensitive, prone to cavities, and more likely to decay.

"Teens regularly come into my office with these types of symptoms, but they don't know why," says AGD spokesperson Jennifer Bone, DDS, MAGD. "We review their diet and snacking habits and then we discuss their consumption of these beverages. They don't realize that something as seemingly harmless as a sports or energy drink can do a lot of damage to their teeth."

Dr. Bone recommends that her patients minimize their intake of sports and energy drinks. She also advises them to chew sugar-free gum or rinse the mouth with water following consumption of the drinks. "Both tactics increase saliva flow, which naturally helps to return the acidity levels in the mouth to normal," she says.

Also, patients should wait at least an hour to brush their teeth after consuming sports and energy drinks. Otherwise, says Dr. Bone, they will be spreading acid onto the tooth surfaces, increasing the erosive action.

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/05/120501134319.htm

Maar dit is wel recent:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dezewijkagentiseenheld.jpg

"Wij zagen net een kind van net 5 jaar Energy drank drinken. Hij had het blikje van zijn moeder gekregen. #onbegrijpelijk"

"Kind samen met Herman naar zijn ouders gebracht. Een goed gesprek gehad met zijn ouders. #opvoeding voor zijn ouders"

En dat vond ik toch wel weer mooi

Via: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/held_politieagent_redt_kind_va.html

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-06-2012 9:38]


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-06-2012 9:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hoe vaak staat er wel niet iemand van 12-15 jaar voor me bij de kassa die een ES energydrink koopt en een zakje chips.

Bastianus, merk je dat kinderen vervelender zijn geworden sinds ze de afgelopen jaren 1000 keer meer cafeïne en suiker binnen krijgen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2012 9:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juni 2012 9:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hoe vaak staat er wel niet iemand van 12-15 jaar voor me bij de kassa die een ES energydrink koopt en een zakje chips.

Bastianus, merk je dat kinderen vervelender zijn geworden sinds ze de afgelopen jaren 1000 keer meer cafeïne en suiker binnen krijgen?
Geen flauw idee. Ik weet niet hoe vervelend ze vroeger waren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-06-2012 9:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zou toch eens onderzoek naar moeten komen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2012 9:47 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn collega's klagen vaak over drukke leerlingen, en trekken dan een lijn door naar de overmatige consumptie van energiedrankjes. Ik weet niet of er een causaal verband is, maar bevorderlijk zal het niet zijn. Echter, hoe normaal is het om drukke jongens vol energie een groot deel van de dag verplicht in schoolbankjes te laten zitten en te vermoeien met verplichte theorie die ze bij voorbaat al niet interesseert?
Ik denk dat er ook wat andere oorzaken achter druk en vervelend gedrag zitten. Neem b.v. dat voorstel laatst weer van kutje van Bijsterveldt om ongediplomeerde jongeren verplicht tot 23 jaar in de schoolbanken te laten zitten. Mensen die niet gemotiveerd zijn om te leren motiveer je zeker niet met dwang. We verplichten aan de ene kant jongeren om gigantisch veel uren in de schoolbanken stil te zitten, en kijken dan raar op als met name jongens hier geen geduld voor hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2012 9:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 juni 2012 9:47 schreef bastianus het volgende:
Neem b.v. dat voorstel laatst weer van kutje van Bijsterveldt om ongediplomeerde jongeren verplicht tot 23 jaar in de schoolbanken te laten zitten.

Leugenaar.

Ze heeft dat helemaal niet voorgesteld, de gemeente Rotterdam vroég erom en zij laat onderzoek naar nut, noodzaak en effectiviteit van een dergelijke maatregel doen. Erg prudent dus

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/11239379/Onderzoek-naar-schoolplicht-tot-23-jaar-.ece


I wish I was a butterfly


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-06-2012 10:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Energydrinks zijn echt ontzettend slecht. Eigenlijk is het niet verantwoord om voor je 18e bijvoorbeeld Red Bull te drinken en dan alleen bij zware lichamelijke inspanning als bijvoorbeeld een pre workout booster, de suikers die daar inzitten daar wordt je echt moddervet van. Daarnaast is het een aanslag op je tandglazuur.


Against God and Government


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 10:18 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik zie ze zelf élke dag bij de AH. Meutes jeugd die 3 of 4 blikjes energydrank kopen en 1 zakje snoep ofzo.
Elke dag weer.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2012 10:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juni 2012 9:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Leugenaar.

Ze heeft dat helemaal niet voorgesteld, de gemeente Rotterdam vroég erom en zij laat onderzoek naar nut, noodzaak en effectiviteit van een dergelijke maatregel doen. Erg prudent dus

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/11239379/Onderzoek-naar-schoolplicht-tot-23-jaar-.ece
Hé bedankt, dan had ik me verkeerd laten informeren door radio 1, waar allerlei wetenschappers alweer allemaal voorbarige conclusies mochten trekken. Valt me mee van van Bijsterveldt, eerlijk gezegd.
Wel slecht trouwens dat er op radio 1 nieuws 'gemaakt' wordt i.p.v. objectief verslagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-06-2012 10:36 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 juni 2012 10:18 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik zie ze zelf élke dag bij de AH. Meutes jeugd die 3 of 4 blikjes energydrank kopen en 1 zakje snoep ofzo.
Elke dag weer.
Als jij je blikjes Kanon haalt?


Subtiel kamerolifantje


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-06-2012 10:37 by intothevoid Profiel van intothevoid

:D


You have time. You are doing fine.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-06-2012 10:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 20 juni 2012 10:28 schreef bastianus het volgende:
Hé bedankt, dan had ik me verkeerd laten informeren door radio 1, waar allerlei wetenschappers alweer allemaal voorbarige conclusies mochten trekken. Valt me mee van van Bijsterveldt, eerlijk gezegd.
Wel slecht trouwens dat er op radio 1 nieuws 'gemaakt' wordt i.p.v. objectief verslagen.
Ah, de hedendaagse rancune van de onderwijzer jegens van Bijsterveldt; heerlijk.

Wat ik mis in het gehele verhaal is of dit moet gelden voor iedereen of slechts voor jongeren zonder baan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 10:38 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 20 juni 2012 10:36 schreef stigma het volgende:
Als jij je blikjes Kanon haalt?


Sowieso fles, maar nee, ik haal mijn bier altijd 's ochtends, en nee, dan zie ik ze niet.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-06-2012 10:38 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 20 juni 2012 10:36 schreef stigma het volgende:
Als jij je blikjes Kanon haalt?
Die zijn nmlk wel gezond, geen dikmakers en werken reuze tegen tanderosie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-06-2012 10:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 20 juni 2012 9:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Researchers examined the acidity levels in 13 sports drinks and nine energy drinks. They found that the acidity levels can vary between brands of beverages and flavors of the same brand.

Ik zou wel heel graag willen weten welke merken ze getest hebben en welke resultaten ze kregen per merk. Want mij lijkt het dat een blik Rockstar schadelijker is dan een blik Nalu, maar dat ze graag even sport- en energiedrank wilden afraden aan de mensen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2012 11:04 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 juni 2012 10:36 schreef stigma het volgende:
Als jij je blikjes Kanon haalt?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-06-2012 11:06 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
'Beatrix elk weekend naar Londen voor Friso'

AMSTERDAM - Koningin Beatrix vliegt elk weekend naar Londen om bij prins Johan Friso te zijn, waar hij in het Wellington ziekenhuis in coma ligt.

Dit bevestigt Pieter van Vollenhoven tegenover de Story. Hij en zijn vrouw prinses Margriet zijn nog niet langs geweest.
"Friso wordt door de familie goed afgeschermd. Alleen zijn moeder, echtgenote en broers komen op bezoek."
Van Vollenhoven wil Friso’s echtgenote, prinses Mabel, ook niet lastigvallen. "Zij is heel druk met de dagelijkse bezoekjes aan haar echtgenoot en de zorg voor hun twee kindjes."
Van Vollenhoven benadrukt dat Friso en zijn familie gebaat zijn bij rust. "Daarom gaan we ook niet bij hem op bezoek. Ook mijn zoons zijn niet bij hun neef langs geweest."
Verschrikkelijk
Prins Friso raakte 17 februari bedolven onder een lawine in het Oostenrijkse plaatsje Lech. Sinds begin maart ligt hij in het Wellington Ziekenhuis in Londen. Naar alle waarschijnlijkheid komt Friso nooit meer bij bewustzijn.
"Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd", zegt Van Vollenhoven. "Het is voor mijn schoonzus en Mabel een enorme zorg en het enige dat wij kunnen doen, is wachten en hopen. We zijn constant met onze gedachten bij Friso en zijn naaste familie."


Wat kost dat gvd wel niet, leg hem dan hier in Nederland in de vriezer.



Bazzio Attacks!!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-06-2012 11:08 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 20 juni 2012 11:06 schreef bazzio het volgende:
Wat kost dat gvd wel niet, leg hem dan hier in Nederland in de vriezer.


Stekker eruit.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-06-2012 11:09 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 20 juni 2012 11:06 schreef bazzio het volgende:
Wat kost dat gvd wel niet, leg hem dan hier in Nederland in de vriezer.


En je punt is?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2012 11:46 by bastianus Profiel van bastianus

Friso woonde toch in Londen? Vrij logisch dat hij dan daar in het ziekenhuis ligt. Plus, ik denk dat iedereen die mogelijkheid zou benutten als het om zijn of haar kind ging. De meeste mensen hebben die mogelijkheid niet, maar waarom afgunstig zijn als iemand anders dat wel heeft?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2012 11:52 by Daops Profiel van Daops

Daarbij, zo duur hoeft het niet te zijn om even naar Londen te gaan. Hoewel ik Bea nou niet snel met Easyjet zie vliegen Hoe dan ook, vrij begrijpelijk allemaal.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-06-2012 12:01 by nark Profiel van nark

Ambtenaar wil 1,7 miljoen
20 jun. 2012, 09:08
De vertrokken ambtenaar Hans Boet van de gemeente Schiedam wil 1,7 miljoen euro van het Bureau Integriteit Nederlandse Gemeenten (BING). Boet vindt dat hij ernstige schade heeft geleden door het onderzoek naar oud-burgemeester Wilma Verver.

Boet eist het geld voor voor de opgelopen imagoschade, waardoor hij moeilijk aan een nieuwe baan kan komen, zo laat Binnenlands Bestuur weten.

De vertrokken ambtenaar voelt zich gesterkt door bevindingen van de Accountantskamer. Die oordeelde in mei van dit jaar dat BING bij de beoordeling van Boet onvoldoende wederhoor heeft toegepast. Ook zouden conclusies over het handelen van Boet deels niet goed zijn onderbouwd. BING gaat in beroep tegen die uitspraak.

Na publicatie van het BING-rapport moest burgemeester Wilma Verver vertrekken. Ook Boet en de gemeente Schiedam gingen 'in gezamenlijk overleg' uit elkaar. De ambtenaar kreeg toen al 300.000 euro mee.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen