IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-09-2012 17:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 september 2012 17:02 schreef MR. N het volgende:
Honden zijn dom, en hondenbaasjes zijn machtswellustelingen.

Zo, bijna weekend.


Honden komen toch eerder uit de bus als intelligent. En dat heeft alles te maken met dat een hond veel socialer is en dus veel complexere situaties moet kunnen inschatten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-09-2012 17:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 september 2012 17:08 schreef ElitE het volgende:
Honden komen toch eerder uit de bus als intelligent. En dat heeft alles te maken met dat een hond veel socialer is en dus veel complexere situaties moet kunnen inschatten.


Nee.




Varkens zijn nog intelligenter toch?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-09-2012 17:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 september 2012 17:11 schreef MR. N het volgende:
Nee.




Varkens zijn nog intelligenter toch?


Weet niet die zijn inderdaad behoorlijk snugger, maar ik geloof dat de fokselectie op varkens de cognitieve vaardigheden niet echt positief heeft beinvloed terwijl de wolf er qua hersenvolume wel op vooruit is gegaan.



Maargoed jij zal ook wel wat minder intersoortelijke intelligentie hebben


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-09-2012 17:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 september 2012 17:14 schreef ElitE het volgende:
Weet niet die zijn inderdaad behoorlijk snugger, maar ik geloof dat de fokselectie op varkens de cognitieve vaardigheden niet echt positief heeft beinvloed terwijl de wolf er qua hersenvolume wel op vooruit is gegaan.



Maargoed jij zal ook wel wat minder intersoortelijke intelligentie hebben


Hehe, in het weekend wel ja.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-09-2012 17:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe, maar het zijn ook lastige dingen hoor, er is nog altijd geen direct duidelijk verband gevonden tussen intelligentie(of wetenschappelijker: cognitieve vaardigheden) en hersenvolume en of bodybrain ratio.

Bovendien is het zo dat honden misschien socialer zijn en daarbij een groter brein hebben voor sociale functies maar daarbij andere functies weer veel minder zijn. Intelligentie is zo multidimensionaal.

Honden zijn een stuk socialer en daarbij ook nog eens erg hiërarchisch. Dit is ook een een belangrijke factor voor het domesticeren van dieren. Alle ander echt gedomesticeerde dieren hebben dat met toch een beetje de kat als uitzondering.

Domesticatie gaat gewoon een stuk beter als je hiërarchische bent ingesteld want dan accepteer je sneller een baas, ook al is die dan mens.

Katten hebben dat minder nodig gehad in evolutie en zijn samen gaan leven met mensen omdat ze meer een beetje rondom huis en voedselvoorraden(en daarmee muizen) leven.

Al vormen verwilderde katten wel kolonies met strikte (matriachale) hiërarchie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-09-2012 18:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 september 2012 17:06 schreef ElitE het volgende:
noem je een groep mensen een roedel, een kudde of een zwerm?

A murder!
quote:
Bron?

Nee!
quote:
Ben wel benieuwd, er zit natuurlijk ook enorme interpersoonlijke variatie(zowel hondspersoon als menspersoon waarop gereageerd moet worden)

Ja, is sowieso nog niet in kannen en kruiken dat. Hier een secundaire bron: http://www.companionanimalpsychology.com/2012/09/now-wheres-my-treat.html
quote:
Pff flikker op met je indeling ze zijn beide gaaf, de kat in zn zelfstandigheid/eigenwijsheid en de hond in zn veel diepere contact.

Eigenwijsheid, ja, zelfstandigheid, nee. Tenminste, doen alsof je zelfstandig bent terwijl je 100% vertroetelt wordt is gewoon debiel


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-09-2012 22:50 by Mark Profiel van Mark

Goh, ik herinner me nog levendig dat ik vorig jaar tegen mijn vriendin zei dat het in Nederland nooit zo uit de hand zou kunnen lopen met rellen als in Londen, omdat in Nederland nog wel gewoon waterkanonnen en zwaar doorgesnoven ME beschikbaar is. Sta ik nou even met mijn mond vol tanden #ProjectXHaren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-09-2012 22:51 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 21 september 2012 22:50 schreef Mark het volgende:
Nederland nog wel gewoon waterkanonnen en zwaar doorgesnoven ME beschikbaar is. Sta ik nou even met mijn mond vol tanden #ProjectXHaren.


Waren die er idd maar...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-09-2012 23:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Triest allemaal weer, ja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-09-2012 23:09 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 september 2012 22:50 schreef Mark het volgende:
Goh, ik herinner me nog levendig dat ik vorig jaar tegen mijn vriendin zei dat het in Nederland nooit zo uit de hand zou kunnen lopen met rellen als in Londen, omdat in Nederland nog wel gewoon waterkanonnen en zwaar doorgesnoven ME beschikbaar is. Sta ik nou even met mijn mond vol tanden #ProjectXHaren.


Nou, eerlijk gezegd is het toch ook bij verre niet zo uit de hand gelopen als in Londen? Er zijn er paar auto's kapot, een AH geplunderd en met rookbommetjes en flesjes bier gegooid. Niet echt vergelijkbaar met de Londense rellen lijkt me zo.

Triest is het wel. Ik hoopte eigenlijk dat die merthe helemaal niet bestond en het allemaal een vooropgezet plan was om de simpletons uit de regio allemaal naar dat grasveld te lokken en er vervolgens een bom op te gooien...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-09-2012 23:10]


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-09-2012 23:46 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Fijn met scherp schieten, van dat soort mongolen zal het grootste gedeelte toch nooit wat positiefs toevoegen aan de maatschappij. Dikke doei dan.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2012 23:49 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 21 september 2012 23:46 schreef SQT het volgende:
Fijn met scherp schieten, van dat soort mongolen zal het grootste gedeelte toch nooit wat positiefs toevoegen aan de maatschappij. Dikke doei dan.


Zo extreem wil ik niet zijn, met hun handwerk kunnen ze mooi marginaal iets toevoegen aan het BBP. Van mij betreft mogen ze met traangas gooien en wat rondspuiten met waterkanonnen, dat wel!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-09-2012 0:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Natuurlijk, maar ik krijg een beetje de schurft van lui die lopen te rellen om het rellen. Ga dan met zijn allen op een eilandje een nieuw land oprichten waar rellen de norm is, maar ga niet hier andermans spullen lopen slopen en vervolgens zeiken dat allerlei immigrantengroepen het land uit moeten worden gezet omdat ze crimineel zijn.

Tot zover mijn vooroordelen-rage, ik zal me er niet meer mee bemoeien.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-09-2012 1:51 by XXL Profiel van XXL

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die massale media-aandacht van dat hele feestje een grote hype heeft gemaakt.

Misschien moeten ze dat soort ongein, onder het mom van persvrijheid (Lees: Sensatiegeilheid), eens flink aan banden gaan leggen.

Radiozenders die oproepen naar dergelijke 'feestjes' te gaan bijvoorbeeld een flinke schadeclaim onder de neus drukken ofzo.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-09-2012 1:54 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 september 2012 23:49 schreef iPim het volgende:
Van mij betreft mogen ze met traangas gooien en wat rondspuiten met waterkanonnen, dat wel!


Is het technisch niet mogelijk eerst het waterkanon erop te zetten en als de boel blank staat de hele omgeving in 1x te tazeren?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2012 3:20 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Dat was ff hard rennen. Collega van Telegraaf hard met knuppel op rug geslagen. Kan ook niet zo hard rennen #projectx


:')


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Het is allemaal de schuld van Facebook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:01 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik heb trouwens zo'n 5 maanden in Haren gewoond, heerlijk rustig dorpje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2012 4:08 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Ik snap niet echt dat zoveel mensen naar niets gaan. Virtueel feestje.
Ik kwam er langs, was niet leuk.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik snap het ook niet, stelletje trieste mongolen zijn het.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:24 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Indien nog niet gepost, doos in kwestie:



:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2012 4:27 by bokkie666 Profiel van bokkie666



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-09-2012 4:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2012 5:11 by bokkie666 Profiel van bokkie666



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen