IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-08-2012 22:40 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 30 augustus 2012 22:39 schreef bastianus het volgende:
Die heeft al bestaan, en heette Säkerhets Tändstickor.


huh? dat was 1 van mijn eerste bandnamen om goedkoop mob47 te coveren... maar ja, nooit een snaar geraakt...


I am mine own redeemer...!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-08-2012 9:36 by nark Profiel van nark

'Zeilbroers kunnen vwo niet aan'
31 aug. 2012, 07:35
De dyslectische en hoogbegaafde zeilbroertjes Enrique en Hugo Claassen zijn van school verwijderd omdat ze het vwo-niveau niet aankonden. Niet omdat het College Hageveld hen onvoldoende begeleiding kon of wilde bieden, zoals hun ouders beweren.

Dat schrijft rector Wille Straathof in een korte nieuwsbrief. Straathof zegt dat er 180 leerlingen zitten met dyslexie.

"Het ontbrak de broers helaas aan de vaardigheden om het niveau en het tempo van het atheneumonderwijs bij te benen. Ondanks de begeleiding die aan hen is gegeven, de oudste kreeg vanaf de kerstvakantie vijf uur per week individuele begeleiding van onze remedial teacher, hebben beide jongens hun eerste leerjaar afgesloten met een eindrapport dat hun geen toegang gaf tot de tweede klas van het vwo."

Uitstekend havoonderwijs

College Hageveld heeft de ouders geadviseerd hun zoons in te schrijven op een school met een lager niveau. "We hadden drie scholen uitgezocht die uitstekend havoonderwijs bieden met expertise en begeleiding op het gebied van ernstige dyslexie, maar de ouders weigerden hun zoons op een andere school in te schrijven."

Volgens de ouders van de jongens heeft de school tekort geschoten op het gebied van inzet, begeleiding en kwaliteit van onderwijs. Zij dienden daarover een klacht in. Onterecht, oordeelde de Landelijke Klachtencommissie vlak voor de zomervakantie. De vwo-school werd in het gelijk gesteld en alle klachten werden ongegrond verklaard, meldt het Haarlems Dagblad.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-08-2012 10:39 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

"Hitler?" Naar opa van vennoot genoemd
AFP do 30/08/2012 - 17:29
In India heeft een nieuwe kledingboetiek heel wat ophef veroorzaakt. De winkel heet immers Hitler met als puntje op de "i" een hakenkruis. De Joodse gemeenschap en de Israëlische ambassadeur dringen erop aan dat de naam verandert. Zaakvoerder Rajesh Shah zegt dat hij niet wist dat ook een Duitse dictator zo heette.
Shah kent wel een "Hitler". Dat is namelijk de bijnaam van de opa van een vennoot. Het woord Hitler associeerde Shah tot voor kort met "streng en strikt". Onlangs ontdekte hij pas Adolf Hitler op het internet.

Volgens assistent-professor Navras aan de Gautam Buddha Universiteit in India hebben weinig Indiërs inderdaad weet van de Holocaust. Critici twijfelen echter dat Shah Adolf Hitler niet kende door het gebruik van het hakenkruis in het logo.

Shah wil best een andere naam voor zijn boetiek, maar vraagt dan wel een compensatie. "We hebben ongeveer 600 euro geïnvesteerd in de creatie van het logo, het briefpapier, de naamkaartjes, enzovoort."



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 11:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Zorgverzekering voor veel mensen onbetaalbaar

Voor veel mensen is de maandelijkse zorgpremie financieel niet meer op te brengen. Dat meldt het AD vandaag. Uit een rondgang langs vier grote verzekeraars blijkt dat elke maand enkele duizenden klanten geen geld meer hebben voor de verzekering.

De zorgverzekeraars zien het aantal klanten dat een betalingsregeling wil treffen toenemen ten opzichte van vorig jaar en verwachten dat die stijging doorzet.

Betalingsregeling Menzis
'Zo'n 200 mensen per dag doen bij ons een aanvraag voor een betalingsregeling,' weet woordvoerder Richard Lancée van Menzis. 'Dat waren er vorig jaar om deze tijd nog honderd per dag. Wij verwachten dat die groep mensen met financiële problemen alleen maar groter wordt.'

Versoepeling achterstand CZ
Verzekerden in geldnood krijgen een regeling aangeboden waarmee zij het verschuldigde bedrag in termijnen kunnen terugbetalen. De groeiende groep schuldenaars heeft CZ al doen besluiten soepeler om te gaan met betalingsachterstanden.

Klanten die in problemen zijn geraakt en hun zorgpremie niet betalen, mogen later beginnen met afbetalen en de betaling uitsmeren over een langere periode. 'We willen voorkomen dat mensen nog dieper in de financiële problemen komen,' zegt woordvoerder Els Potma van CZ. 'Wij hebben er ook geen baat bij dat verzekerden maandenlang geen premie betalen.'

'Wenig mogelijkheden tot sancties'
Hoogleraar zorgverzekeringen Wynand van de Ven vermoedt dat betalingsproblemen zich vooral bij zorgverzekeraars voordoen, omdat die weinig mogelijkheden hebben om sancties op te leggen. 'Als je de huur niet betaalt, word je je huis uitgezet. Als je gas en elektra niet betaalt, word je afgesloten. Maar als je de zorgpremie niet betaalt, word je nog steeds door de ambulance meegenomen, als je bloedend op straat ligt.'

Als de premie zes maanden of langer niet wordt betaald, komt de verzekerde in een wanbetalersregeling van het College voor Zorgverzekeringen (CvZ) terecht. Het CvZ kan het verschuldigde bedrag inhouden op het salaris van de wanbetaler. Sinds deze regeling in 2009 in het leven werd geroepen, is het aantal wanbetalers licht gedaald: van 300.000 naar rond de 290.000 nu. Een goede stok achter de deur dus, vindt hoogleraar Van de Ven. 'Als die maatregel effectief blijkt te zijn, zou ik zeggen: laat een paar maanden eerder loonbeslag leggen. Dan dwing je mensen eerder hun gedrag en bestedingspatroon aan te passen.'
Volgens mij moet de kop anders zijn, namelijk 'Veel mensen hanteren een verkeerd bestedingspatroon'. Niet dat van mij het eigen risico omhoog moet, omdat ik dat oneerlijk vind. Met twee allergische kinderen die veel onderzocht moeten worden zitten we namelijk altijd aan het maximum. M.a.w. je wordt dus bestraft voor je genetische ziekte. Om van mensen met een chronische ziekte, die daardoor b.v. vaak niet goed kunnen werken en automatisch minder kunnen betalen, nog maar te zwijgen.
Echter, er is ook iets niet in orde als je wel een breedbeeld, twee auto's en weet ik wat kunt betalen, maar niet je zorgverzekering. Met zulke mensen heb ik geen medelijden.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-08-2012 11:23 by faalhaas Profiel van faalhaas

Dankzij het sociaal minimum kan iedereen in Nederland een redelijk goed bestaan hebben. Je moet alleen wel goed alle regeltjes kennen en alles op tijd aanvragen.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 11:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 augustus 2012 11:23 schreef faalhaas het volgende:
Dankzij het sociaal minimum kan iedereen in Nederland een redelijk goed bestaan hebben. Je moet alleen wel goed alle regeltjes kennen en alles op tijd aanvragen.
Ja, maar als je het niet snapt kun je ook alle hulp krijgen die je wilt bij de gemeente.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 12:54 by bastianus Profiel van bastianus

Hmm, lastig. Er zitten er sowieso al een stuk of tien bij me in de klas die er zo uitzien.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12867563/__Compositiefoto_verkrachter_Sloterpark__.html


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-08-2012 13:02 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

die lype mocro flaver


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 13:04 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind hem er ook niet Turks uitzien, zoals in dat artikel staat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 13:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Meldlijn hulp zelfdoding vaak gebeld

Bij de meldlijn 'Hulp bij zelfdoding' zijn in twee weken tijd 270 reacties binnengekomen. De meeste bellers hebben een naaste geholpen bij zelfdoding en doen een beroep op de politiek om het verbod op die hulp af te schaffen.

De meldlijn van de Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) werd 15 augustus geopend. Uit de reacties blijkt dat niemand spijt heeft van de geboden hulp.

De meeste mensen worstelen er wel mee dat ze met niemand kunnen praten over wat ze hebben gedaan, omdat ze de wet hebben overtreden. In het verleden zijn mensen veroordeeld tot enkele maanden cel omdat ze iemand hadden geholpen bij zelfdoding.

'Grote behoefte'

Volgens de NVVE zeggen veel bellers dat ze regelmatig nachtmerries hebben. Toch zouden ze het weer doen als een familielid erom zou vragen. NVVE-directeur Petra de Jong vertelt over een vrouw die na de dood van haar man erg getraumatiseerd is. "Ze had hem uit liefde geholpen. Hij leed ongelooflijk en de huisarts wilde niet komen. De vrouw is nog steeds bang voor de gevolgen voor haarzelf en haar kinderen."

Er zijn ook bellers die na lang aarzelen geen hulp boden. Ze hebben daar achteraf veel spijt van. Ze hebben volgens de NVVE het gevoel dat ze iemand aan het eind van zijn leven in de steek hebben gelaten.

De hulplijn blijft voor onbepaalde tijd bestaan. De NVVE zegt dat de telefoonlijn voorziet in een grote behoefte.

Best riskant werk bij zo'n hulplijn. Je zult b.v. in een onbewaakt moment zeggen 'Blijft u maar even hangen.'


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-08-2012 13:09 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

pff wat een dooddoener zeg.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 13:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 augustus 2012 13:09 schreef Black Jew het volgende:
pff wat een dooddoener zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2012 14:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 31 augustus 2012 12:54 schreef bastianus het volgende:
Hmm, lastig. Er zitten er sowieso al een stuk of tien bij me in de klas die er zo uitzien.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12867563/__Compositiefoto_verkrachter_Sloterpark__.html


geef ze gewoon alle tien aan!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-09-2012 13:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Tatjana (49) wil nog voor haar vijftigste trouwen

Wie niet durft te dromen, komt nooit een stap verder, moet Tatjana Simic (49) gedacht hebben, toen ze haar meest recente levensdoel formuleerde. De actrice wil binnen nu en een jaar haar grote liefde het jawoord hebben gegeven.

'Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn vijftigste minstens één keer getrouwd wilde zijn geweest. Dat wordt krap, maar daar ga ik nog steeds voor. Voor de rest heb ik buiten mijn familie en vrienden om natuurlijk ook niet zo heel veel,' zegt ze in het AD.

Jurk
'Kinderen heb ik nooit gewild, en daarvan heb ik nooit een moment spijt gehad, maar één keer in zo'n prachtige jurk naar het altaar gaan, moet me toch gegund zijn? Ik heb de ware nog niet ontmoet, maar ik ben ervan overtuigd dat ik die absoluut ga tegenkomen. Dat het met mijn vorige vriend Peter niets is geworden, is jammer. Daarvoor was ik verloofd met Ronny Rosenbaum die helaas andere vrouwen mee naar huis nam als ik weg was. Al teveel geluk heb ik qua mannen de laatste tijd ook niet gehad, wil ik maar zeggen,' aldus Tatjana.

Liegen en vreemdgaan
'Aan de andere kant zie ik om me heen ook heel wat huwelijken waarin vreselijk wordt gelogen en vreemdgegaan, dat is natuurlijk ook niks. Je moet niet ten koste van alles trouwen of de boel in stand proberen te houden, maar ik geef de moed nog niet op. Wie weet ben ik volgend jaar om deze tijd getrouwd.'

Ulk? Klinkt ook wel mooi, Hans en Kees.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 04-09-2012 20:10 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 4 september 2012 13:50 schreef bastianus het volgende:
Ulk? Klinkt ook wel mooi, Hans en Kees.



Die hoeft er ook niet mee te trouwen hoor. Gewoon ernaast wonen doet ook wonderen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-09-2012 20:46 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 4 september 2012 13:50 schreef bastianus het volgende:
Ulk? Klinkt ook wel mooi, Hans en Kees.




49...

Ik val best op cougars, maar dat wordt me toch te gortig.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-09-2012 20:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 september 2012 20:46 schreef De Ulk het volgende:
49...

Ik val best op cougars, maar dat wordt me toch te gortig.
Kieskeurig knaapje. En dat met zo'n keum..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-09-2012 20:49 by bastianus Profiel van bastianus

't Is beter dan Klara.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-09-2012 21:00 by Silence Profiel van Silence

quote:
'Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn vijftigste minstens één keer getrouwd wilde zijn geweest.'



[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 04-09-2012 21:01]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-09-2012 21:22 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 4 september 2012 20:47 schreef bastianus het volgende:
Kieskeurig knaapje. En dat met zo'n keum..


Jaja, en dan trouwen, scheiden, en dan dat wijf zeker met de helft van m'n LP's ervandoor... Niks d'r van!


Bareuh...


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-09-2012 21:33 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ja, maar daar krijg jij dan weer een tiet voor terug. Dat staat toch mooi op de schoorsteenmantel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-09-2012 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 september 2012 21:22 schreef De Ulk het volgende:
Jaja, en dan trouwen, scheiden, en dan dat wijf zeker met de helft van m'n LP's ervandoor... Niks d'r van!
Ook niet als ik weer in Brummen kom wonen? Word ik mooi je buurman. Dan kost het me maar een BX.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-09-2012 10:54 by bazzio Profiel van bazzio

"American en United Airlines aangeklaagd om 9/11
NEW YORK

De eigenaar van de Twin Towers in New York, die werden verwoest bij de terreuraanslagen van 11 september 2001, mag een rechtszaak beginnen tegen de luchtvaartmaatschappijen American Airlines en United Airlines.


Een rechtbank in New York heeft daar toestemming voor gegeven, meldden Amerikaanse media woensdag op basis van rechtbankdocumenten.
World Trade Center Properties LLC zegt dat de vliegmaatschappijen nalatig waren bij de controles op het vliegveld. Daardoor konden kapers van al-Qaeda aan boord van twee vliegtuigen komen. Met die toestellen ramden ze de Twin Towers, die instortten. Bijna 2800 mensen kwamen daardoor om het leven.
World Trade Center Properties kan een maximale schadevergoeding van 2,8 miljard dollar (2,2 miljard euro) krijgen."

Wtf??? Eerst je eigen gebouwen op laten blazen, weet ik hoeveel geld opstrijken met verzekeringsgeld en het verduisteren ervan. Dan ook nog jaren later UA aanklagen.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-09-2012 10:55]


Bazzio Attacks!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-09-2012 11:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 september 2012 10:54 schreef bazzio het volgende:


Wtf??? Eerst je eigen gebouwen op laten blazen, weet ik hoeveel geld opstrijken met verzekeringsgeld en het verduisteren ervan. Dan ook nog jaren later UA aanklagen.


En de vrijwilligers die geholpen hebben met opruimen geen vergoeding geven voor gezondheidsklachten. De torens zaten vol met asbest en andere troep. Maar vrijwilliger, dus niet op een loonlijst, dus is de organisatie niet verantwoordelijk.

Die vrijwilligers zouden eigenlijk de betrokken instanties moeten aanklagen wegens het toelaten van personen op een gevaarlijke locatie o.i.d.


Boeiender


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 05-09-2012 17:26 by ErikS Profiel van ErikS



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen